Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla (ollut) sukupuolitautia?

Vierailija
16.11.2014 |

Jos on niin mikä? Mitä oireita? Miltä se tuntui henkisesti?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tälläkin hetkellä. Minulla on sukupuoliherpes. On ollut jo yli 10 vuotta. Ei oireile enää kuin ehkä kerran vuodessa.

Alussa oireili enemmän ja se oli kurjempaa silloin. Nykyisin en enää joudu miettimään koko asiaa. Jos oireita tulee, käytän samaa voidetta kuin huuliherpekseenkin ja oireet menee parissa päivässä.

Vierailija
2/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, klamydia. Selvisi ihan äitiysneuvolan testeissä kun mitään oireita ei ollut. Sain sen mieheltä jolta tuli sillä hetkellä exä raskaudesta huolimatta.

Enemmän vitutti pettäminen kuin sukupuolitauti koska oli noinkin helposti hoidettavissa oleva tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma. Epäilen että jotain on. Outoa kutinaa alapäässä ja kurkku ollut pari viikkoa tosi kipeä (eikös nieluunkin voi tulla?). Vähän hirvittää..

Vierailija
4/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kondylooma 6 vuotta sitten. Ei ole onneksi ole näkyviä syyliä ollut enää vuosiin, joten terveen papereissa olen. Joka vuosi käyn gynellä ja papakin otetaan. Tämä siis seuraus suojaamattomasta seksistä yhdenillan jutun kanssa. En suosittele...

Vierailija
5/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testein mukaan ei. Kondylooma ja herpes on tavallaan kysymysmerkkejä, mutta tuskin niitäkään.

Vierailija
6/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:08"]

On ollut kondylooma 6 vuotta sitten. Ei ole onneksi ole näkyviä syyliä ollut enää vuosiin, joten terveen papereissa olen. Joka vuosi käyn gynellä ja papakin otetaan. Tämä siis seuraus suojaamattomasta seksistä yhdenillan jutun kanssa. En suosittele...

[/quote]

Niin ja oireina ihan järjetön kutina ja verinen niukka vuoto.

Vierailija
7/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia. Runsas valkovuoto oli ei muita oireita. Eipä tuo nyt iso juttu ollu. Lääkkeet nappasin ja sillä selvä :-)

Vierailija
8/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tullut kanssa oireita juurikin yhden illan säädön jälkeen (voi olla ihminen tyhmä....). Huomenna pakko soittaa terveyskeskukseen jos pääsisi äkkiä testeihin. Pelottaa ja vituttaa :D aaargh! Ap

Vierailija
9/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:16"]

Itselle tullut kanssa oireita juurikin yhden illan säädön jälkeen (voi olla ihminen tyhmä....). Huomenna pakko soittaa terveyskeskukseen jos pääsisi äkkiä testeihin. Pelottaa ja vituttaa :D aaargh! Ap

[/quote]

Siinä on viikko tms. aika ennen kuin voidaan testata. Mutta soita sinne, kyllä neuvovat milloin kannattaa tulla testeihin. Sekin on mahdollista, että yhdynnän jälkeen on kutinaa, eikä se ole tauti, vaan vain joku tulehdus tms. oireilu.

Vierailija
10/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut klamydia. Se ehti olla mulla vuosia ja huomasin oireet vasta kun olin saanut lääkkeet ja olo parani. Alavatsalla oli jomotuksia, välillä aika kivuliaita, menkat tuli ihan miten sattui, kiihottuessani se liukaste oli sellaista vetistä ja ei niin liukastavaa normaalin hieman limaisen sijaan ja kuukautiskivut olivat pahemmat. Yritetään lasta nykyisen miehen kanssa ja pelottaa ihan helvetisti, etten tuon taudin takia voi lasta saada... ps. Klamydian tartunta-aika on noin kolme viikkoa.

Vierailija
11/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
12/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia neljä kertaa. Herpes joka ei pahemmin oireile sekä huulissa että alapäässä. Papa ollu joskus luokkaa 2 mutta parantunut. Minulla on ollut hyvin värikäs, hyvä ja hauska seksielämä eri kansallisuuksia edustavien miesen ja toisinaan myös naisten kanssa, ja olen suhtautunut tauteihin "oheisvahinkoina" enkä ole suostunut tuntemaan oloani mitenkään likaiseksi niiden takia. Jos olisin pelännyt koko ajan niitä, en olisi saanut kokea tätä kaikkea mitä olen kokenut nyt.

Vierailija
13/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:16"]

[/quote]

Siinä on viikko tms. aika ennen kuin voidaan testata. Mutta soita sinne, kyllä neuvovat milloin kannattaa tulla testeihin. Sekin on mahdollista, että yhdynnän jälkeen on kutinaa, eikä se ole tauti, vaan vain joku tulehdus tms. oireilu.
[/quote] Näinhän se on. Tapauksesta on jo muutama viikko niin se vähän pelottaa. Voi tietysti olla kun panikoi niin paljon niin kuvittelee itselleen oireita :D Mutta tuskin. Juu-u no sainpahan opetuksen... Ap

Vierailija
14/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes. Tuli yhdeltä nokiainsinööriltä kotibileiden jatkoilta. Tuli aluksi ihan pimpsaan ja oli niin kipeä, ettei pissiä voinut. Siirtyi pakaran yläreunaan jatkossa ja tulee siihen nykyään kerran pari vuodessa.

Vierailija
15/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian sain ekalta poikaystävältä. Hankin hänen painostuksesta e-pillerit ja jätettiin kondomi pois. Kesän poikaystävä oli muualla kesätöissä. Syksyllä alkoi mulla kirvellä pissatessa. Että semmosta.

Vierailija
16/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Luulisi että ihminen tajuaisi käyttää kortsua säätöjen/ yhden illan juttujen kanssa...

Vierailija
17/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:40"]

Ei. Luulisi että ihminen tajuaisi käyttää kortsua säätöjen/ yhden illan juttujen kanssa...

[/quote]

Niin. Minä en tajunnut käyttää kortsua vakkarimiesystävän kanssa. Että tyhmä mikä tyhmä kun sai sitten häneltä sukupuolitaudin.

Vierailija
18/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:40"]

[/quote]

Niinpä, sen sanoin poikaystävällekin, että vain idiootti pettää ja vielä suurempi idiootti pettää ilman kondomia. 

Vierailija
19/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia ehti olla pari kuukautta, ei ollut oireita. Uusi poikaystävä alkoi oireilla niin hakeuduin testeihin. Sain häntä edeltävältä kumppanilta.

Vierailija
20/61 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:40"]Ei. Luulisi että ihminen tajuaisi käyttää kortsua säätöjen/ yhden illan juttujen kanssa...
[/quote] Niinhän sitä luulisi. Mutta jos on otettu vähän vettä vahvempaa ja on komean miehen kainalossa niin eipä sitä osaa ajatella järkevästi.. Itse kylläkin sain klamydian ihan poikaystävältä, tyhmä minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme