Mistä kaunis ja siisti mekko hääjuhliin raskaana olevalle?
Eli edessä olisi hyvän ystäväni häät ja mekkoa olen tuskaisesti etsinyt. Nyt tarvitsisin kipeästi vinkkejä, mielellään myös nettikauppalinkkejä kauniisiin mekkoihin. Rv 23 menossa ja maha ei ole vielä ihan jättimäinen. Etsiskelisin siis kaunista, tyylikästä ja hyvin istuvaa mekkoa, joka ei missään nimessä saisi olla semmoinen säkki, joka päällä näytän ihan 100 kiloiselta. Tyköistuva siis saa olla, koska muuten en ole kauhean iso, mutta mitään kireää makkarankuori-trikoota en halua. Joku kaunis, jonka päälle voisi nöin kylmillä ilmoilla heittää vaikka jakun. Hinta mielellään maksimissaan siinä 100 euron paikkeilla, koska aika kertakäyttöinen vaate kuitenkin kyseessä. Kellään hyviä ehdotuksia?
Kommentit (5)
Espritin mammapuoli. Netistä tilaamalla!
Nettikaupat vaan innostavat palautusoikeuksineen huomattavasti paremmin kuin kuumat pienet sovituskopit paksuissa vaatteissa. :D Sinänsä olisi kiva myös saada "vähän hienompi" mekko kun kerrankin pääsee juhliin.
Itse löysin Desigualilta. En yleensä pidä merkin mekkoja kovin juhlavina, mutta löytyi hyvin istuva ja ihan nätti mekko, niin sillä mentiin.
No, mä oon käyttänyt koko raskauden (niin arjessa kuin juhlassa), ihan perusvaatteita, mammavaatteita on vaan yhdet farkut. Käy sovittelemassa kaupoissa, yllättävän paljon löytyy mekkoja joihin se maha "mahtuu" tai menee muuten kivasti, varsinkin kun sun masu ei varmaan tosiaan vielä niin valtava ole. Toki esim. nettikauppoja ihan mammavaatteille löytyy varmaan googlaamalla.
T. Rv 34