Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivään kuuluu siis kolme lämmintä ateriaa

Vierailija
17.11.2014 |

Aamiainen, eli puuro ja jotain lisuketta, lounas ja päivällinen. Lisäksi kolme pienempää välipalaa, normaalisti aamu- ja iltapäivällä sekä juuri ennen nukkumaanmenoa.

Eikö mene jakeluun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Jos söisin noin paljon, olisin läski.

Vierailija
2/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Kokoakan pitäisi olla jotain tekemässä. justoin kunnsaa edellisen kokkauksen siivottua, pitäisi aloittaa seuraavaa. Mua huvittaa tehdä joskus muutakin kuin kokata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mä syön vain 2-3 kertaa päivässä. Iltapäivällä lämpimän ruoan, sitten muutaman tunnin kuluttua ehkä jokin hedelmä ja sitten illemmalla jotain. En vaan tarvitse enempää.

Vierailija
4/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä syönyt noin paljon ja tauotta, enkö ajatellut koskaan syödäkään. Lapsenikaan eivät syö noin. Kaikki olemme normaalipainoisia ja erittäin terveitä kaikilla mittareilla mitattuna. Harmittaako ap?

Vierailija
5/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se juju onkin. Ei syö niin paljon kerralla ja katsoo vähän ettei ruoka ole turhan epäterveellista.

Vierailija
6/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pienikokoinen istumatyöläinen tarvitse noin paljon ja nimenomaan kun syön riittävästi kerralla, ei tule naposteltua turhaa. Me olemme yksilöitä ja minä pysyn parhaimmillani syömällä yhden monipuolisen lämpimän aterian, joko lounaan tai päivällisen, kunnon aamupalan lisäksi. Kunnon aamupala voi kyllä olla puuro tai munakas ja vähän vihanneksia lisänä. 

Vierailija
7/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei mene jakeluun. En syö puuroa. Syön kolmannen aterian, oli sitten kylmää tai lämmintä, illalla. En jaksa mitään välipalanäpertelyjä ja närkkimisiä, joten helpompi näin.

Vierailija
8/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla menee. Itseltäni jää välipalat väliin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä