Pettääkö vaimo?
Kyselen teiltä palstan naisilta apua tilanteeseen. Vaimoni aloitti kesällä liikuntaharrastuksen ja on viettänyt sen parissa paljon aikaansa. On laihtunut ja panostaa ulkonäköönsä paljon entista enemmän. Lisäksi harrastustahti tuntuu lisääntyvän koko ajan, ja käy myös usein ulkona tyttöporukalla, mitä ei ennen tehnyt.
Mulle on tullut mieleen , että tässä on nyt jotain mätää. Pitää puhelimensakin näppäinlukittuna ja varoo läppärin käyttämistä seurassani. Ollaan molemmat noin 30v ja itse olen siis aina pitänyt itsestäni huolta fyysisesti ja ulkoisesti, ja suhdekin toimii niin kuin oppikirjoissa. Ja palstalle olen eksynyt nimenomaan avovaimoni innoittamana. Apuja? Miten narautan naiseni, jos pettää?
Epäilevä mies
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:17"]
Kyselen teiltä palstan naisilta apua tilanteeseen. Vaimoni aloitti kesällä liikuntaharrastuksen ja on viettänyt sen parissa paljon aikaansa. On laihtunut ja panostaa ulkonäköönsä paljon entista enemmän. Lisäksi harrastustahti tuntuu lisääntyvän koko ajan, ja käy myös usein ulkona tyttöporukalla, mitä ei ennen tehnyt.
Mulle on tullut mieleen , että tässä on nyt jotain mätää. Pitää puhelimensakin näppäinlukittuna ja varoo läppärin käyttämistä seurassani. Ollaan molemmat noin 30v ja itse olen siis aina pitänyt itsestäni huolta fyysisesti ja ulkoisesti, ja suhdekin toimii niin kuin oppikirjoissa. Ja palstalle olen eksynyt nimenomaan avovaimoni innoittamana. Apuja? Miten narautan naiseni, jos pettää?
Epäilevä mies
[/quote]
Etkai vakavissaan kyselekään mutta tottakai pettää, pitäisi jo tuonikäisen miehen senverran tietää. Ja ellet ihan itse keksi miten "narautat" vaimosi, ansaitset tulla petetyksi. Vinkkinä mainittakoon vielä että seuraapa jokukaan päivä tätä palstaa niin löytyy kyllästymiseen saakka infoa pettämisestä ja "narautuksesta".
Ps. olet provo -ei jatkoon.
[/quote]
Niitä vinkkejä nimenomaan kyselen ?
Narautin sivuhistorian avulla pettäjän. Toki puhelimen logitkin tarkistin, puhelimesta sekä netissä palveluntarjoajan sivustolta. Tietokoneelle voit laittaa keyloggerin, jos siltä tuntuu.
Varmaan teknisesti tumpelolle voi olla helpointa yksinkertaisesti seurata naista, osta vaikka valeparta ja joku takki ja hattu jotka eivät sovi normityyliisi.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:23"]
Epäilevä mies
[/quote]
Etkai vakavissaan kyselekään mutta tottakai pettää, pitäisi jo tuonikäisen miehen senverran tietää. Ja ellet ihan itse keksi miten "narautat" vaimosi, ansaitset tulla petetyksi. Vinkkinä mainittakoon vielä että seuraapa jokukaan päivä tätä palstaa niin löytyy kyllästymiseen saakka infoa pettämisestä ja "narautuksesta".
[/quote]
Niitä vinkkejä nimenomaan kyselen ?
[/quote]
Sisälukutaito kunniaan:
Keskity elämään mukavaa elämää. Toista ei voi kahlita. Ehkä voisit järjestää jotain yllätystä vaimollesi ja käydä JOSKUS viihteellä / harrastaa kahdestaan hänen kanssaan? Jos pettäisi, niin antaisitko anteeksi? Antaisiko hän sinulle anteeksi?
Onko vaimosi sinua kohtaan etäinen ja viileä? Onko seksielämänne muuttunut?
Nämä on tärkeitä kysymyksiä, jotka usein indikoi sitä, että parisuhteessa joku mättää. En kuitenkaan sano, että sen perusteella vaimo olisi pettänyt.
Jos olisin ap. etsisin hiukan "lohtua" suhteen ulkopuolelta ihan kaiken varalta. Ja muutenkin hyvä varautua ja pitää muutamaa ovea auki ja muutama syli lämpöisenä juuri näitä tilanteita varten.
Ei se järvi soutamalla kulu... Routa ajaa porsaan kotiin tai sitten häipyy koko sika. Jos häipyy, niin joutaa mennä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:32"]
Onko vaimosi sinua kohtaan etäinen ja viileä? Onko seksielämänne muuttunut? Nämä on tärkeitä kysymyksiä, jotka usein indikoi sitä, että parisuhteessa joku mättää. En kuitenkaan sano, että sen perusteella vaimo olisi pettänyt.
[/quote]
Eiköhän liene ainakin 50 % todennäköisyys että pettää, tässä tilanteessa tod.näk. vieläkin suurempi, sorry ap.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:17"]Kyselen teiltä palstan naisilta apua tilanteeseen. Vaimoni aloitti kesällä liikuntaharrastuksen ja on viettänyt sen parissa paljon aikaansa. On laihtunut ja panostaa ulkonäköönsä paljon entista enemmän. Lisäksi harrastustahti tuntuu lisääntyvän koko ajan, ja käy myös usein ulkona tyttöporukalla, mitä ei ennen tehnyt.
