Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Luis Vuittonin Neverfull-laukkua?

Vierailija
17.11.2014 |

Miten pitkään ollu käytössä? Oletko ollut tyytyväinen laukkuun? Mitä maksaa tänä päivänä, kellään tietoa?

Olen himoinnut tuota laukkua jo jonkun aikaa ja synttäritkin ois tulossa..Mutta mielellään kuulisin muiden kokemuksia laukusta, ennen kun menen ostamaan :)

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/64 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi vuotta vanha isompi neverfull ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. On vain hyvä asia ettei ole nahkaa, pysynyt aivan uuden näköisenä vaikka on ollut monessa reissussa mukana ja käytän muutenkin joka päivä. 

Tosiaan on niin iso että saa jonkun aikaa kaivella pohjalta kamoja ja huono puoli reissatessa ettei saa kunnolla kiinni. Mutta pidän arvotavarat vetoketjutaskussa ja laukkuun mahtuu vesipullot, neuletakit yms. 

Suosittelen lämpimästi, en itse ikinä ostaisi enää jokapäiväiseen käyttöön mitään nahkakassia joka menettää muotonsa kun painavampaa tavaraa kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on DE Neverfull GM, ostin sen nelisen vuotta sitten. 

Plussia:

Omani on pysynyt ihan täydellisessä kunnossa, ainoa jälki on kantohihnassa kun lentoemäntä survoi laukkuni aika ronskisti kerran lentokoneen sinne yläsäilytyslokeroon, mutta se ei tietenkään ole laukun vika.

Ei ihan oikeasti ole ikinä täynnä, mahtuu ihan järjetön määrä tavaraa. Loistava esim. opiskeluun kun täytyy raahata kaikkea mukana. Sopii myös lennoille matkatavaraksi mielestäni mainiosti juuri koska tavaraa mahtuu mukaan ja avoimuuden takia helppo heittää tavaraa sisään vaikka kioskilla lehden matkalukemiseksi ostaessa.

Itse laukku on kevyt, joten täytenäkään ei kovin painava (vrt. nahkaiset laukut). Päällystetty kanvas hyvää materiaalia koska helppo puhdistaa eikä ota itseensä sateesta jne. Kokoa pystyy muuttelemaan vetämällä laukun hihnat kiinni, jolloin on käsilaukkumaisempi, ihan näppärä ominaisuus mielestäni.

Ehkä eniten käytetty laukkuni, koska mulla on tapana raahata koko elämää mukana eikä tätä käyttäessä tarvitse karsia mitään, eikä sitä tarvitse varoa.

Miinuksia:

Näitä on nykyään tosiaan ihan hirveästi liikkeellä, joten jos se häiritsee, harkitsisin vielä.

Hihnat aika ohkaiset, joten jos laukun on latonut täyteen painavaa tavaraa, saattavat olla aika ikävät olkapäällä.

Avoimuus on huono juttu ruuhkaisissa paikoissa, tosin laukun sisällä on vetoketjullinen tasku, minkä lisäksi olen ostanut vetoketjullisen purse organizerin laukkuun sisälle, joten se ei itselleni ole ongelma.

Hinta tuntuu nykyään olevan aika korkea, hipoo vissiin tonnia? Omastani maksoin muistaakseni hieman päälle 500e kun sen aikanaan ostin.

DE:ssä ongelmana on ainakin aiemmin ollut ns. kuoriutuvat nahkaosat, mutta jos sellaisen yksilön onnistuu valitsemaan käsittääkseni vaihtavat/korjaavat laukun helposti ja toki kuluitta. Monogrammissa ja DA:ssa miinuksena itselleni vachettanahka, jonka patinoitumisessa saa olla tarkkana, jos läikikkyys häiritsee (minua se siis häiritsee, enkä halua joutua varomaan tämänmallisen arkikassin kanssa). Epinahkaisista en olekaan lueskellut kokemuksia, mutta kiinnostaisi kyllä itseäkin.

Siinäpä niitä, toivottavasti tästä oli jotain apua :)

Vierailija
4/64 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/64 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitää louis vuittonin neverfullia!
Objektiivisesti ajatellen siinä ei ole järjen hiventäkään ostaa sitä... Ne on vaan himottuja ja ihailtuna joitenkin toimesta, koska niistä syntyy kuviteltu statusvaikutus.

Vierailija
6/64 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää roskakorilta.

Vierailija
7/64 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se uudempi versio MM:stä ja olen kyllä tykännyt. Hyvin sinne ainakin oma 13" tietokone mahtuu ja kaveriksi muutakin. Sisällähän on nykyään sellainen kirjekuorilaukun tyylinen laukku, jonka saa hihnalla kiinni neverfullin sisäosaan :) Tosiaan on yleinen, mutta ei ainakaan itseäni ole haitannut, enkä ostoa ole katunut. Tällä hetkellä hinta on 865€. GM oli 915€ mutta itse koin sen liian isoksi omaan kokooni nähden. Arkikäyttöön liian iso omiin tarpeisiin.

Vierailija
8/64 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta

Vierailija
9/64 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/64 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itun järkeä on ostaa vuittoni !?!?!?

Vierailija
11/64 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neverfull mm ja monogram. On ihan hyvä. Ostin ehkä 4v sitten. On pysynyt ihan hyvänä. Nyt haluisin sen neverfull gm damier kuosissa. Aivan ihana se punainen sisus. Mistä mä vaan saan kasaan sen vähän alle 1000€ =(

Vierailija
12/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luis vuitton:DDDDD

Vierailija
13/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti otsikossa virhe! Siis Louis Vuitton..

-Ap

Vierailija
14/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa nykyään lähemmäs tonnin, laatu heikentynyt todella paljon verrattuna vintage LV'eehen, massalaukku ja itse en ikinä maksaisi laukusta jossa vain hihnat ovat nahkaa yli 700€

Vierailija
15/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riippuu vähän koosta minkä ostat se hinta

Vierailija
16/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:06"]

Luis vuitton:DDDDD

[/quote]

Ja vittuilijat voi painua muualle tästä ketjusta, kiitos :) Niitä laukun käyttökokemuksia kuulisin mielellään enemmän..

-Ap

Vierailija
17/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, joka toisella lukiosta yliopistoon.

Vierailija
18/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:12"]On, joka toisella lukiosta yliopistoon.
[/quote]

Plus näillä pintaliitojulkkiksilla

Vierailija
19/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MM kokoa olen ajatellut :) Tuo GM menee varmaan liian isoksi arkikäyttöön..

-Ap

Vierailija
20/64 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:15"]MM kokoa olen ajatellut :) Tuo GM menee varmaan liian isoksi arkikäyttöön..

-Ap
[/quote]

Juu älä osta. Kannattaa ebaysta katsella käytettyjä, monet ovat TODELLA huonossa kunnossa ikäänsä nähden, siitä näkee kauanko kestää..