Naiset millaiset asiat saavat miehen vaikuttamaan homolta??
Naiset millaiset asiat saa teille miehen vaikuttamaan homolta?? Mua on nyt useamman kerran viimen vuosina luultu homoksi ja vielä pahempi kun usean kerran naisetkin on luulleet homoksi vielä silloin kun itse olen flirttaillut ja koittanut iskeä naista. : ss. Yleensä ollaan vähän juteltu ravintolassa tms ja olen puhunut syvällisiä ja ollut yksinkertaisesti ystävällinen ja kiinnostunut naisen elämästä. En todellakaan ylilaittaudu tai ole tukka sliipattuna liikenteessä ylihienoissa vaatteissa. En myöskään sössötä ja juo cosmopolitaneja ja muuta. Johtuukohan se sitten siitä että olen ystävällinen ja puhun muustakin kuin junttiaiheista ja pillun vonkaamisesta ja en tuijota tissejä?? Kertokaa naiset millaiset asiat saa /on saanut teille olon että mies on homo tai outo jotenkin hyvällä tavalla ?? Onko syvällinen, kohtelias ja ystävällinen mies aina homo?
Kommentit (27)
Mun miestäkin luullaan tosi usein homoksi, siis ihan homomiehetkin luulee (luulis, että niillä ois hyvä tutka), ja samoin on ollut mun edellistenkin kumppaneiden kanssa. Ja nää mun eri kumppanit siis ei ole erityisesti muistuttaneet toisiaan, mutta selvästi niissä on kaikissa joku ominaisuus, joka on viehättänyt mua, ja joka varmaan luo tän homovaikutelman muille. En vaan tiedä mikä se on. Yksikään näistä miehistä ei oo ollut oikeasti edes bi,
Taas vaihteeksi luultiin minua homoksi. Ei ole ensimmäinen kerta. Nainen tuli kysymään, että olenko homo ja ennen kuin ehdin hämmästykseltäni vastata, niin tämän kaveri tuli repimään hänet pois luotani.
Miesten maailmaan kuuluu naisista puhuminen ja miehen muka kuuluu olla stereotyyppinen naisten mies, tai hän on homo.
Voin samaistua tekstiisi niin, että jopa hetken luulin sen omakseni.
Kun olin nuori, ihmettelin miksi naiset tuijotteli. Vasta nyt ymmärrän, että minussa oli jotain, mikä viehätti niitä. Pohdihan, voisiko olla, että se nainen baarissa ihmetteli, miksei hänellä ole chansia sinun suhteen. Hän siis kysyi oikeastaan: etkö yhtään ole kiinnostunut minusta tai jostain naisesta täällä baarissa?
ihastun useesti vain homoihin. Kuten tällä joku jo sanoi on homot monesti vähemmän juntteja ja ne on tosissaan kilttejä joten siksi niihin ihastuu. Monesti varsinkin korkealla koulutetut miehet taitaa olla homoja, tuntuu ainakin monesti siltä.
Vierailija kirjoitti:
ihastun useesti vain homoihin. Kuten tällä joku jo sanoi on homot monesti vähemmän juntteja ja ne on tosissaan kilttejä joten siksi niihin ihastuu. Monesti varsinkin korkealla koulutetut miehet taitaa olla homoja, tuntuu ainakin monesti siltä.
Mä oon ihastunut monestikin homoihin, mun miesihanne taitaa olla semmonen. En ikinä ole onneksi ehtinyt palavasti ihastua ennen kuin totuus tuli ilmi, ja sitten on jatkettu hyvinä ystävinä.
Jos mies on laittautunut aina kunnolla ja pukeutuu aina muotivaatteisiin tulee mieleen väkisinkin että voi olla homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihastunut monestikin homoihin, mun miesihanne taitaa olla semmonen. En ikinä ole onneksi ehtinyt palavasti ihastua ennen kuin totuus tuli ilmi, ja sitten on jatkettu hyvinä ystävinä.
Mulle on käynyt tää sama, ei lähtenyt tyyppi kahville , ei syömään ei mitään vaikka yritin houkutella.
Ja mä luulin, että sillä on vaan jotenkin pitkät piuhat eikä tajua, että oon kiinnostunut.
Sit firman bileistä tuppasin sen mukaan ja sitä kautta selvisi. Oltaisi sekstaillut muttei ollut kortsuja. Sit jälkeenpäin se tyyppi oli kuukausia tosi vaikeana.
Oon ainoita naisia työpaikallani ja ihan ok näköinen. On huvittavaa kun monet 25-50 vuoden välistä yrittää päästä pöksyihin ja mä yritän päästä tän homon pöksyihin. Kaikki jää ilman 🤣
Muutamasta miehestä tulee sellainen tunne, mutten tiedä, ovatko, kun en tunne. Käyvät salilla aina kahdestaan ja ovat aika hyvännäköisiä ja selvästi keskivertomiestä kiinnostuneempia kampauksestaan etc. He eivät koskaan vilkaisekaan ketään naista siellä kuten kaikki muut miehet tekevät. Siellä on tosiaan joitain niin sexyjä pimuja pienissä vaatteissa, että en keksi mitään muuta syytä siihen, että nämä kaksi eivät näytä edes huomaavan heitä, kuin se, että ovat kiinnostuneita vain miehistä
Tapasin kivan naisen ja pyysin treffeille. Tutustuttiin ja puhuttiin harrastuksista ja kerroin harrastavan ratsastusta, jostain syystä olin sitten homo.
