Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töykeä kassaneiti

Vierailija
16.11.2014 |

Kassaneiti ei vaivautunut sanomaan ostosten loppusummaa, vaan repäisi setelin kädestäni, vaihtorahoja antaessa ei sanonut "ole hyvä". Koko maksutilanne meni hiljaisuuden vallitessa.

Onko pikkumaista antaa kaupalle palautetta asiasta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta annat palautetta. Ei kukaan saa työtään päin persettä hoitaa.

Hän on siellä osaltaan varmistamassa, että asiakas tulee toistekin samaan liikkeeseen. 

Vierailija
2/11 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pikkumaista. Jos saman kassan käytös on useamman kerran samanlaista niin sitten antaisin palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut kauppiaalle palautetta tuollaisesta.

K-Supermarket Raisio Center kyseessä.

Vierailija
4/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kassajonossa seurasi kassan toimintaa ,kolme edellistä asiakasta meni ilman yhtäkään sanaa.vuorollani tervehdin kovaäänisesti.en antanut rahaa ennenkuin hän sanoi summan ja sanoin kiitos ja näkemiin kuuluvasti. Osasiha hän puhuakin.

Vierailija
5/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus sanonut suoraan kassalle itselleen vastaavassa tilanteessa. Olen hymyillen tervehtinyt ja sanonut olehyvät ja kiitokset, toinen tuijottaa myrtsinä tyhjyyteen, eikä halua edes ostoksen loppusummaa sanoa. Ei kyseinen kassaneiti kyllä siihenkään reagoinut kuin tuhahduksella, ehkä oli kuuromykkä.

Vierailija
6/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin römähtänyt nauramaan ja sanoisin kassaneidille - "Jos ahkerasti harjottelet, voit pienellä vaivalla olla vieläkin törpömpi. Vähän yritystä nyt!!!" Buahahaa! :))

Vierailija
7/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se aika pikkumaista. Etenkin kun vertaa, miten helposti (=todella vaikeasti) annetaan sitä hyvää palautetta. Toki jos sama kassa on useamman kerran töykeä, sitten palautteen anto ois paikallaan.

Vierailija
8/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn tuollaisen käytöksen vain jos en jaksa ottaa nappikuulokkeita pois korvista tai puhun puhelimeen samalla, muuten olisi kyllä raivarit tiedossa tältä suunnalta jos noi epäkunnioittavasti joku tytönhuppakko kassalla minua kohtaan käyttäytyisi. Eli antaisin välitöntä palautetta.

Vierailija
9/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä oli kutsuttu tädiksi aikaisemmin päivällä :(

Vierailija
10/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole kauaa siitä kun täällä av:lla joku valitti kun kassaneiti oli puhunut hänelle! Sanonut päivää ja kiitos jne. Ja kirjoittajan mielestä niin ei olisi saanut tehdä, kuulemma ostoksista selviää hiljaakin. Päättäkää asiakkaat!! Alettava jakamaan kaupan ovella lappuja ihmisten kaulaan, niistä kävisi ilmi saako asiakkaalle puhua vai ei.

Vierailija
11/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen joskus sanonut asiakkaalle että saa sitä tervehtiä takaisinkin :D hyi minua... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi