Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään Luis Vuittonin Neverfull-laukkua?

Vierailija
17.11.2014 |

Miten pitkään ollu käytössä? Oletko ollut tyytyväinen laukkuun? Mitä maksaa tänä päivänä, kellään tietoa?

Olen himoinnut tuota laukkua jo jonkun aikaa ja synttäritkin ois tulossa..Mutta mielellään kuulisin muiden kokemuksia laukusta, ennen kun menen ostamaan :)

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän naisia jotenkin aivottomina näissä vuittonin laukuissaan.

Vierailija
22/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:21"]

Pidän naisia jotenkin aivottomina näissä vuittonin laukuissaan.

[/quote]

Kerro ihmeessä, miksi? Kai sulla joku perustelu on? 

-Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MM liian pieni jos kantaa painavia kirjoja eikä 13' läppärikään sinne ees kunnolla mahdu. Suosittelen siis GM vaikka tuntuu aika isolta aluksi. Syyskuussa GM hinta 915 (MM 900?) ja hinnat ilmeisesti nousee koko ajan. Geneerinen mutta älyttömän käytännöllinen. Jos sitä kohtelee hyvin, kestää n. 10 v kuten edellinen :)

Vierailija
24/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa nahkaa saa samassa kokoluokassa kivoja ja tyylikkäitä ja ihan merkkilaukkujakin vaikka Mulberryltä samalla rahalla tai halvemmalla. Eivätkä huuda pissislogoa kaikille.

Vierailija
25/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kivan mallinen ja mahtuu paljon kamaa sisään.

Mutta jos laatu huonontunut, en kyl ostaisi :(

Vierailija
26/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:26"]

MM liian pieni jos kantaa painavia kirjoja eikä 13' läppärikään sinne ees kunnolla mahdu. Suosittelen siis GM vaikka tuntuu aika isolta aluksi. Syyskuussa GM hinta 915 (MM 900?) ja hinnat ilmeisesti nousee koko ajan. Geneerinen mutta älyttömän käytännöllinen. Jos sitä kohtelee hyvin, kestää n. 10 v kuten edellinen :)

[/quote]

Kiitos! Taisi olla ensimmäinen asiallinen kommentti, joka vastasi kysymyksiinkin :) Täytyy vielä pohtia tuota laukun hankintaa, hinta on aika kova..muita kokemuksia kellään?

-Ap

Vierailija
27/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on GM-koko. Tykkään käytössä kovasti, vaikka tuntuu että jokatoisella vastaantulijalla onkin samallainen. Hinta kyllä noussut aivan uskomattomalla vauhdilla, omastani maksoin pari vuotta sitten 580€. 

Vierailija
28/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:26"]

[/quote]

Kiitos! Taisi olla ensimmäinen asiallinen kommentti, joka vastasi kysymyksiinkin :) Täytyy vielä pohtia tuota laukun hankintaa, hinta on aika kova..muita kokemuksia kellään?

-Ap
[/quote]

Jos sinulle kerrotaan esim viestissä nro 4 faktoja kyseisestä laukusta niin se ei siis ole asiallinen kommentti? Juu juu juupa juu.

Vierailija
29/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:26"] MM liian pieni jos kantaa painavia kirjoja eikä 13' läppärikään sinne ees kunnolla mahdu. Suosittelen siis GM vaikka tuntuu aika isolta aluksi. Syyskuussa GM hinta 915 (MM 900?) ja hinnat ilmeisesti nousee koko ajan. Geneerinen mutta älyttömän käytännöllinen. Jos sitä kohtelee hyvin, kestää n. 10 v kuten edellinen :) [/quote]   Kiitos! Taisi olla ensimmäinen asiallinen kommentti, joka vastasi kysymyksiinkin :) Täytyy vielä pohtia tuota laukun hankintaa, hinta on aika kova..muita kokemuksia kellään? -Ap [/quote] Jos sinulle kerrotaan esim viestissä nro 4 faktoja kyseisestä laukusta niin se ei siis ole asiallinen kommentti? Juu juu juupa juu.

[/quote]

Sulla taitaa olla kauhee tarve haastaa riitaa? Olen erityisesti kiinnostumut käyttökokemuksia, tuossa oli puhuttu hinnasta..edelleenkään en kaipaa vittuilua, että menehän muualle, kiitos :)

-Ap

Vierailija
30/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV neverfull on varmastikin käytännöllinen ja kestävä. Se, että ei ole nahkaa, on vain hyvä juttu, koska nahka venyy ja kulahtaa vaikka olisi miten laatuväska. Siksi en esim mulberryä suosittele. Noita neverfulleja vaan tulee kadulla vastaan joka toisella. Itse suosittelisin harkitsemaan saffiano nahkaista, lienee yhtä kestävää materiaalia kuin tuo vuottonin kanvas. Saffiano laukkuja löytyy mm pradalta ja fendiltä. Sekä edullisemmin Michael Korsilta.

