HUS:n infektiotautien ylilääkäri anelee: "OTTAKA KAKKI INFLUENSSAROKOTE!" Satoja kuolee vuosittain influenssaan. Ylilääkäri rokotuttaa koko perheensä joka vuosi.
https://yle.fi/uutiset/3-12113502
Mielestäni todella järkevä vinkki, koska olen joutunut olemaan sairaalassa influenssassa. Mutta Askolta unohtui että influenssarokotteita ei riitä kaikille. Moni jää joka tapauksessa ilman suojaa. Silloin influenssa voi jysähtää heidän kohdalle.
Kommentit (91)
APUA! KAIKKI KUOLEE, PALSTALLA EI OLE KOHTA KETÄÄN! ROKOTE ON AINOA VAIHTOEHTO. KAIKKI ENNEN ROKOTTEITA ELÄNEET ON KUOLLUT!!!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaakohan ne nyt tämän rokotuksen painostamisen?
Todennäköisesti tämä on seuraavaksi agendalla kun nyt alkaa olla koronapiikkitavoite täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että influenssarokote on maksullinen kaikille riskiryhmiin kuulumattomille henkilöille. Joillekkin se hinta voi olla kynnyksenä olla ottamatta rokotetta.
Ei se maksa kuin muutaman kympin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että influenssarokote on maksullinen kaikille riskiryhmiin kuulumattomille henkilöille. Joillekkin se hinta voi olla kynnyksenä olla ottamatta rokotetta.
Niille kympeille on parempaakin käyttöä.
Influenssarokotteet on usein valitettavasti aika tehottomia. Yleensä 20%-30% teho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille kympeille on parempaakin käyttöä.
Viina ja tupakka ei ole parempaa käyttöä.
XD
pöööö! Pelätkää! Ottakaa rokote tai kuolette!!!
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööö...
Otan influenssarokotteen, vaikka siinä käy helposti niin että joku riskiryhmäläinen jää sen takia ilman. Oma napa ensin.
Nyt yritetään olla vielä vähän vakuuttavampia.
Viime vuonna "hoitajat" vetosivat että ottakaa rokote.
Ylilääkäri kuulostaa vielä vakuuttavammalta.
Influenssaan kuolee siis satoja vuosittain ja rokotteet tehottomampia kuin koronaan, mutta influenssasta ei silti vauhkota ja tartuntamääriä seurata päivittäin?
En ota. Se on minulle maksullinen, sen teho on sitä sun tätä ja olen myös influenssan monta kertaa sairastanut, eikä se minulle ole koskaan paha tauti ollut.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3881969/hoitajana-vetoan-ottakaa-influe…
"
Hoitajana odotan kauhulla mitä tapahtuu kun joka talvinen influenssaepidemia käynnistyy näin korona-aikana. Tähän on syynsä.
Influenssa on terveydenhoidolle merkittävä rasite - ja täysin turhaan, koska rokote on kaikkien saatavilla."
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää, joilla on liitua. Itse otan influenssarokotteen myös.
autonhuoltajat vaativat jokaiseen autoon pakollinen syyshuolto , ilman juuri tätä syyshuoltoa auto voi mennä rikki , katsastuspassiin merkintä et voi ajaa autoa ,
nyt pitää muuttaa tämä ..tun rokotuskiima niin että jokaiselle lähetetään kotiin tämä ruiskullinen ja jokainen voi itse ruiskia tämän päin...tua.
voi kun lottoamaankin näin kauheasti ruinattaisiin , poltan itse 2 askia tupakkaa joka päivä, otan liikaa aurinkoa ja vodkaa menee likaa , mutta kukaan ei ole ollut huolissaan vaikka niihin voi kuolla.
Voisin harkita, jos saisin rokotteen ilmaiseksi, mutta en viitsi maksaa turhasta. Olen varmaan sairastanut influenssan jo monta kertaa, koska kaivan paljon nenääni enkä yleensä pese käsiäni edes vessassa käymisen jälkeen. En ole silti koskaan ole ollut lähelläkään joutua sairaalaan, enkä usko että tämäkään talvi on poikkeus.