Pettääkö vaimo?
Kyselen teiltä palstan naisilta apua tilanteeseen. Vaimoni aloitti kesällä liikuntaharrastuksen ja on viettänyt sen parissa paljon aikaansa. On laihtunut ja panostaa ulkonäköönsä paljon entista enemmän. Lisäksi harrastustahti tuntuu lisääntyvän koko ajan, ja käy myös usein ulkona tyttöporukalla, mitä ei ennen tehnyt.
Mulle on tullut mieleen , että tässä on nyt jotain mätää. Pitää puhelimensakin näppäinlukittuna ja varoo läppärin käyttämistä seurassani. Ollaan molemmat noin 30v ja itse olen siis aina pitänyt itsestäni huolta fyysisesti ja ulkoisesti, ja suhdekin toimii niin kuin oppikirjoissa. Ja palstalle olen eksynyt nimenomaan avovaimoni innoittamana. Apuja? Miten narautan naiseni, jos pettää?
Epäilevä mies
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:22"]
Kyllä totuus on se, että hyvin, hyvin monet naiset (ja miehet) käyttävät kuntoilua pettämisen peitejuttuna tavalla tai toisella. Tiedän lähipiiristäni ainakin puolenkymmentä tällaista tapausta!
[/quote]
Minusta tuo on ihan rehtiä puuhaa ja osittain tottakin, eikös se seksi muka nyt ole liikuntaa parhaimmillaan?!
[/quote]
Onhan se ihan hyvää kuntoilua... Miehelle! Ei siinä naisella paljon kaloreita pala, kun makaa liikkumattomana selällään :----D
Ei hyvää päivää! Vaimo on innostunut liikunnasta, laihtunut, saanut energiaa ja löytänyt elämäniloa vielä ystävien näkemiseenkin. Niin ap on sitä mieltä että pettää, samoin kun muu av.
Eikö ihmisellä voi olla muuta elämää? Eikö vaimon elämä saa muuttua parempaan, ilman että syytetään pettäisestä? Onko täällä kaikki sairaalloisen mustasukkaisia?!
Mun vaimo alkoi juoksemaan "kavereiden" kanssa kaupungilla terassilla ja ties missä kirppiksillä (mitään ei ostanut kuitenkaan). Pettäjähän se. Äitinsä alkoi käymään lenkeillä. Pettäjä sekin.
Saahan se elämä muuttua parempaan, mut ei se aina ole todennäköistä, varsinkin jos puhelinta tykkää näpytellä WC:ssä pitkään ja jemmailla viestittelypuuhiaan yms.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:22"]
Kyllä totuus on se, että hyvin, hyvin monet naiset (ja miehet) käyttävät kuntoilua pettämisen peitejuttuna tavalla tai toisella. Tiedän lähipiiristäni ainakin puolenkymmentä tällaista tapausta!
[/quote]
Minusta tuo on ihan rehtiä puuhaa ja osittain tottakin, eikös se seksi muka nyt ole liikuntaa parhaimmillaan?!
[/quote]
Onhan se ihan hyvää kuntoilua... Miehelle! Ei siinä naisella paljon kaloreita pala, kun makaa liikkumattomana selällään :----D
[/quote]
No on sulla paskoja naisia ollut petikumppaneina.
Vai oletko nainen? Voi miesparkaa.
Mitä jos ap vaan kysyisit suoraan? Älä syyttele, älä ole vihainen. Kerro rauhallisesti, että sinulle on tullut tällaine epäilys (ja kerro perustelut tietenkin) ja ajatus ei anna sinulle nyt rauhaa. Haluat olla avoin ja puhua tunteistasi, joten tässä nyt puhut. Pyydä rehellistä vastausta, vaikka vaimo tietäisi että se on se satuttava vastaus. Kerro, että rakastat häntä ja haluat tietää. Älä uhkaile erolla tai älä ylipäätään uhkaile millään.
Itse olen aina saanut asiat selvitettyä kun on vaan avoimesti ja ennenkaikkea rauhallisesti jutellut asioista. Jos olet vihainen ja lähdet syyttelemään, toinen laittaa varmasti puolustusmuurit pystyyn ja syttyy vaan riita. Jos olet haavoittuva ja avoin ja näytät, että sinuun sattuu ja sinua pelottaa, on toisenkin helpompi olla avoin.
Ja hyväksy jo etukäteen se vaihtoehto, että vaimollasi todellakin saattaa olla se suhde. Jos tavallaan käsittelet ja hyväksyt sen asian jo nyt, osaat suhtautua siihen rationaalisemmin sitten jos vaimosi paljastaa sen. Jos siinä paljastuskohdassa suutut, raivosi lehahtaa ja alat huutaa jne, voit olla varma että oli viimeinen kerta kun vaimosi sanoo sinulle rehellisesti. Koita pysyä rauhallisena ja näytä omat tunteesi -nimenomaan ne pelokkaat, surulliset ja pettyneet. Se rohkaisee myös vaimoasi kertomaan sinulle ne vaikeat asiat.
Sinuna en lähtisi vakoilemaan tai tekemään mitään tietojen urkintaa, se tulehduttaa välejä sitten vaan lisää. Jos haluat hoitaa asian kuin aikuiset, mahdollisesti ehkä saada asiat selvitettyä ja avioliittonne vielä pelastettua, niin silloin sinun tulee toimia tässä niinkuin rehti aikuinen -MYÖS niissä tilanteissa kun vaimosi ei toimi niin.
Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:23"]Kai tajuat että noi sinun keinosi on laittomia? Joudut aika mojovia korvauksia maksamaan kun jäät kiinni.[/quote]
No voi kyynel. Kyllä nyt tulee paha mieli pettäjälle kun joku tirkistelee viestintäsalaisuuden parissa olevia höpsyttelyviestejään.
Omalla kohdallani keyloggeria sun muita ei tosin tarvinnut edes käyttää, kun pelkkä sivuhistorian katsominen paljasti kaiken (ja se ei liene edes laitonta), mutta vaikea suositella ketään lopettamaan tirkistelyä lyhyeen, jos epäilyksiä on eikä pikainen tarkastus paljastakaan mitään, sen verta suurelta paskalta sitä voi säästyä itse kukin, jos nuo pettämistouhut saa lopetettua heti alkuunsa.
Mäkään en ole pystynyt kunnolla nukkumaan enää vuosikausiin, käsi on hajalla seinien hakkaamisesta, lapsia on helkkarinmoinen ikävä, lääkärin määräämät pillerit auttaa miten sattuu ja pistää pään lähinnä sekaisin, joka päivä tekee mieli lähteä kirveen kanssa morjenstamaan kusipäitä, jne. Jos kaiken tämän jälkeen jompikumpi pettäjäosapuolista kehtaisi tulla vinkumaan tirkistelystä, niin aika epäuskoista naurua saisivat päällensä.