G: Kokemuksenne lappilaisista?
Mun mielestä lappilaiset on kylmiä, ei niin puheliaita ja helposti herneen nenään vetäviä ihmisiä. Omituisia.
Kommentit (72)
Mahtavaa väkeä on Lappi täynnään. Ai niin, ei okkaa, net muutti kaikki Etelään. Täällä on vaa poroja enää.
No minkäslaisia sitten on eteläsuomalaiset? Sanotaan nyt Jyväskylästä alaspäin?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:02"]
Naisilla on ainakin 5 kertaa kovempi seksivietti kuin perus lättäjälkasuomalaisilla.
Grrrhh miten kuumia pakkauksia pienet, tummat ja tuliset lapin tytöt oikein ovat.
[/quote]
On meitä vaaleitakin, meillä varmaan sitten pienempi se seksivietti.
Lappalaiset uskovat kummituksiin, kertovat pelottavia vanhoja yliluonnollisia tarinoita ja ryyppäävät. Tai ovat lahkolaisia. Mielenkiintoista porukkaa. Yhden kanssa olen seurustellut ja käynyt pienessä kyläpahasessa siellä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:03"]
No minkäslaisia sitten on eteläsuomalaiset? Sanotaan nyt Jyväskylästä alaspäin?
[/quote]
Turhantärkeitä ja puhuvat liikaa.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:04"]
Lappalaiset uskovat kummituksiin, kertovat pelottavia vanhoja yliluonnollisia tarinoita ja ryyppäävät. Tai ovat lahkolaisia. Mielenkiintoista porukkaa. Yhden kanssa olen seurustellut ja käynyt pienessä kyläpahasessa siellä.
[/quote]
Ehkä siksi, koska siellä on oikeasti etiäisiä ja muuta kummallista, itsekin sellaisen nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:34"]
Mun mielestä lappilaiset on kylmiä, ei niin puheliaita ja helposti herneen nenään vetäviä ihmisiä. Omituisia.
[/quote]
Ne ei vaan tykkää ulkopuolisista, muuten ovat ihan normaaleita ja mukavia.
[/quote]
Kyllä mie tykkään niistäki!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:55"]
Met emmä perusta turhantärkeyvestä
[/quote]
Niin tuo kai se just on, että lappilaiset pitää tällästä Savolaista Justiinaa turhan tärkeenä, koska se pomottaa koko ajan ja puhuu koko ajan ja Kuopion torihan on mualiman napa...
Mutta en mie sillä mitään pahaa tarkota, että mulla suu käy melkeen jatkuvasti ja otan kontaktia ja haluun olla lämmin ihminen ja halata vaikka sinua !
Savossa meillä myös miehet tykkää siitä, et nainen on sopivan vahva ja pomottava. !
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:45"]
Minä olen etelä-lapista ja voin sanoa, että kaikenlaisia ihmisiä sitä löytyy täältäkin. Kumminkin ehkä hieman kylmemmän ja osa todellakin "juntimman" (:D) oloisia, mitä eteläläiset. Yksilöitähän kaikki on, mutta näin olen todennut asian olevan.
[/quote]
Wau, mikä tyhjentävä analyysi!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:48"]
Koska pohojosempana kun vetää herneen nenään, tulee siitä pakasteherne, jota voi miellyttävästi sieraimesa pitkiä aikoja säilyttää.
[/quote]
Etelässähän tuo on kuivunut niin kovaks, ettei pehmene nuijan nokassakaan!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:55"]
Lähes kaikki naiset laittautuu kamalan näköisiksi. :D Ainakin missä päin lappia minä oon matkustellut.
[/quote]
Totta, emme naamioidu puuteriin, koska helmamme eivät ole hienoja:(
Naisilla on ainakin 5 kertaa kovempi seksivietti kuin perus lättäjälkasuomalaisilla.
Grrrhh miten kuumia pakkauksia pienet, tummat ja tuliset lapin tytöt oikein ovat.
[/quote]
Tää muuten on totta jostain kumman syystä.
Mahtavaa väkeä on Lappi täynnään. Ai niin, ei okkaa, net muutti kaikki Etelään. Täällä on vaa poroja enää.
[/quote]
Tää on varmaan ihan totta. Koska aika moni synnyttäjä, on lapissa nuori nainen ja Oulun seudulla, vaikka se kuuluukin jo Pohjois-pohjanmaahan, mutta siellä Oulussa tietääkseni just lappilaisia aika paljon myös pyörii... Ja Oulussahan tais viimeks olla just se syntyvyys korkein.
Sit musta tuntuu myös että Pääkaupunkiseudun jälkeen Ouluun/lappiin mahtuu eniten rikollisuutta ja huumeita, jostain syystä...
Joskus oon lukenu että rikolliset tykkää Oulusta jostain syystä sen sijainnin takia.
No meillähän on heiniä kengät täynnä, naama noessa ja päissään olemma aamusta iltaan ja illasta aamuun. Lapsista emmä piä lukua että kenen alulle laittamia. Moottorikelkat on viimesen päälle ja EU-tuilla elellään. Tämänhän halusit kuulla?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:13"]
[/quote]
Tää on varmaan ihan totta. Koska aika moni synnyttäjä, on lapissa nuori nainen ja Oulun seudulla, vaikka se kuuluukin jo Pohjois-pohjanmaahan, mutta siellä Oulussa tietääkseni just lappilaisia aika paljon myös pyörii... Ja Oulussahan tais viimeks olla just se syntyvyys korkein.
Sit musta tuntuu myös että Pääkaupunkiseudun jälkeen Ouluun/lappiin mahtuu eniten rikollisuutta ja huumeita, jostain syystä...
Joskus oon lukenu että rikolliset tykkää Oulusta jostain syystä sen sijainnin takia.
[/quote]
Hups. Nyt tuli vähän väärään vastaukseen vastaus, joo...
No osaatte te varmaan lukea silti ja jatkaa keskustelua. :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:06"]
Saatanan pöljiä kaikki ihmiset
[/quote]
Juu, taitaa olla aika tasapuolista tuo ihmiskirjo!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:04"]
[/quote]
Ehkä siksi, koska siellä on oikeasti etiäisiä ja muuta kummallista, itsekin sellaisen nähnyt.
[/quote]
Meillä ne on vaan tarinoissa, huolestuin kun sanoit nähneesi..?!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:56"]
Lappilaisissa on ihmisiä laidasta laitaan ihan kuin pirkanmaalaisissa, uusimaalaisissa, hämäläisissä, savolaisissa, pohjanmaalaisissa...turkulaiset ovat sitten asia erikseen.
Mikä näiden kysymysten tarkoitus on? Eiköhän mielipiteitä ole yhtä monta kuin on vastaajiakin. Muodostappa itse omasi.
[/quote]
Mikäs niissä Turkulaisissa mättää?