T: Mies 33 vuotta
Tietty elehdintä aiheuttaa homotutkan aktivoitumisen. En tarkoita mitään super gay eleitä vaan pieniä, hienovaraisia, enemmänkin naisellisia kuin miehekkäitä eleitä. En tiedä ovatko oikeasti olleet homoja vai piippasiko mun tutka suotta.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kivan naisen ja pyysin treffeille. Tutustuttiin ja puhuttiin harrastuksista ja kerroin harrastavan ratsastusta, jostain syystä olin sitten homo.
T: Mies 33 vuotta
Ehkä tuli väärinymmärrys siitä millä ratsastat.
Valkoiset tiukat housut, yleensäkin tiukat muotoja mukailevat housut.
Homomiehet on usein tosi karismaattisia, en nyt siis puhu sellaisista jotka oikein alleeviivat sitä homouttaan eleillä ja puhetyylillä vaan ihan sellaisista taviksista.
Eleisiin ja pehmeään ääneen se liittyy. Mutta eihän se varma merkki ole kuten ei heteromainen olemuskaan. Muoti ja vaatteet myös kiinnostavat monia homomiehiä, joten jossain pikkukaupungissa voi tuostakin tulla epäilys homoudesta. Suurkaupungeissa heterotkin pukeutuvat enemmän muodin mukaan.
Riippuu ihan täysin piireistä. On sellaisia piirejä, joissa kaikki tiukasta miesmuotista erottuvat nähdään homoiksi. Sitten on piirejä, joissa ihmisen seksuaalisuutta ei arvailla ulkoisten tekijöiden perusteella.
Isommissa kaupungeissa ja esim. kulttuuripiireissä monet heterot voi näyttää joidenkin silmiin ilmi-homoilta. Heterotkin kun panostaa pukeutumiseen, ulkonäköön ja yleensäkin tyyliin. Eikä ajatella, että jokin harrastus tai muu yksittäinen seikka leimaa homoksi. Ja toisaalta monia ei näissä piireissä edes kiinnosta pohtia kenekään suuntautumista, kun on kiinnostavampiakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan täysin piireistä. On sellaisia piirejä, joissa kaikki tiukasta miesmuotista erottuvat nähdään homoiksi.
Jossain väitöstutkimuksessa kerrottiin että homoksi haukkuminen, samoin kuin naisne haukkuminen huoraksi, on alemmalle sosiaaliluokalle ominaista. Miehen heteroutta ja naisen siveyttä kyseenalaistetaan ja sitä tulee puolustaa.
Tällainen on vierasta ylemmässä sosiaaliluokassa. En itse kuulu ylempään, mutta kyllähän toi kuulostaa vähän vanhakantaiselta. Että miehen pitää jatkuvasti mm. homoja sättimällä kieltää omaa homouttaan. Ja tuo huorittelu n jotain niin alkeellista että en käytä edes seksityön tekijästä niin ankeaa nimitystä.
Olen mies, ja töissä taidealalla jota perinteisesti liitetään homouteen. Luonnollisesti kaikki kollegani eivät sitä ole, enkä minäkään. Työasioissa ei kuitenkaan mielellään korosta heterouttaan sen enempää. Se lienee useimmilla tiedossa muutenkin. En häpeä myöskään ostaa kukkia. Työn ulkopuolelle ei kukaan koskaan ole arvellut minua homoksi, Ilmeisesti kenenkään tutka ei piippaa minun kohdallani.
Minulle vaikutelman aiheuttaa lähinnä se, jos on toistuvasti harrastanut seksiä muiden miesten kanssa. Voisi sanoa melko selkeäksi merkiksi.
Mutta kyllähän se yleisesti ottaen pitää paikkansa, että kiinnostus miehiin aiheuttaa feminiinistä käytöstä, kiinnostus naisiin maskuliinista. Ihan fyysiset kehonpiirteetkin voi vaikuttaa. Siksi naistyypillisellä tavalla sosiaalinen mies tulkitaan helposti homoksi, erityisesti jos on myös sirorakenteinen. Eikä siihen oikein tissientuijottelut auta, parempi vaan sanoa suoraan olevansa hetero tilanteen niin vaatiessa.
Eräässä työpaikassa minua luultiin homoksi. Syy oli se että Olin ainoa mies joka ei ahdistellut naisia…..
Kaveriani luullaan usein homoksi ja veikkaisin syynä olevan hänen tapansa elehtiä ja puhua. En osaa sen tarkemmin selittää, mutta ei ole semmoinen jäyhä suomalainen urahtelijamies