Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Miksi dildon omistava nainen on vahva itsenäinen nainen, mutta...
16.11.2014 |
mies on luuseri, jos omistaa tekopimpan...
Yksi syy taas lisää miksi miestä, jolla on monta kaatoa, arvostetaan.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 10:15"]
Mun mielestä on kiihottavaa, kun mies tyydyttää itseään. Jos tykkää tehdä sen jollain välineellä, niin siitä vaan. Ihana katsella kun mies nauttii, eikä ole kolhu mun itsetunnolle, kyllä parisuhteessa pitää saada itsestäänkin nauttia ja jos taas on sinkku niin eipä asia mulle mitään kuulu.
[/quote]
Ai on täällä tasapainoisiakin keskustelijoita paikalla :)
[/quote]
Hienoa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 05:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:29"]
Koska naiset saavat helposti, niin dildon omistaminen ei anna kuvaa että nainen käyttäisi dildoa sen takia ettei saisi aitoa tavara. Miehillä taas on vaikeampaa saada naista, joten tekopimpin omistaminen kertoo usein sen että mies ei saa pesää. Nainen siis tekee tietoisen valinnan, kun mies taas käyttää tekovaginaa epätoivoissaan.
[/quote]
Eipä toi miehille kovin vaikeaa ole, netistä voi tilata parilla klikkauksella naisen eikä maksa juuri mitään. Aika harva noita palveluita käyttää, mutta todella helppoa se olisi, jos vain haluaisi. Sentakia aina ihmettelen tätä sä et saa pillua huutoa, jokainen sitä saisi jos vain haluaa.
[/quote]
Joo kuppa ja kuus muuta :D ja voithan sie nussia laitumilla olevia lehmiäkin tai puita eihän se ole kuin nussia