Vierailija
31/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta käytännöllinen moneen menoon. Arkisin se kulkee mulla töissä mukana, läppäri mahtuu hyvin kyytiin, samoin pari kulmalukkokansiota ja kaikki muu tarvittava. Mulla on aina Neverfullin sisällä pienempi käsilaukku jossa lompakko, kännykkä, avaimet. En siis raahaa isoa laukkua aina mukanani, esim. jos lähden lounaalle töistä, otan vain pienemmän käsilaukun mukaan. Käsilaukussa myös säilyy paremmin tallessa nuo em. maininut asiat, ei tarvitse aina koko isoa laukkua penkoa kun etsii avaimia :) Reissussa tuo sitten on hyvä lentokoneeseen tai jos ihan viikonloppureissuun lähtee autoillen niin pakkaan yleensä kaikki hygieniakamat, puhelimen laturit ym. irtosälän tuohon laukkuun. Monikäyttöinen siis ja suosittelen :) Neverfull uudistui n. vuosi sitten ja siellä tulee mukana nykyään sellainen erillinen pocket, joka narulla kiinni laukun sisällä. Se nosti hintaa, pompsahti siis n. 700 eurosta 900 euroon :(

Vierailija
32/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neverfull oli nimensä mukainen, reikä pohjassa.

Vierailija
33/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuittonithan käy kovat testaukset läpi, joten ovat varmasti laadukkaita :) Suosittelen neverfullia, on käytännöllinen.

Vierailija
34/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on rumia ja mummomaisia säkkejä, mutta en sanonut tätä, koska silloin luultavasti saan vain kateellisuus leiman. 

Vierailija
35/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4vuotta vanha neverfull. Täysin ehjä ja hyvässä kunnossa pysynyt. Koko on GM ja ainakin minun macbook sinne mahtuu hyvin. Talvisin en laukkua käytä, sillä omani on se vaalea, joka ei oikein mielestäni sovi talveen. Maksanut aikanaan n. 550e. Matkoille en ole ottanu mukaan taskuvarkaiden takia, sillä laukussa on vain vetoketjullinen sisätasku mutta itse laukkua ei saa kiinni. Harmi vain, että kyseistä laukkua näkee nykyään niin monella.

Vierailija
36/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neverfull on luksuslaukku niin kauan kun sitä ei omista. Sitten kun sen hankkii, pulittaa joku 700-900 euroa ja tajuaa että jokaisella vastaantulijalla on sellainen, hohto katoaa. Usko pois. Ja käsilaukuissa nälkä kasvaa syödessä. Kannattaa panostaa muutama satanen lisää ja hankkia jotain jota ei kävele joka kulmassa vastaan. Esim just jotkut pradan klassiset saffianot olisi astetta tyylikkäämpi vaihtoehto. Niitä löytyy kauniissa väreissä, prada.com sieltä löytyy.

Vierailija
37/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille! Mukava kuulla teidän kokemuksia, vaikuttaa ihan laadukkaalta laukulta :) Ja mahtuu vähän muutakin mukaan, kun lompakko..pähkäilen tuon MM:n ja GM:n välillä..tuohon pienempää ei ilmeisesti mahdu esim. Läppäri jos ois tarvis? -Ap

Vierailija
38/64 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkähkö ja hoikka ja minulla on neverfull damier azur siinä harvinaisimmassa koossa(en muilla ole paljoa nähnyt) eli pm koossa. Juuri hyvä koko,ei näytä säkille vaan kivalle laukulle. Ostin käytettynä ja ollut mulla vuoden(ostettu2012) ja on hyvässä kunnossa. Kestää sadetta kun ei nahkaa kokonaan.uskon että voin myydä tämän jos en itse enää pitäisi tästä,niin 80%siitä hinnasta millä itse ostin vuosi sitten käytettynä. En vain halua sillä tämä on aivan ihana ja paras koko jos haluaa nimenomaan laukun kaupunki ja ravintola sekä kahvittelu menoihin:)

Vierailija
39/64 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:45"]Mulla on neverfull mm ja monogram. On ihan hyvä. Ostin ehkä 4v sitten. On pysynyt ihan hyvänä. Nyt haluisin sen neverfull gm damier kuosissa. Aivan ihana se punainen sisus. Mistä mä vaan saan kasaan sen vähän alle 1000€ =(
[/quote
Are u serious??? U dont have enough money? Dont even think about it if u dont have!

Vierailija
40/64 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:26"]

[/quote]

-Ap
[/quote]

Entinen LVMH-työntekijä vastaa:
Laatu ei huonontunut. GM on kätsyin. Hinnat nousee aina ja jatkossakin. GM testattu 400kg:lla, joten kestää, et edes jaksaisi nostas sellaista joka hajoittaisi laukun.
Karmea ulkonäkö on suoraan yhteydessä siihen, miten laukkua kohtelet. Jos vedät sitä lumihangessa auton perässä, varmasti hajoaa. Naisten olisi myös syytä ajoittain putsata laukut sisältä.
Suosittelen laukkua jos pidät siitä. Omani on sen10 vuotta vanha. Myös Keepall on hyvä pienemmissä kokoluokissa ja Galliera GM.