Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku vastata..?

Vierailija
03.09.2006 |

Tein tänään raskaustestin ja sain plussa:) Nyt olisin noin kuudennella viikolla. Huolen aiheeni on se, että join eilen alkoholia aika paljon... Olenko nyt vaarantanut raskauteni? olenko vaarantanut sikiötä -voiko hänelle tulla esim. epämuodostumia? Olen niin tietämätön tässä asiassa ja toivoisin, että joku osaisi vastata tähän... Kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nämä mammat sanoo aina että ei, mutta totuus on että alkuraskaudessa vedetty viina, varsinkin isommassa määrin voi aiheuttaa jotain. esim perseet olalle silloin kun sydämenpitäisi kehittyä voi aiheuttaa epämuodostumia.



mutta etpä tuolle enää mitään voi. puhu neuvolassa asiasta ja kysy taritseko lisäultraa sun muuta.

Vierailija
2/9 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala huoli lainkaan. vanha sanonta on etta niin kauan kun aiti ei tieda olevansa raskaana, ei han voi sikiota vahingoittaa.. Unohda vain koko juttu ja keskity tulevaan mahan kasvuun.

mulla kolmas lapsi tulossa ja kaikkien raskauksien aikana kaynyt samoin, ekojen viikkojen aikana tullut juotua viineja jne reilumman puoleisesti..

Ei mitaan hataa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ala huoli lainkaan. vanha sanonta on etta niin kauan kun aiti ei tieda olevansa raskaana, ei han voi sikiota vahingoittaa.. Unohda vain koko juttu ja keskity tulevaan mahan kasvuun.

i]

Toivotaan kuitenkin että vauvasi ok!

Vierailija
4/9 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija:


ala huoli lainkaan. vanha sanonta on etta niin kauan kun aiti ei tieda olevansa raskaana, ei han voi sikiota vahingoittaa.. Unohda vain koko juttu ja keskity tulevaan mahan kasvuun.

i]

Vierailija
5/9 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaoluita muutama ja yksi juhlailta alkoholilla. Terve poika.

Ei tuosta sinulla mitään haittaa ole ollut, yhdestä kerrasta noin alkuvaiheessa. Älä huolehdi. Täällä on tapana hysterisoida.

Vierailija
6/9 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ne eivät korjaannu, tulee aika todennäköisesti keskenmeno 12 vko mennessä.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta voi tulla täysin tervekin lapsi. *bd*



Pahoittelut, sulla taitaa olla varmasti ikävä olo.

Vierailija
8/9 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvaiheessa alkoholista on eniten vaaraa (rv 4-12) koska silloin alkaa hermosto kehittyä. Iso kerta-annos voi hyvinkin vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurja olo. Olemme vuoden yrittäneet lasta ja nyt, kun tuli plussa, niin en uskalla iloita..ja menin mokaamaan kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi