Omaisuuden jakaminen avoliiton päätyttyä ?!
Kolmevuotinen avosuhtemme päättyi, ja nyt eksäni (mies) vaatii takaisin minulle ostamiaan farkkuja ja kenkiä. Onko oikeus ? Kyseessä ei siis ole mitkään arvokkaat, vaan housut Prismasta 30e ja kengät H&M:stä kympin. Kengistä voisin vielä luopua, onhan noita muitaki, mut koska yhteisestä kodista tuli aika nopea lähtö (mies riehui kännissä, poliisien turvaamana lähdin pois ja tavarat jäi sinne), kaikki tavarani ei palautunut mulle. Ex toi ulko-ovelle mun tavarat Ikean pusseissa, missä ne muutaman päivän oli jo valmiina ollu, mutta yks pussi täynnä vaatteita uupuu = nämä farkut on mun ainoat housut. Nyt ex siis vaatii näitä takasin, koska makso ne. Onko mulla velvollisuus luopua näistä ?
Kommentit (17)
Kuule, ne housut on pieni hinta siitä, että pääset siitä miehestä eroon lopullisesti. Lainaa kaverilta pari housuja tai mene kirpputorilta ostamaan parilla eurolla varahousut ja vie ne housut sinne oven taakse tai lähetä postitse. Älä anna miehen tulla hakemaan, osoita ettei hänellä ole asiaa uuden elämäsi reviirille. Osoitat myös, että olet valmis luopumaan mieheen liittyvistä asioista.
Anna olla vaan. Miehesi nyt vain haluaa kiusata sinua niiden housujen varjolla. Pidä housut jalassa ja jätä mies omaan arvoonsa.
En ole mieheen ottanut yhteyttä, en vastaa viesteihin tai soittoihin. Mut voiko se tehdä tyyliin ilmon että olisin nää pölliny tms ?
ap
pitää luopua kun hän ne niin haluaa ja nyt suu kiinni ja hanki elämä
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:07"]
pitää luopua kun hän ne niin haluaa ja nyt suu kiinni ja hanki elämä
[/quote]
heidi painu muualle..
Ne on olleet lahja sulle, ei tarvi palauttaa.
vie ne ex-anopille ja toivota hyvää loppuelämää
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:10"]
Ne on olleet lahja sulle, ei tarvi palauttaa.
[/quote]
Tämä selvä, kiitti :)
ap
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:11"]
vie ne ex-anopille ja toivota hyvää loppuelämää
[/quote]
Heh, pitäis olla ehkä muutamaa koko isommat.... :P
ap
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:07"]En ole mieheen ottanut yhteyttä, en vastaa viesteihin tai soittoihin. Mut voiko se tehdä tyyliin ilmon että olisin nää pölliny tms ?
ap
[/quote]
No mieti mitä suomalainen poliisi mahtaa miehelle sanoa kun tämä kynäilee rikosilmoituksen siitä että haluaa takaisin tyttöystävälleen joskus lahjoittamat naisen housut koska tämä halusi eron väkivaltaisen käytöksen vuoksi?
Antaisin olla, ei maksa vaivaa. Kyllä täytyy pään olla pehmee, jos haluaa toiselle ostamansa muutaman kympin vaatteet takasin..
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:07"]En ole mieheen ottanut yhteyttä, en vastaa viesteihin tai soittoihin. Mut voiko se tehdä tyyliin ilmon että olisin nää pölliny tms ? ap [/quote] No mieti mitä suomalainen poliisi mahtaa miehelle sanoa kun tämä kynäilee rikosilmoituksen siitä että haluaa takaisin tyttöystävälleen joskus lahjoittamat naisen housut koska tämä halusi eron väkivaltaisen käytöksen vuoksi?
Heh, ihan totta :) Mies on vaan uhonnut tulla kämppään sisään jos en noita anna, mut poliisilla tästä tieto ja lähestymiskieltoa harkitsen. Kiitos viesteistä !
ap
[/quote]
Luuletko tosiaan että se jäisi niihin yksiin housuihin? Sen jälkeen tulisi ne kengät, sitten joku koru, jossain vaiheessa hän keksisi sinun vieneen parit haarukat ja lista jatkuu hamaan loppuun asti etkä ikinä pääse miehestä eroon.
Menet ja ostan itselles uudet viimetten päälle housut jolla voit sitten tälle ääliölle pyllistää. Halpa hinta terveydestä ja hyvä kun lähdit litomaan.
Viikon hauskin , ei voi olla totta ...
Anna olla. Pääsit jo eroon hullusta. Älä ota yhteyttä enää koskaan ja miehelle sitä tyydytystä että nyyhkytät yksiä farkkuja kuukausikaupalla.