Valkoinen höyhen(mistä saisi ison kasan halvalla)
Apua. Nyt on ongelma! Mistä saisin valkoisia höyheniä(ei sulkia) sellasen 100-200g nyt ainakin halvalla nopeasti tilattua?
Olen koittanut googlettaa, mutta löydän vain pieniä määriä mitkä taas tulee kalliiksi ja cchobbysistä puolikiloa maksaa jo kuluineen yli 50e. Olisiko jollain tietoa....
Kommentit (16)
Mieti, että tollanen takki painaa vaan 270g kankaineen kaikkineen...
http://www.stormberg.com/fi/stavberg-untuvatakki-naiset.html#21490
No siks puoltakiloa en tarvitsekkaan...vaan tuo 100-200g olisi ehkä passeli. Tiedän että on iso kasa, mutta tarvitsen niitä kuitenkin paljon. Minulta tilattiin monta valkoista höyhenkranssia ja kuusta.
käy kirppiksellä ja osta vanha untuvatakki
Täällä nyt sekoitetaan untuvat ja höyhenet keskenään. Joo on untuvakin höyhen, mutta jokainen varmaan ymmärsi pointin?
Nyt myöhäistä, mutta ens vuodeksi kannattaa tilata joltain metsästäjältä.
Ebay, tosin kovin nopeasti et sieltä saa.
kuinka voit ottaa tilauksia, jos et tiedä edes mitä tarvikkeet maksavat?
Sinulle ihan tiedoksi, että olen tehnyt niitä jo ison kasan ja nyt tuli vielä lisätilauksia JOS saan materiaalia lisää. Kyllä minä omat asiani hoidan, älä huolehdi turhaan ;)
Meinaatko tehdä sellaisen hiton ruman lampun
osta halpa höyhentyyny ja räjäytä se ...mitä halvempi,sen isommat höyhenet..Jysk,Hemtex,Ikea..luulis löytyvän...
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:54"]
Meinaatko tehdä sellaisen hiton ruman lampun
[/quote]
Lueppa kohta 5 ennen ku aloitat viisastelun. Ja sitä paitsi...ei luulisi kiinnostavan paskaakaan sinua mitä alkuperäinen kysyjä niillä tekee.
Terveisin ei alkuperäinen!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:01"]
osta halpa höyhentyyny ja räjäytä se ...mitä halvempi,sen isommat höyhenet..Jysk,Hemtex,Ikea..luulis löytyvän...
[/quote]
Lukeeko niissä minkä värisiä höyheniä ne sisältää?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:20"]
[/quote]
Yritän vastata itse itselleni... http://jysk.fi/makuuhuone/tyynyt/luonnontayte/basic/tyyny-650g-night-dreams-saksi-50x60
Eikö nuo loogisesti ole valkoisia koska ankka on valkoinen. Siinä ap:lle halvat höyhenet.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:20"]
[/quote]
Yritän vastata itse itselleni...
Eikö nuo loogisesti ole valkoisia koska ankka on valkoinen. Siinä ap:lle halvat höyhenet.
[/quote]
Sitten kysyn miksi ne on harmaita koska ankka on valkoinen?
Puoli kiloa höyheniä on jo iso kasa!