En pysty jumppaamaan noita lantionpohjalihaksia! :(
Kommentit (3)
Jostain se on aloitettava. itse en raskauden aikana treenaillut ollenkaan ja se kostautui synnytyksen jälkeen, todella huonot lihakset. Ostin vaginakuulat (muutamatkin että tiedän mitkä toimii ja sopii mulla parhaiten) ja aloitin niillä päivittäin,ja iltaisin tein neuvolan jumppaohjeiden mukaan koko sarjan ja aluksi ei meinannut löytyä koko lihakset, mutta kärsivällisyyttä se vaan vaatii.
Nyt on puristusvoima jo sama kun ennen synnytystä mitäen olis uskonut ja aikaa meni tähän päästä n. muutaman kuukauden itselläni, melkein puoli vuotta. orgasmikykyni löytyi taas ja nyt harrastetaan muutakin kuntiettyjä asentoja joissa tuntuu tiukemmalta tai pelkkää suu- ja peppuseksiä. Teet niitä kärsivällisesti vaan jos on huonoon kuntoon päässyt ja muista jatkaa treeniä, itse en koskaan enää päästä niin huonoon kuntoon kun synnytyksen jälkeen oli kauan aikaa, seksi on paljon nautittavampaa ja mies tykkää kun lihakset tykyttää orgasmista voimakkaasti :) nyt vaan se asenteen muuto ja jonkin ajan kuluttua tunnet lantionpohjanlihaksien puristusvoiman jo yhdelle sormelle! Neon tahdonalaisia lihaksia, vähän sama kun vatsalihaksiaan lähtisi treenaan, ei se sixpack heti näy!
Toivon että sait motivaatioo tästä edes jonkin verran :)
Miten 3 treenasit kuulilla? Vinkkejä tyhmälle :)
Ookoo?? Miten on mahdollista?:D