TikTok käyttäjät, millaisia videoita sovelluksen algoritmi tarjoaa teille kun selaatte "For you"
Siinähän on joku fiksu algoritmi, joka keksii nopeasti mistä asioista käyttäjä on kiinnostunut, luulen että TikTok tietää minusta enemmän kuin minä itse.
Kommentit (6)
Erna Huskon ja muiden vastaavien tyrkkyjen perseitä tarjosi silloin kun vielä sovellusta käytin.
Vierailija kirjoitti:
Erna Huskon ja muiden vastaavien tyrkkyjen perseitä tarjosi silloin kun vielä sovellusta käytin.
Mullekin se aluksi tarjosi niitä peppuja heiluttavia teinejä, mutta sovellus oppi nopeasti ettei minua ne kiinnosta.
Ensin minulle tarjottiin paidattomia cowboytanssahtelijoita, mutta nyt tulee tuutin täydeltä lyhyitä historiallisia filmejä, puusepäntöitä ja lasinpuhaltajia ja kultaisianoutajia ja FedEx-kuskin kyytiin pyrkiviä koiria. Koiravideot ovat elämän suola. :)
En tiedä, mistä nuo cowboyt tulivat; ihmeisesti algoritmi tietää, että olen viisikymppinen vanhapiika. En vain ole kiinnostunut vaimojen kuvaamista lehmipojista. Satunnaiset komediapätkät, v*ttu-sanaa viljelevät teinit ja kaikkein typerimmät "kuhan kuvaan" -jutut ovat jääneet pois. Ihan kiva, että algoritmi on koulutettavissa.
TikTok tiesi seksuaalisen suuntautumiseni, ennen kuin itsekään olin sitä älynnyt.
Reseptejä lähinnä