Töykeä kassaneiti
Kassaneiti ei vaivautunut sanomaan ostosten loppusummaa, vaan repäisi setelin kädestäni, vaihtorahoja antaessa ei sanonut "ole hyvä". Koko maksutilanne meni hiljaisuuden vallitessa.
Onko pikkumaista antaa kaupalle palautetta asiasta?
Kommentit (11)
On pikkumaista. Jos saman kassan käytös on useamman kerran samanlaista niin sitten antaisin palautetta.
Itse olen antanut kauppiaalle palautetta tuollaisesta.
K-Supermarket Raisio Center kyseessä.
Joskus kassajonossa seurasi kassan toimintaa ,kolme edellistä asiakasta meni ilman yhtäkään sanaa.vuorollani tervehdin kovaäänisesti.en antanut rahaa ennenkuin hän sanoi summan ja sanoin kiitos ja näkemiin kuuluvasti. Osasiha hän puhuakin.
Mä olen joskus sanonut suoraan kassalle itselleen vastaavassa tilanteessa. Olen hymyillen tervehtinyt ja sanonut olehyvät ja kiitokset, toinen tuijottaa myrtsinä tyhjyyteen, eikä halua edes ostoksen loppusummaa sanoa. Ei kyseinen kassaneiti kyllä siihenkään reagoinut kuin tuhahduksella, ehkä oli kuuromykkä.
Olisin römähtänyt nauramaan ja sanoisin kassaneidille - "Jos ahkerasti harjottelet, voit pienellä vaivalla olla vieläkin törpömpi. Vähän yritystä nyt!!!" Buahahaa! :))
No on se aika pikkumaista. Etenkin kun vertaa, miten helposti (=todella vaikeasti) annetaan sitä hyvää palautetta. Toki jos sama kassa on useamman kerran töykeä, sitten palautteen anto ois paikallaan.
Hyväksyn tuollaisen käytöksen vain jos en jaksa ottaa nappikuulokkeita pois korvista tai puhun puhelimeen samalla, muuten olisi kyllä raivarit tiedossa tältä suunnalta jos noi epäkunnioittavasti joku tytönhuppakko kassalla minua kohtaan käyttäytyisi. Eli antaisin välitöntä palautetta.
Ehkä häntä oli kutsuttu tädiksi aikaisemmin päivällä :(
Ja ei ole kauaa siitä kun täällä av:lla joku valitti kun kassaneiti oli puhunut hänelle! Sanonut päivää ja kiitos jne. Ja kirjoittajan mielestä niin ei olisi saanut tehdä, kuulemma ostoksista selviää hiljaakin. Päättäkää asiakkaat!! Alettava jakamaan kaupan ovella lappuja ihmisten kaulaan, niistä kävisi ilmi saako asiakkaalle puhua vai ei.
minä olen joskus sanonut asiakkaalle että saa sitä tervehtiä takaisinkin :D hyi minua...
Ilman muuta annat palautetta. Ei kukaan saa työtään päin persettä hoitaa.
Hän on siellä osaltaan varmistamassa, että asiakas tulee toistekin samaan liikkeeseen.