Voiko tämä olla laillista kerrostalossa?!
Hissiin ilmestynyt lappu:
"Ethän laske laukkuja/kasseja lattialle. Kameravalvonta! Kiitos."
Kommentit (69)
Joku inseli laittanut oman gameran salabyllyguvien toivossa.
edit: piti muokata sanoja koska ilmeisesti jokin sana triggeröi tärkeitä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Rapussa kamerat??? Missä päin näin?
Mitä ihmeellistä tässä on, meillä on ollut jo useita vuosia. (Lahdessa)
Vierailija kirjoitti:
No ei toi nyt kovin laitontakaan ole. Outo kehotus silti. Kyllä minä painavat kassit lasken hissin lattialle kun mennään 5 kerrokseen.
Mulla on kassit usein tosi painavat muttei tulis mieleenkään laskea niitä hissin lattialle. Tulis hirveä sotku. Kameravalvontakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei toi nyt kovin laitontakaan ole. Outo kehotus silti. Kyllä minä painavat kassit lasken hissin lattialle kun mennään 5 kerrokseen.
Mulla on kassit usein tosi painavat muttei tulis mieleenkään laskea niitä hissin lattialle. Tulis hirveä sotku. Kameravalvontakin vielä.
Miten niistä tulis hirveä sotku?
Jos hississä saa olla likaisilla kengillä, miksei saisi laskea lattialle laukkuja? En ymmärrä.
Laitoin lapun kun isäntä tuli kassit täynnä illalla paikallisesta eikä jaksanut odottaa kotiin saakka niin kusaisi siihen hissin lattialle.
Laukun hihna voi jäädä kiinni johonkin hissimekanismiin, kun laukku lattialla?
Meidän kerrostalossa kamerat on tosiaan lattiassa. Tulipalon sattuessa savu nousee ylöspäin. Silloin ei nähtäisi onko joku pökrähtänyt hissiin. Naisten kannattaa käyttää alushousuja hameiden kanssa, ettei Koneen pojat jaa kuvia nettiin.
Siinä hississä on varmaan painorajoitus. Siksi ainakaan täysiä kasseja ei saa laskea lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niistä tulis hirveä sotku?
😂
Vierailija kirjoitti:
Meidän kerrostalossa kamerat on tosiaan lattiassa. Tulipalon sattuessa savu nousee ylöspäin. Silloin ei nähtäisi onko joku pökrähtänyt hissiin. Naisten kannattaa käyttää alushousuja hameiden kanssa, ettei Koneen pojat jaa kuvia nettiin.
Ihan varmaan.
Mihin jatkotoimenpiteisiin ryhdytään jos lasket kameran edessä kassisi hissinlattialle?
Meidän rapussa hissi oli auki ja näkyi vaan pojan koivet ulos. Poika selällään siis.Ja tyttö oli päällä. Aikansa siinä puksuttivat ja sitten nousivat ja laittoivat oven kiinni.
kassit ei olleen lattialla ihan.
kerran kaupassa selitti paksu nainen puhelimeen kailottaen:
En tässä nyt ehdi enempää juttelemaan kun olen just maksamassa ja kassit on jalkojen välissä.
Nimetön viesti ilmeisesti ?. Voit heittää vaikka roskiin. Vai kameravalvonta, lattiassako ;)
Kerrostaloasumisen ihanuutta. Kamerat kyttää ja heippalaput ohjeistaa. Nauttikaa!
Sopiva asumismuoto tyhmille ja köyhille.
Joku mun naapureista oli joskus jättänyt ilmoitustaululle pyynnön:
"Ethän kävele rappukäytävässä iltayhdeksän jälkeen!"
Ilmeisesti oletti ihmisten kiipeävän ikkunasta sisään kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ethän anna koirasi käyttää hissiä. Tällainen lappu kerran meillä. Koiravihaaja naapurissa.
Ihan oikein. Koirat pois ihmisten tiloista.
Kirjota hissin oveen lappu:
"Ethän laske laukkuja/kasseja lattialle. Kameravalvonta! Kiitos." Lapun kirjoittaja ethän käytä hissiä kameravalvonta! kiitos.