Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tuntuu yhdelle sormelle" lantiopohjalihaksista

Vierailija
17.11.2014 |

Tuntuuko teillä yhdelle, kahdelle vai kolmelle sormelle puristus? Entä tunnetteko ilman sormea?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa kyllä kuin ihan heiveröisen puristuksen aikaan huolimatta treenaamsiesta. Samanlaisen sain ennen lantiopohjalihasten treenaamista, ei tunnu vaikuttaneen mitään.

Vierailija
22/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeneekö nyrkkii kellään? Tuntuuko puristus sillo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:50"]

Ei mee ykskään sormi sisälle

terv. kymmenen lasta synnyttänyt

[/quote]

Oletko ajatellut, että jäät jostain paitsi? Vai korvaako neitseellisesti siitetyt jeesukset miehentarpeen?

[/quote]

Siis mulle kävi sillee et synnytysten jälkeen mun alapäästä tuli niin sikakiree

Vierailija
24/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:55"]

[/quote]

Oletko ajatellut, että jäät jostain paitsi? Vai korvaako neitseellisesti siitetyt jeesukset miehentarpeen?

[/quote]

[/quote]

Auts... Oisko reklamaation paikka? Kätilöharjoittelijako ompeli repeymät&römpsän kokonaan umpeen? Vai muslimiko oot? Joka panoon avataan omalle miehelle ja ommellaan taas kii?

Vierailija
25/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Auts... Oisko reklamaation paikka? Kätilöharjoittelijako ompeli repeymät&römpsän kokonaan umpeen? Vai muslimiko oot? Joka panoon avataan omalle miehelle ja ommellaan taas kii?

[/quote]

No se täs ihme onkin ku en ees revenny:o

Vierailija
26/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No se täs ihme onkin ku en ees revenny:o

[/quote]

Jos sylkäsit kymmenennen mukana pihalle kohdunkin? Roikkuuks sielt alapäästäs jotain?

Vierailija
27/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sormien laskennat ei anna oikein mitään selvää kuvaa. Kokeilkaa mahtuuko koko kätenne sisään. Jos ei lähellekään, ette ole löysiä. Jos juuri ja juuri kivun säestämänä, olette vielä normaalin rajoissa. Jos helposti, niin löysä on.

Vierailija
28/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:01"]

Noi sormien laskennat ei anna oikein mitään selvää kuvaa. Kokeilkaa mahtuuko koko kätenne sisään. Jos ei lähellekään, ette ole löysiä. Jos juuri ja juuri kivun säestämänä, olette vielä normaalin rajoissa. Jos helposti, niin löysä on.

[/quote]

Ja jos menee käsi, niin varmistakaa sonniltanne, ettette ole lehmä. Vai käyttekö jo gynen sijasta eläinlääkäril tiineystsekkauksessa?

Vierailija
29/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:22"]Tuntuu kova puristus yhdelle sormelle. Mutta mitä tarkoitat tuntuuko ilman sormea? Siis kyllä tunnen sisälläni liikkeen jos puristelen "tyhjillään" ja liikkeen näkee vienosti ulkopuoleltakin. [/quote] Joo sitä tarkoitan [/quote] Tuntuu helposti ilman sormia, saan tehtyä satoja rutsituksia lantionpohjalihaksilla, ja osaan ''lypsää'' niillä miestä. Ikää toisin 20-v, salitreenit 3x viikko.

[/quote]

Treenaatko salilla pillua?

Vierailija
30/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee sinne pakastealtaan perunamuusipussi, kolme bisseä ja miehen nyrkki. Tyhjät tölkit se rutistaa. Sen voi tarvittaessa vetää myös pään yli. Enpä kerro lajia!

