Kuka ihailemanne julkkis on ollut teille suurin pettymys kun olette tavanut kasvotusten?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä koskaan ei ole hyvä tavata idolejaan. Ovat vain ihmisiä, monet jopa ylimielisiä ja huonokäytöksiä.
Yleensä koskaan ei ole hyvä idolisoida ja nostaa jalustalle ketään. Arvostaa, ihailla, kunnioittaa, kyllä. Itselle fanitus on vierasta, kaikki ovat vain ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Diana kiinnostaa. Tapasiko ap hänet nenätysten vai näkikö jossain autosaattueessa?
Harrodsin jouluruuhkassa törmättiin ysärin alussa ja meinas turvamiehineen jyrätä minun ja pikkuveljeni yli. Pysähtyi sen verran että silitti veljeni ja minun päätä ja vaihtoi muutaman sanan isäni kanssa.
Mikä tässä oli nyt se pettymyksen aihe? Tavallinen nainen jouluruuhkassa, joka vahingossa osui teihin. Silitti päästä ja jutteli vielä isänkin kanssa. Petyitkö kun Diana ei kutsunut vielä iltapäiväteellekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sattunut minulle, mutta yhdelle tutulleni. Tämä oli kova Duudson-fani ja oli sitten bongannut Jukan. Tämä oli kuitenkin läskitellyt kaveriani ilman syytä.
Vai oliko syy kuitenkin kaverisi huomattava elopaino?
Vierailija kirjoitti:
Johanna Kurkela - vielä pienempi kuin kuvittelin. Mutta fiksu ja mukava ihminen
Siis mihin petyit? Oliko hän liian pieni?😂
En ole koskaan tavannut ketään julkkista kasvotusten! Nej men, olenpahan sentään; 1982 Heikki Hietamiehen! Olimme samalla matkalla Kanarialla. Menomatkalla ja alkuviikosta moikkaili, kotimatkalla mumisi jotain ylpeydestä??? En osannut kai olla mieliksi??? Meistä on kuvakin.
En ole koskaan tavannut ketään julkkista kasvotusten! Nej men, olenpahan sentään; 1982 Heikki Hietamiehen! Olimme samalla matkalla Kanarialla. Menomatkalla ja alkuviikosta moikkaili, kotimatkalla mumisi jotain ylpeydestä??? En osannut kai olla mieliksi??? Meistä on kuvakin.
Olen tavannut vain ihania ihmisiä.
Riipputissit kirjoitti:
Noi silikonit . Että niillä oikeasti onkin pienet tissit ja roikkuvat mutta niissä kumitäyte niin se. Että oikeesti ne olis pienet siis.
Siis puhutko sinäkin nyt prinsessa Dianasta? Vai onko sinun maailmassa naiset nimettömiä "niitä", pelkkiä tissiparin omistajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sattunut minulle, mutta yhdelle tutulleni. Tämä oli kova Duudson-fani ja oli sitten bongannut Jukan. Tämä oli kuitenkin läskitellyt kaveriani ilman syytä.
:D
En ole erityisemmin tavannut julkkiksia, toki jotain joskus kadulla tullut vastaan, mutta ei se ole tapaamista. Joitakin ihailemiani bändien jäseniä olen lyhyesti tavannut heidän keikkojensa yhteydessä, kysynyt nimmaria tms. ja ei ole mitään pettymyksiä sieltä. Kaikki on olleet ihan mukavia. Mutta en toki odotakaan heiltä että jäisivät pitkästi juttelemaan, kai heillä nyt on parempaakin tekemistä.
En minäkään enää ihaile ketään,utta tapaukset joista kirjoitin vanhoja. Kohtaamiset on aina mielenkiintoisia, oli ne sit tv:stä tuttujen tahi tavisten. Pakostihan sitä skannailee, jos näkee jonkun luonnossa. Jos oisin dianaan törmännyt se olis ollu jotain ikimuistoista.
Hyvä esimerkki dianan "tavallisuudesta" oli se hengenpelastus tapaus, missä D oli sattumoisin lenkillä kun suomalainen auttoi lampeen pudonnutta. D oli heti siinä apuna,ja tästähän hänet muistamme ; empaattisuudestaan💜
Tapaan työn kautta paljon julkkisia. Yhtään oikeasti tylyä tms ei ole tullut vastaan.
