Naiset millaiset asiat saavat miehen vaikuttamaan homolta??
Naiset millaiset asiat saa teille miehen vaikuttamaan homolta?? Mua on nyt useamman kerran viimen vuosina luultu homoksi ja vielä pahempi kun usean kerran naisetkin on luulleet homoksi vielä silloin kun itse olen flirttaillut ja koittanut iskeä naista. : ss. Yleensä ollaan vähän juteltu ravintolassa tms ja olen puhunut syvällisiä ja ollut yksinkertaisesti ystävällinen ja kiinnostunut naisen elämästä. En todellakaan ylilaittaudu tai ole tukka sliipattuna liikenteessä ylihienoissa vaatteissa. En myöskään sössötä ja juo cosmopolitaneja ja muuta. Johtuukohan se sitten siitä että olen ystävällinen ja puhun muustakin kuin junttiaiheista ja pillun vonkaamisesta ja en tuijota tissejä?? Kertokaa naiset millaiset asiat saa /on saanut teille olon että mies on homo tai outo jotenkin hyvällä tavalla ?? Onko syvällinen, kohtelias ja ystävällinen mies aina homo?
Kommentit (27)
Itse kohtelen naisia vain duunikavereina töissä. En tiedä aiheuttaako tämä homofiboja.
Työpaikkasäädöt on riskialtista hommaa ja tekee yleensä hallaa uralle.
Toisaalta, jos töihin sattuisi tulemaan oikein fyysisesti himottava nainen, jolla olisi miellyttävä luonnekin, voisi tilanne olla toinen.
Monet nätit tytöt ovat päässeet vaan elämässä liian helpolla, joten pääkopassa ei ole mitään minua kiinnostavaa.
En ole nainen, mutta olen mies, jota on epäilty homoksi.
Homoksi ovat epäilleet niin miespuoleiset kaverit kuin ihan tuntemattomat naisetkin. Syynä on voinut olla vaikka se, että en heti baarissa ole iskemässä jokaista naista tai että en naisen kanssa keskustellessa vie keskustelua seksijuttuihin tai yritä koskettaa. Joskus on jopa suututtu, kun en ole käyttäytynyt kuin stereotypinen mies ja alettu huutamaan, että oletko homo vai mikä!
Mä olen luullut paria miestä homoksi. Syynä oli tietynlainen puhetyyli ja elehdintä. Ei mitenkään vahva, mutta kuitenkin saman tapainen kuin homoilla usein.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen luullut paria miestä homoksi. Syynä oli tietynlainen puhetyyli ja elehdintä. Ei mitenkään vahva, mutta kuitenkin saman tapainen kuin homoilla usein.
Sanoisin, että tietyn tyypin homoilla on stereotyyppinen puhetyyli ja elehdintä. Valtaosaa homoista, et tunnista pelkästäänulkoisten tekijöiden perusteella, kun iso osa on nykyäänkin kaapissa.
Nahkapukuinen motoristi, ajamassa takapuoli pystyssä "kavereiden" kanssa. Takuuvarma homo.
Minuakin on varsinkin nuorempana luultu homoksi. Eräs nainen sanoi syyksi pienen kokoni (172/60). Koska en ole mikään karju/karhu, hänen ajatuksensa menivät automaattisesti homon suuntaan. Olin myös huono iskemään naisia enkä kovin aktiivisesti tyrkyttänyt seuraani. Nyt olen jo vanha mies, toista kertaa naimisissa. Luultavasti sormuson sellainen viesti, että olen kuitenkin hetero ja naimisissa naisen kanssa. Asia tuntuu myös nykyisin yhdentekevältä, minulle riittää vaimo, en ole kiinnostunut vieraista naisista seksuaalisesti.
Olen kuullut naisten sanovan, että homoista huomaa erilaisen suhtautumisen itseensä naisena. Yleensä kuulemma heteroilla on jokin pieni sävyero kanssakäymisessä naisen ja miehen välillä. Homojen kanssa sellainen puttuu, kunnei tule mitään niin sanotusti mitään vastakaikua. Nainen saa kokea olevansa vain ”neutraali” ihminen.