Katsoin Veronica Marsin, pitäisikö minun miehenä ruikuttaa kun
Pääosissa oli nainen ja vielä älykäs, kaunis ja kaikinpuolin vahva nainen. Lisäksi pelasin juuri Final Fantasyn läpi mikä oli täynnä naishahmoja.
Monissa perheitä kuvaavissa sarjoissa mies esitetään onettomana ressukkana joka ei osaa eikä tajua mistään mitään, tämä on ihan valtavirtaa nykyaikana.
Kommentit (21)
Veronica Mars on hyvä sarja, ainakin ne ekat vuodet. Miltä kanavalta se tulee?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:03"]
Vaikutat nössölle, ei jatkoon.
[/quote]
Kunhan vain tässä yritän vääntää rautalangasta kaksinaismoraalia.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:05"]
Veronica Mars on hyvä sarja, ainakin ne ekat vuodet. Miltä kanavalta se tulee?
[/quote]
Katoin leffan Netflixistä, oli itseasiassa ihan hyvä, tuli joskus sitä sarjaakin seurattua.
Final Fantasyn naishahmot eivät ole niitä feministejä varten kirjoitettuja, vaan nörteille masturbaatiomateriaaliksi luotuja.
Veronica Marsista en tiedä, vaikutti minun silmiini teinidraamalta, joten en katsonut. Niissäkin kirjoituksen laatu ja hahmot ovat vähän niin ja näin.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:08"]
Mistä naisvihasi kumpuaa?
[/quote]
Ei mistään koska minulle ei tuota mitään ongelmia pelata pelejä jossa on vahvoja naishahmoja ei myöskään tuota ongelmia katsoa elokuvia jossa on vahvoja naishahmoja. Minulle peleissä ja elokuvissa tärkeämpää on sisältö ei suinkaan se onko jollain hahmolla vagina tai penis.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:10"]
Final Fantasyn naishahmot eivät ole niitä feministejä varten kirjoitettuja, vaan nörteille masturbaatiomateriaaliksi luotuja.
Veronica Marsista en tiedä, vaikutti minun silmiini teinidraamalta, joten en katsonut. Niissäkin kirjoituksen laatu ja hahmot ovat vähän niin ja näin.
[/quote]
Paskanmarjat, kuule ihan vaatteet on päällä päähenkilöillä samalla tavalla kuin kaikilla normaaleilla naisilla tässä maassa siinä pelissä. Minä näen paljastavia kaula-aukkoja enemmän livenä ja muuta paljasta pintaa jatkuvasti.
Final Fantasyt ja Veronica Mars on ihan huippuja molemmat. Tai ainakin olivat, nykyään ovat ehkä hieman teinimäisiä :) Mutta Veronica oli positiivinen esikuva mulle.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:10"]
[/quote]
Paskanmarjat, kuule ihan vaatteet on päällä päähenkilöillä samalla tavalla kuin kaikilla normaaleilla naisilla tässä maassa siinä pelissä. Minä näen paljastavia kaula-aukkoja enemmän livenä ja muuta paljasta pintaa jatkuvasti.
[/quote]
Runkkumatskuksi pääsee ihan vaatteet päälläkin. Kingdom Heartsin nätit pojat suunnitellaan kohdeyleisö - eli nörttitytöt - tiukasti mielessä, samalla tavalla FF:n naishahmojen kanssa.
Bayonetta taas on esimerkki oikeasti vahvasta, itsevarmasta, älykkäästä ja seksikkäästä naishahmosta. Mutta miehet eivät kehtaa valittaa siitä, kun Bayollekin voi runkata.
Kyllähän nuo draamasarjat ja sitcomit tarjoavat aika yksioikoisen mieskuvan. Typeriä, pettäviä köntyksiä, joille naiset kuitenkin niin jumalaisesti antavat anteeksi. Ei niitä stereotypioita oikein jaksa.
Tosin kohdeyleisö on naiset, niin ei voi mitään!
Vaan misiköhän tietokonepelit kiinnostavat enemmän, kuin Allyt, Sinkkuelämät yms?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:30"]
Kyllähän nuo draamasarjat ja sitcomit tarjoavat aika yksioikoisen mieskuvan. Typeriä, pettäviä köntyksiä, joille naiset kuitenkin niin jumalaisesti antavat anteeksi. Ei niitä stereotypioita oikein jaksa.
Tosin kohdeyleisö on naiset, niin ei voi mitään!
Vaan misiköhän tietokonepelit kiinnostavat enemmän, kuin Allyt, Sinkkuelämät yms?
[/quote]
Niin minustakin, onnettomia vässyköitä joka mies noissa sarjoissa, tossun alla olevia iniseviä ukkoja.
Hauska huomata kuinka täällä kirjoittaa ja peukuttaa tätäkin avausta sellaiset ihmiset jotka eivät tiedä mitään kyseisestä pelistä. Joo, on totta että jotkut runkkaa vaikka nähdessään seinän, mutta se tuskin on kenenkään normaalin ihmisen ongelma.
Noissa peleissä missä on näitä supersankarihahmoja niin jokainen mies on ilman paitaa jättimegamuskeleineen, ne ovat katsokaas pelejä, fantasiaa.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:00"]
Pääosissa oli nainen ja vielä älykäs, kaunis ja kaikinpuolin vahva nainen. Lisäksi pelasin juuri Final Fantasyn läpi mikä oli täynnä naishahmoja.
Monissa perheitä kuvaavissa sarjoissa mies esitetään onettomana ressukkana joka ei osaa eikä tajua mistään mitään, tämä on ihan valtavirtaa nykyaikana.
[/quote]
Mistä sä päättelet olevasi mies?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:42"]
[/quote]
[/quote]
Olen kahden lapsen isä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:42"]
[/quote]
[/quote]
Olen kahden lapsen isä.
[/quote]
Se että joku syntyy mulkku jalkojen välissä ei tee siit ävielä miestä. Mistä sä päättelet olevasi semmoinen?
Vaikutat nössölle, ei jatkoon.