Epäilevä mies
[/quote]
Valitettavasti omassa suhteessa kun meni huonosti, niin itse tuolloin laittauduin paljon enemmän ja halusin joka vklp tyttöjen kanssa ulos ja lopulta tuli petettyä.. Saimme asian selvitettyä, mutta vuoden päästä aloin taas pyöriä enemmän kavereiden kanssa ja jätin lopulta mieheni. Oli ongelmia joita ei pystynyt korjata.. pelkkä mieheni kosketus ahdisti.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:34"]
Ei se järvi soutamalla kulu... Routa ajaa porsaan kotiin tai sitten häipyy koko sika. Jos häipyy, niin joutaa mennä.
[/quote]
haha.. kunhan ei kovin "ruosteisella" melalla kukaan soutele, saattapi vaikka vesistö rehevöityä, LOL.
Ei ihn sellaisia vastauksia kuin odotin.. =/ Mutta ajattelin että teillä naisina olisi ajatuksia miten nainen jää helpoiten kiinni? Apuja?
Sivele erogeeniset alueet sormillasi ja huulillasi etsien sykettä ja pehmyttä ihoa. Laita koko vartalosi peliin mukaan lukien sydämensykkeesi ja testosteroiinin nousu ihosta lävitse. Katso lempeäst, intensiivisestii ja polttavasti ja kuiskaa himoiten ja pehmeästi matalalla äänellä, että olet ehtinyt kaipaamaan. Pane päättäväisesti ja riittävän pitkään. Onnistuuko?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:28"]
Narautin sivuhistorian avulla pettäjän. Toki puhelimen logitkin tarkistin, puhelimesta sekä netissä palveluntarjoajan sivustolta. Tietokoneelle voit laittaa keyloggerin, jos siltä tuntuu.
Varmaan teknisesti tumpelolle voi olla helpointa yksinkertaisesti seurata naista, osta vaikka valeparta ja joku takki ja hattu jotka eivät sovi normityyliisi.
[/quote]
Kai tajuat että noi sinun keinosi on laittomia? Joudut aika mojovia korvauksia maksamaan kun jäät kiinni.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:17"]Kyselen teiltä palstan naisilta apua tilanteeseen. Vaimoni aloitti kesällä liikuntaharrastuksen ja on viettänyt sen parissa paljon aikaansa. On laihtunut ja panostaa ulkonäköönsä paljon entista enemmän. Lisäksi harrastustahti tuntuu lisääntyvän koko ajan, ja käy myös usein ulkona tyttöporukalla, mitä ei ennen tehnyt. Mulle on tullut mieleen , että tässä on nyt jotain mätää. Pitää puhelimensakin näppäinlukittuna ja varoo läppärin käyttämistä seurassani. Ollaan molemmat noin 30v ja itse olen siis aina pitänyt itsestäni huolta fyysisesti ja ulkoisesti, ja suhdekin toimii niin kuin oppikirjoissa. Ja palstalle olen eksynyt nimenomaan avovaimoni innoittamana. Apuja? Miten narautan naiseni, jos pettää? Epäilevä mies [/quote] Valitettavasti omassa suhteessa kun meni huonosti, niin itse tuolloin laittauduin paljon enemmän ja halusin joka vklp tyttöjen kanssa ulos ja lopulta tuli petettyä.. Saimme asian selvitettyä, mutta vuoden päästä aloin taas pyöriä enemmän kavereiden kanssa ja jätin lopulta mieheni. Oli ongelmia joita ei pystynyt korjata.. pelkkä mieheni kosketus ahdisti.
[/quote]
Voi helvetti mistä syistä ihmiset eroaa
Joo näin se taitaa olla tai oikeastaan ei välttämättä vielä petä, mutta on todennäköisesti ihastunut toiseen. Voit vielä ehkä pelastaa tilanteen jos haluat, anna puolisille mitä hän kaipaa: flirttiä, kehuja ulkonäöstä, anna tunne että haluat häntä, ole kohtelias ja menkää yhdessä illanviettoihin.
Jos olet sika joka piereskelee, et avaa ovea, et katso puolisoa sillä silmällä, sotket, ja olet arkinen ukko joka ei anna läheisyyttä ja imartelua koskaan niin kyllähän siinä nainen alkaa katselemaan muita sillä silmällä..
Itse yli 20kg laihtuneena ja saliharrastukseen hurahtaneena voin kertoa, että ei se välttämättä ole pettämässä.. itse olen naimisissa, onnellisesti, mutta silti menojalka vipatti ja tyttöjen kanssa oli mukava lähteä baanalle kun itsetunto oli noussu puolella, vaatteet mahtu päälle ja oikiasti näytti hyvältä. Ja olihan se huomio muilta miehiltäki mukavaa vaikka se flirttailuun jäiki. Että älä huoli, ei tuo vaihe kauaa kestä. Ainoa ero ehkä tässä on se, että itse kerroin tämän kaiken puolisolle ja hän otti kaiken hyvin, huumorilla ja ehkä vähän myös ylpeänä. Pettänyt en siis ole.
Kyllä totuus on se, että hyvin, hyvin monet naiset (ja miehet) käyttävät kuntoilua pettämisen peitejuttuna tavalla tai toisella. Tiedän lähipiiristäni ainakin puolenkymmentä tällaista tapausta!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:22"]
Kyllä totuus on se, että hyvin, hyvin monet naiset (ja miehet) käyttävät kuntoilua pettämisen peitejuttuna tavalla tai toisella. Tiedän lähipiiristäni ainakin puolenkymmentä tällaista tapausta!
[/quote]
Minusta tuo on ihan rehtiä puuhaa ja osittain tottakin, eikös se seksi muka nyt ole liikuntaa parhaimmillaan?!
Epäilevä mies
[/quote]