Vierailija
31/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:22"]Tuntuu kova puristus yhdelle sormelle. Mutta mitä tarkoitat tuntuuko ilman sormea? Siis kyllä tunnen sisälläni liikkeen jos puristelen "tyhjillään" ja liikkeen näkee vienosti ulkopuoleltakin. [/quote] Joo sitä tarkoitan [/quote] Tuntuu helposti ilman sormia, saan tehtyä satoja rutsituksia lantionpohjalihaksilla, ja osaan ''lypsää'' niillä miestä. Ikää toisin 20-v, salitreenit 3x viikko.

[/quote]

Treenaatko salilla pillua?

[/quote]

Noi on sellasii salitreenipillui. Eks o kuullu? Saliäijät saa pumppaa ja molemmat hyötyy treenistä.

Vierailija
32/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömiä kommentteja :D.

Itelle taitaa tuntua jotakin kahden sormen kanssa... Vaakasuunnassa suuaukko leveä... Tai no se vähäsen riippuu asennosta. Kaksi lasta alateitse, edellisen syntymästä 9kk. Ilman sormea tunnen kyllä lihasten jännittelyt ja ulospäinkin peilin kanssa näkee liikkeestä, mutta jos on jotakin paksua sisässä niin en oikein tunne! Yhdynnän aikana siis huonosti pystyn käyttämään ainakaan tietoisesti. Mies ei ole valittanut mutta olishan se siistiä jos tietäisi pystyvänsä lypsämään.

Vierailija
33/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetäänkö miesten kalut mukaan keskusteluun?

Pienikaluisten muijat: Missä tuntuu vai tuntuuko missään? Pystyykö lypsää tai lerpahtanuttakin väkisin imuttaa ja vanuttaa, ulos päästämättä?

Isokaluisten muijat: Turtuuko kokoon vai säilyykö imutus? Kuinka pitkän session max?

Vierailija
35/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus hyvä laji lantiopohjalihaksille ja alavartalolle muutenkin. Synnytyksissä tosin ilmenee pienenä kivuliaana hidasteena avautumisvaiheessa.

Vierailija
36/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tuntenut puristuksen yhdelle sormelle, mutta nyt synnytyksen jälkeen huomasin, että virtsaa karkailee esim. trampalla hyppiessä. Eli senhän pitäisi tarkoittaa, että lantionpohjalihakset ovat huonossa kunnossa?! Emättimeni on kuitenkin sormituntumalla (ja mieheni mielestä) aivan yhtä tiukka kuin ennenkin.

Vierailija
37/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:31"]

Olen aina tuntenut puristuksen yhdelle sormelle, mutta nyt synnytyksen jälkeen huomasin, että virtsaa karkailee esim. trampalla hyppiessä. Eli senhän pitäisi tarkoittaa, että lantionpohjalihakset ovat huonossa kunnossa?! Emättimeni on kuitenkin sormituntumalla (ja mieheni mielestä) aivan yhtä tiukka kuin ennenkin.

[/quote]

Sul on laskeutunut virtsarakko->Yleinen synnytysvamma. Ps. Tenoja saa myös postimyynnistä.

Tositositiukat tarvii virtsakatetrin kustakseen.

Vierailija
38/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta synnyttänyt ja tuntuu yhdelle sormelle puristus hyvin vaikka olis paikat litimärät. Parhaan orgasmin saan yksin sillon kun yksi sormi on sisällä ja sitä puristelen nopeasti.

Vierailija
39/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:41"]

Kolme lasta synnyttänyt ja tuntuu yhdelle sormelle puristus hyvin vaikka olis paikat litimärät. Parhaan orgasmin saan yksin sillon kun yksi sormi on sisällä ja sitä puristelen nopeasti.

[/quote]

Mites nopeella kakalla?

Vierailija
40/42 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:06"]

Mulla menee sinne pakastealtaan perunamuusipussi, kolme bisseä ja miehen nyrkki. Tyhjät tölkit se rutistaa. Sen voi tarvittaessa vetää myös pään yli. Enpä kerro lajia!

[/quote]

Uusavuton muussinteossa?:O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän