Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen valehtelee seksikumppaniensa määrän?

Vierailija
17.11.2014 |

Vapaa nainenhan saa paljon helpommin seksiä kuin mies joten miksi valehdella petikumppanien määrä?. Ei se ole kuin pidättäytyä ja pitää omaa kivaa. Niin miehetkin tekee tosin ei omasta tahdosta vaan koska ei saa :D

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:52"]

Kyllä mä voin olla rehellinen mutta kun se ei valitettavasti kannata. Ja se ei ole mun vika, että miehen itsetunto ei kestä vaikkapa 15 kumppania naisella.

[/quote]

Mä vähän mietinkin, että mitenkähän tämäkin asia saadaan miehen syyksi käännettyä, mutta siinä se tuli. Kumppanien määrä valehdeltava, koska miehillä on niin huono itsetunto :D 

[/quote]

Kyllä mun itsetunto kestää naisella 15 kumppania vaikka enemmänkin. Onhan niitä itselläkin paljon ja ottaen huomioon että nainen saa käytännössä aina kun haluaa niin sen kyllä huomaa helposti milloin toinen valehtelee

Vierailija
2/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valehdellut. Jos ajattelee viimeistä vuotta jonka olen seurustellut niin olen ollut yhden miehen kanssa yli 200 kertaa.

Jos mietitään vaikka vuotta 2005 olin kahden eri miehen kanssa. Silloin seksikertoja oli 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa tunnustaa: Olen sitten ollut ihan käyttöpatjana miehille, kait ymmärrätte tarpeitani! Varmasti:-D

Vierailija
4/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo valehdellu

Vierailija
5/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä on ollut kolme. Ainakin.

Tosin menin laskuissa jossain neljänkymmenen kohdalla kun niitä vähän vakituisempia oli pari ja uusia aina silloin tällöin.

Vierailija
6/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti valehtele mutta en ole kyllä laskenutkaan. ;) kymmenen vuoden sinkkuudessa varmaan joku on unohtunut laskuista

Vierailija
7/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oikein tiedä lukuani, se riippuu seksin määritelmästä.

vaatteitten päällä hiplailu ei ole seksiä, mutta entä jos käsi eksyy pikkareihin? lasketaanko se jo seksiksi?

onko vain penetraatio/suuseksi seksiä?

Vierailija
8/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:25"]

Kuka haluaa tunnustaa: Olen sitten ollut ihan käyttöpatjana miehille, kait ymmärrätte tarpeitani! Varmasti:-D

[/quote]

Käyttö? En minä olen "käytettävänä" seksissä enkä "anna" vaan haluan seksiä, teen aloitteita ja saan sitä. Ajatusmallisi ovat aika kuvottavia

Vierailija
9/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:33"]

mä en oikein tiedä lukuani, se riippuu seksin määritelmästä.

vaatteitten päällä hiplailu ei ole seksiä, mutta entä jos käsi eksyy pikkareihin? lasketaanko se jo seksiksi?

onko vain penetraatio/suuseksi seksiä?

[/quote]

nimenomaan! mikä järki on laskea yhdyntöjä? Niitähän tulee satoja parisuhteessa!

Jos lasketaan pelkkiä yhdyntöjä niin minulta jää kokonaan pois eräs aivan ihana kesäheila, jonka kanssa näimme viikottain, suutelimme, biletimme, leikimme ja puhuimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Paljon merkityksellisempi suhde se oli, kuin joku yksittäinen seksikerta

Vierailija
10/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en valehtele koska ei nuita kovin suurta määrää ole 

Vierailija
11/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaksinaismoralismi. Nainen, jolla paljon kumppaneita, on aina "horo". Eli mikä tahansa luku joka menee yli kuuden, kannattaa valehdella.

Vierailija
12/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:05"]Eli mikä tahansa luku joka menee yli kuuden, kannattaa valehdella.

[/quote]

Kuudestakymmenestä puhumattakaan... ;)

Vierailija
13/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukuni on seitsemän, sen tähden mun ei tarvitse valehdella. Jos luku olisi yli 30, en varmasti kertoisi totuutta jokaiselle vastaantulijalle. Pidemmässä suhteessa varmaan sanoisin.

Jos et ole huomannut, naiset leimataan lutkiksi, jos heillä on ollut petikumppaneita useampi (jotkut leimataan vaikkei olisi ainuttakaan). Jotain historiallisten sivellisyys-/uskonnollisuushömpötysten peruja.

Vierailija
14/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksikumppaneita ollut 8 (olen 20v). Olen ollut lähes koko ikäni, paria lyhyttä suhdetta lukuunottamatta, sinkku. Tykkään seksistä ja saan sitä lähes ainakun haluan joten miksi en harrastaisi sitä. En häpeä määrää, ei se edes mielestäni ole kovin iso. Jos miettii että 5 vuotta sitten menetin neitsyyteni joten tossa on vaan vähän reilu 1 mies/vuosi.

Vierailija
15/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:05"]

Koska kaksinaismoralismi. Nainen, jolla paljon kumppaneita, on aina "horo". Eli mikä tahansa luku joka menee yli kuuden, kannattaa valehdella.

[/quote]

Kuka tuollaista naista horona pitää, ja mistä repäisit tuon luvun 6? 

ps. se on kaksinaismoraali

Vierailija
16/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan nainen on pihtarihuora. Tuollainen termi liitetään yleensä sanaan siiderivalas ja suominainen. Näin te (täsmälleen samalaista geeniperimää kantava) suomimiehet olette puhuneet.

Vierailija
17/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:12"]

Parhaimmillaan nainen on pihtarihuora. Tuollainen termi liitetään yleensä sanaan siiderivalas ja suominainen. Näin te (täsmälleen samalaista geeniperimää kantava) suomimiehet olette puhuneet.

[/quote]

Joku mies varmaan on joskus puhunut, mutta ei taatusti ole useimpien miesten mielipiteestä kysymys.

Vierailija
18/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:11"]

[/quote]

ps. se on kaksinaismoraali

[/quote]

Molempia näytetään käytettävän.

Vierailija
19/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No jos mies saa tietää että valehtelet niin se jättää sinut se takia. Joten missä järki?

Vierailija
20/35 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei se ole kuin pidättäytyä ja pitää omaa kivaa. Niin miehetkin tekee tosin ei omasta tahdosta vaan koska ei saa :D. Se olis suorastaan epäreilua jos näin ei olis. Silloinhan naiset vois nauttia ja nussia jatkuvalla syötöllä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi