Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen höyrypesuri kannattaa ostaa?

Vierailija
16.11.2014 |

Täällä joku aika sitten hehkutettiin,nyt ois aika suositella..
Imevä vissiin pitäis olla,tarkoituksena pestä kaakelin saumoja,sohvaa jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärcherin imeväpesuri. Ei ole montaa vaihtoehtoa...

Vierailija
2/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:20"]

Täällä joku aika sitten hehkutettiin,nyt ois aika suositella.. Imevä vissiin pitäis olla,tarkoituksena pestä kaakelin saumoja,sohvaa jne.

[/quote]

Joo vain imevä 1905

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
4/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista. Mielummin vuokraat sohvien pesuun painehuuhtelukoneen ja kaakelien saumat peset ihan vanhanaikaisesti, mutta käyt ostamassa ammattiaineen. Minulla on hyvä ja kallis Kärcherin höyrypesuri ja olen sitä käyttänyt kyllä, mutta nyt en enää ostaisi jos saisin valita. Ei se todellakaan ole mikään ihmekone vaikka miten sitä joku sellaiseksi väittäisi. Se ei missään tapauksessa nopeita siivousta, sillä ei saa parempaa ja hygieenisempää jälkeä ja masiina on iso, raskas ja kohmelo käyttää + siinä on paljon (!) helposti rikki meneviä osia. Tiedän todellakin mistä puhun.

Mielummin siis ostat jostakin marketista muutaman erilaisen Sinin harjan, mm. Kapean saumaharjan ja normaalin varteen sopivan harjan, teleskooppivarren ja jynssärin, tiskiharjalla saat hanan takaa ja kulmat. Sitten kastelet pestävän pinnan, levität siihen miel. kostutuspullosta tehokkaan oikein laimennetun puhdistusaineen, odottelet hetken ja alat jynssäämään. Lopuksi huuhtelet huolellisesti, kuivaat teräväkuivaajalla ja tuuletat hyvin. Hiki voi tulla, mutta ota työ hyvänä treeninä.

Vierailija
5/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 21:49"]

Ei minkäänlaista. Mielummin vuokraat sohvien pesuun painehuuhtelukoneen ja kaakelien saumat peset ihan vanhanaikaisesti, mutta käyt ostamassa ammattiaineen. Minulla on hyvä ja kallis Kärcherin höyrypesuri ja olen sitä käyttänyt kyllä, mutta nyt en enää ostaisi jos saisin valita. Ei se todellakaan ole mikään ihmekone vaikka miten sitä joku sellaiseksi väittäisi. Se ei missään tapauksessa nopeita siivousta, sillä ei saa parempaa ja hygieenisempää jälkeä ja masiina on iso, raskas ja kohmelo käyttää + siinä on paljon (!) helposti rikki meneviä osia. Tiedän todellakin mistä puhun.

Mielummin siis ostat jostakin marketista muutaman erilaisen Sinin harjan, mm. Kapean saumaharjan ja normaalin varteen sopivan harjan, teleskooppivarren ja jynssärin, tiskiharjalla saat hanan takaa ja kulmat. Sitten kastelet pestävän pinnan, levität siihen miel. kostutuspullosta tehokkaan oikein laimennetun puhdistusaineen, odottelet hetken ja alat jynssäämään. Lopuksi huuhtelet huolellisesti, kuivaat teräväkuivaajalla ja tuuletat hyvin. Hiki voi tulla, mutta ota työ hyvänä treeninä.

[/quote]

Olen täysin erimieltä.

Kärcherin imevässä pesurissa on rullat alla, joten erittäin helppo liikutella, täyttö helppo, ei tarvitse odotella. ottaa säiliön ja täyttää. ja on kestävä laite. Kärcherillä on myös halpa ei imevä pesuri joka on kömpelö käyttää...

Imevällä saa tehtyä kaksi viikkosiivous vaihetta kerralla. imuroinin ja luutuamisen, joten nopeuttaa kyllä.

Suosittelen ostamaan. hinta 400-700€

Vierailija
6/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 21:49"]

[/quote]

Olen täysin erimieltä.

Kärcherin imevässä pesurissa on rullat alla, joten erittäin helppo liikutella, täyttö helppo, ei tarvitse odotella. ottaa säiliön ja täyttää. ja on kestävä laite. Kärcherillä on myös halpa ei imevä pesuri joka on kömpelö käyttää...

Imevällä saa tehtyä kaksi viikkosiivous vaihetta kerralla. imuroinin ja luutuamisen, joten nopeuttaa kyllä.

Suosittelen ostamaan. hinta 400-700€

[/quote]Kukaan ei tee höyrypesurilla viikkosiivousta, sehän olisi jo hulluutta...! :-D Vai veteletkö ihan tosissasi vaikka 185 m2 kahdessa kerroksessa kerran viikossa höyrypesurilla? Aargh, tulipahan hyvät naurut taas! Parketit, raput... kaikki - ei onnistu. Masiina ei koskaan maksa itseään takaisin.

Vierailija
8/8 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä tehdään viikkosiivous imevällä höyrykoneella. Tavallisesta imurista on luovuttu kokonaan, keittiössä on muruja varten ladattava akullinen pikaimuri.