Mikä on paras hiihtokeskus?
Levi, Ylläs, pyhä, Ruka vai Saariselkä? Minne viikolla 8?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:05"]
Minä pidän Rukasta, siellä on kaikille kaikkea. Tosin on pakko pitääkin kun meillä on siellä vapaa-ajan asunto. :=))
[/quote]no ruka nyt on ihan mummeleiden paikka!
Olos on ykkönen
t. hiihtoa rakastava
Mä tykkään eniten Ylläksestä, lapsiystävällinen paikka ja henkilökunta. Löytyy kaikki tarvittava ainakin meidän perheelle. Rukalla saatiin todella tylyä palvelua muutama vuosi sitten useammasta pisteestä.
Ylläs on ykkönen! Se on aitoa Lappia. Hiihtoladut ovat aivan mahtavat. Tykkään tunnelmasta ja ihmisistä. Jounin kauppa on paras!
Hiihtokeskus???? MIksi mainitsit nuo, eivät ne ole hiihtokeskuksia. Suomessa ei ole oikeita hiihtokeskuksia. Keski-Euroopassa on.
Yllästä kannatan minäkin, varsinkin jos se oheisohjelma ei ole niin tärkeää. Jos kaipaa eloa ja palveluita, sitten Levi. Ylläksellä ainakin omaan makuun parhaimmat rinteet ja latujakin riittää. Miinusta aika hiljaisesta elämästä, mutta toisaalta viikko hiljaisuudessa tekee ihan hyvää. Rinteet vetävät hyvin ja niissä on tilaa laskea, vaikka väkeä olisikin enemmän liikkeellä.
8 viikolla noissa kaikissa voi olla liian kylmä ulkoilla pienten lasten kanssa.
Levillä rinnemusiikki on mautonta k18 ja rinteestä toiseen saa hiihtää.
Rukalla on lapsille kaikenlaista muutakin ja rinteestä toiseen voi laskea.
Pyhällä on hyvät rinneprofiilit, mutta tosi sääaltis eli hissit voivat mennä kiinni.
Muista eos ja perheemme siis laskee, ei hiihdä.
Tunturit luonnollisesti vaaroja sääalttiimpia.
Pyhä ja Ylläs, tykkään molemmista. Länsi- ja Itä-Lappi ovat aika erilaisia.
Minä pidän Rukasta, siellä on kaikille kaikkea. Tosin on pakko pitääkin kun meillä on siellä vapaa-ajan asunto. :=))