Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada eteenpäin työntynyt pää-ryhti palautettua normaaliksi?

Vierailija
27.09.2021 |

Koneella työskennellessä pää on alkanut työntymään eteenpäin ihan huomaamatta. Katsoin peilikuvaani ja tilanne ei näytä kovin hyvältä.

Vinkkejä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajamalla lujaa polkupyörällä

Vierailija
2/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät . Sitten niskatuki kaulaan etupuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity kenokaulojen liittoon.

Vierailija
4/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogalla. Muutama kuukausi joogaa kolme kertaa viikossa ja olin aivan uudestisyntynyt henkilö.

Vierailija
5/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan laita itseäsi ylisuoraksi, niin että pää melkein hartioiden takana.

Vierailija
6/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka googlaamalla löytänyt.

Mä olen löytänyt hyviä toimivia ohjeita.

Vierailija
7/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogalla. Muutama kuukausi joogaa kolme kertaa viikossa ja olin aivan uudestisyntynyt henkilö.

Jooga on mietiskelyä.

Vierailija
8/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaa ja kuntosaliharjoittelua. Isoja liikkeitä ensisijaisesti, sekä joka treenikerta face pull:ja 4 kappaletta 10:n toiston sarjoja sopivalla painolla joka treenikerta. Vahvistaa yläselän ja hartiaseudun lihaksia, jotka oikaisevat ryhdin.

Itse korjasin ongelman tällä tavalla 3 kertaa viikossa treenillä. Tulokset näkyivät selkeästi parin kuukauden kuluttua.

Vierailija
9/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooga on mietiskelyä.

Mä teen joogaa tehokkaina voimisteluliikkeinä ilman mitään meditointeja, koska niin huvittaa ja se toimii mulle hyvänä jumppana, koko kropan liikkuvuuden, ryhdin, korsettilihasten ja etenkin niska-hartia-osaston kunnossapitoon.

Vierailija
10/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ihan joogan perusasennosta: seiso mahdollisimman suorana (mutta rentona, että on hyvä hengittää), jalat vähän erillään toisistaan. Nosta olkapäät korviin ja paina sitten mahdollisimman alas, edelleen ryhdikkäänä. Näin kun korjailet asentoasi muutaman kerran päivässä, niin alkaa ryhti pysyä mielessä ja suoristua.

Vierailija
11/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet fysioterapeutille. On aivan turhaa mennä joogaamaan ja kuntosaleilemaan jos ei tiedä mitä on tekemässä. Ne ovat loistavia harjoittelumuotoja fysioterapian ohelle, mutta ensisijaisesti mene fyssarille, niin selviää, millä harjoitteilla ryhtiä lähdetään korjaamaan.

Nimimerkki: Olisinpa mennyt fysioterapiaan jo 10 vuotta sitten enkä vasta viime keväänä

Vierailija
12/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapiassa muuten selviää myös, johtuuko virheasento jostain syvemmästä ongelmasta, kuten välilevynpullistumasta tai huomaamattajääneestä skolioosista.

Vierailija
13/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar Elisabetilläkin on pää mennyt eteenpäin. 30 vuotta sitten oli vielä suorassa.

Ei kai se niin haittaa jos muuten on hyvässä kunnossa.

Vierailija
14/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka googlaamalla löytänyt.

Mä olen löytänyt hyviä toimivia ohjeita.

Et kuitenkaan aio paljastaa niitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi