Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ihailemanne julkkis on ollut teille suurin pettymys kun olette tavanut kasvotusten?

Vierailija
27.09.2021 |

Itselle oli prinsessa Diana.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojatie kohtaamiset, molemmissa kahden. Kirka sekä Remu. Hämmästyin molempien kohdalla heidän lyhyyttä. No itse 172.

Laivalla laulaja k.vepsä oisin halunnut jutella, mutten kehannu häiritä. Odotteli kitaran kanssa vuoroaan. Ja lopuksi pakko mainita itse michael jackson, vaikka tleisössä "muutama" muukin Roikkui juuri yläpuolellani nosturista -97 stadikalla. Huikeeta.

Vierailija
22/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna Kurkela - vielä pienempi kuin kuvittelin. Mutta fiksu ja mukava ihminen

Voi se ääni. Tuosta tuli mieleen Heikki Kahila. Hämmennyin kauheasti kun koko ruudun täyttänyt hahmo olikin niin pieni mies. Mutta se ääni, hänelläkin. Unohtui kaikki muu, siihen ääneen jää leijumaan ihmeissään, voiko se olla tottakaan.  Mahtoi mulla olla hölmö ilme. Eli oikeastaan ei nyt kyllä voi puhua pettymyksestä, hämmästyksestä vain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio formian eessä ootin kaveriani, kun valoihin pyyhälsi vaaleansinisellä avojenkillä samuli edelman. Olin niin muikeena siinä , mutta odotin jotain moikkaamista?? (Siis mitä ihmettä oikein ajattelin😐)valot tuntui kestävän ikuisuuden. No jotain ihastusta koin häneen, mut ei moikannu.

Vierailija
24/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Loman. Tykkäsin aikoinaan persoonasta, mutta kun tapasin katsoi minua kuin halpaa makkaraa ja vittuili ulkonäöstäni koko illan ollessaan dj:nä. Minua kiusattu aina ulkonäöstäni. 

Vierailija
25/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kotirapussa muutamia vuosia takaperin eräs "etsivä" erittäin tukevassa humalatilassa yritti solmia kengännauhojaan ja hissistä astuessani kai jotain iskuyritystä siinä. Seiska "matskua" niin jätän nimen poies.

Vierailija
26/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperalaulaja, basso Kim Borg. Oli ärtyisä papparainen.

Vierailija
27/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ollu ihania!

Vierailija
28/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oopperalaulaja, basso Kim Borg. Oli ärtyisä papparainen.

Siis tämäkö janne porkan edeltäjä onnenpyörässä? Saiko potkut peräti siitä pestistään?

Vierailija
29/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihaile julkkiksia.

Vierailija
30/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu.

Oli yllättävän lyhyt. Tukka oli takussa ja tuoksui voimakkaasti. Paksut meikit. Oli varmaan parin päivän meikit naamassa, joita ei ole välillä pesty pois vaan lisätty vaan uutta päälle. 

Vierailija
31/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu. Outo, lihava, lyhyt, liian pieniin vaatteisiin pukeutunut epäsiisti olio. Pitkät hamppuhiukset roikkuivat likaisina ja haju oli hirveä. Suu vino ja huulipuna kirkkaan pinkkiä hampaissa saakka. Pinkit kumisaappaat, mekko ja joku tekoturkki päällään. Sössötti kännissä jotain, mistä ei saanut selvää. Tämä Tampereen rautatieasemalla muutama vuosi sitten. Kyyristyi kuselle junan viereen.

Vierailija
32/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Diana kiinnostaa. Tapasiko ap hänet nenätysten vai näkikö jossain autosaattueessa?

Harrodsin jouluruuhkassa törmättiin ysärin alussa ja meinas turvamiehineen jyrätä minun ja pikkuveljeni yli. Pysähtyi sen verran että silitti veljeni ja minun päätä ja vaihtoi muutaman sanan isäni kanssa.

Vierailija
33/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut ketään julkkista.

Vierailija
34/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi silikonit . Että niillä oikeasti onkin pienet tissit ja roikkuvat mutta niissä kumitäyte niin se. Että oikeesti ne olis pienet siis.

Vierailija
35/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihaile julkkiksia.

En minkään. Enkä seuraa heitä. Säästyy näköjään monelta pettymykseltä.

Vierailija
36/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo juuri julkkiksia tavannut. Ne harvat eivät ole olleet pettymyksiä (no ei kai maksetuissa fanitapaamisissa), mutta suurinta osaa julkkiksista ei kyllä edes kiinnostaisi tavata.

Vierailija
37/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt loukata ketään mutta toosa TV vitsit huumoria siis on on niin hauska tosta tuksusta . On niillä muistakin komediaa .

Vierailija
38/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin Sanna Marinin Demareiden vaaliteltalla kunnallisvaalien alla. Kylmä ja tyly lahna oli hän. En saanut vastauksia kysymyksiin, pelkkää hymyä ja poseerausta. Todellinen pettymys julkisuuskuvaan verraten. 

Nice try, asshole.

Vierailija
39/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet urheilijat on kaatokännissä ja muutkin mut nehän on vaa ihmisiä.

Vierailija
40/60 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut minulle, mutta yhdelle tutulleni. Tämä oli kova Duudson-fani ja oli sitten bongannut Jukan. Tämä oli kuitenkin läskitellyt kaveriani ilman syytä.