Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka uskottavuutta jos näyttää ja kuulostaa lapselliselta?
27.09.2021 |
Pyöreät posket, nykerönenä, lyhyt, korkea ääni, liian helposti innostuva. Edes pienet rypyt eivät korjaa vaikutelmaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Osaa asiasi. Älä hermostu, älä hermostu silloin, jos teet itse mokan, äläkä hermostu, jos joku muu alkaa isotella.
Minulla meni nuorempana noin 5 minuuttia siihen, että alun naureskelusta oli siirrytty korvat punaisina kuuntelemaan, mitä minulla oli asiaa. Ja kerroin silti vitsejäkin (jotka liittyivät asiaan - koskaan en kuitenkaan yhtään epäasiallista vitsiä ole kertonut, ei rasistisia, ei sovinistisia, pieruvitsejäkin vain, jos se liittyy aiheeseen).
Nyt kun on jo vanhempi ja ryppyisempi, niin ei tarvitse enää käyttää tuollaiseen uskottavuuden luomiseen aikaa ollenkaan. Sana on jo kiirinyt...
Noin niinkuin muutenkin, pukeudu tilanteen mukaan. Jos olet menossa koululuokan eteen, ota käytännöllisyys huomioon, joudut kumartelemaan, konttaamaan pöydän alle jne. Jos olet menossa johtokunnan eteen, niin jakkupuku ja kohtuulliset korot - ei stilettoja. Jos olet menossa ulkomaanvieraiden kanssa metsäpoluille, niin siistit ulkoiluvaatteet ja kunnon kengät, näin syksyllä saappat. Älä ylipukeudu, mutta älä myöskään alipukeudu.