Jotkut ovat tosin enemmän varautuneempia ja sulkeutuneempia kuin julkisuudessa, ja toiset just sellaisia kuin esim televisiossa.
Enemmän olen joskus hämmästynyt siitä kuinka ystävällisiä porukat on.
Eräs jenkkiartisti. Fanitin häntä nuorena, kun oli vielä mukana yhdessä isossa stadion luokan bändissä. Bändi hajosi ja hän jatkoi soittamista pienemmissä ympyröissä ja ura kääntyi laskuun. Seurailin kuitenkin hänen uraansa ja kuuntelin musaa. Kerran sitten vuosikymmen myöhemmin huomasin hänen bändinsä tulevan Suomeen erääseen baariin ja menin keikalle ehkä vähän "tukimielessä", vaikkei tuo uusi musa hirveästi uponnutkaan. Keikalla oli ehkä 20 ihmistä ja aika vaisu meno. Silti pidin positiivista fiilistä yllä. Keikan jälkeen huomasin tämän nuoruuden idolini sitten tulevan baarin puolelle ja rohkaistuin, että nyt menen kiittämään ja kertomaan miten olen fanittanut häntä kaikki nämä vuodet (olin ihan selvinpäin). Menin tiskille (missä hän oli parin bändiläisen kanssa) ja aloitin sanomaan jotain tyyliin "hei *hänen nimensä*, halusin vain kertoa sinulle että...". Samalla hetkellä hän kääntyi, vilkaisi minua jotenkin ohimennen ja sanaakaan sanomatta lähti vain kävelemään kohti backstagea. Siis kesken lauseeni, ihan kuin olisin vain ilmaa. Tämä oli todella pieni baari ja olin takuulla ensimmäinen joka hänelle oli mennyt juttelemaan eli mikään "fanilauma" ei ollut kyllä ollut häiriöksi. Siihen loppui se fanitus, enkä ole sen jälkeen hänen uraansa pätkääkään seurannut. Jäi todella ylimielinen vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se silti oikeuta haukkumaan ketään läskiksi.
Huonoa käytöstä Jukalta, jos näin on tapahtunut. ERI
Kim Wilde soi ja siitä tuli mieleen tapahtuma, kun -82/83 pariisissa annoin tulta kyseiselle neidille jossain puistossa..meni hetken aikaa ymmärtää mitä kaunotar pyysi..no lopulta kuvainnollinen sytkän räpsytys paljasti halun..
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Tuo Diana kiinnostaa. Tapasiko ap hänet nenätysten vai näkikö jossain autosaattueessa?
se oli vähän ennen tunnelia ylittämässä katua pienessä rai-rai-rai-sievässä ja autokuskin oli pakko tehdä äkkinäinen ratin kääntö.... loput tiedämmekin
Mike Monroe. Ihan pimeä tyyppi. Ärsyyntynyt ja ylimielinen
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulin. Ei hän sanonut muuta kuin pois tieltä, seisottiin oviaukossa. Mutta kun oltiin semmoisia vaahtosammuttimia niin jotenkin ikävältä tuntui. Ei nyt sentään antanut vauhtia mutta ei paljon puuttunut. No, olihan sillä kiire kun show oli kesken ja heidän reittinsä meni siitä ovesta. Ehkä sen olisi voinut kiireessäkin hiukan ystävällisempään sävyyn sanoa.
Airasta samantyyppinen kokemus. Olin opiskelija Turussa ja rouva melkein kaatoi minut muinaisen Ikituurin pihalla, kiire oli kova silloinkin. Ihan törppö muija!
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Loman. Tykkäsin aikoinaan persoonasta, mutta kun tapasin katsoi minua kuin halpaa makkaraa ja vittuili ulkonäöstäni koko illan ollessaan dj:nä. Minua kiusattu aina ulkonäöstäni.
Olen törmännyt muytaman kerran,
Ylimielinen m-ulkku🤮
Madonna oli sängyssä aika peto Mantoy 58v