Onko tämä tunika tätimäinen?
Kommentit (33)
Tämähän riippuu ihan siitä millainen ihminen sen pääleen pukee ja miten sen yhdistelee. Kammottavana sen näkevä on varmaan jo osannut kuvitella tunikan itsensä yllä.
Kammottav voi olla, mutta kysymys oli, onko tätimäinen :D Ajattelin ihan farkut laittaa sen kanssa. Millaista kroppaa tuo sitten vaatisi? Olen muutaman kilon (3) ylipainoin, siksi ajattelin leveää mallia.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:23"]Kammottav voi olla, mutta kysymys oli, onko tätimäinen :D Ajattelin ihan farkut laittaa sen kanssa. Millaista kroppaa tuo sitten vaatisi? Olen muutaman kilon (3) ylipainoin, siksi ajattelin leveää mallia.
[/quote]
Tuohan vaatii aika litteää mahaa ja ainakin vähän rintoja ja vyötäröä. Tuollainen kiiltävä ja hyvin yksinkertainen vaate helposti korostaa vääriä asioita ja pieniäkin virheitä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:23"]Kammottav voi olla, mutta kysymys oli, onko tätimäinen :D Ajattelin ihan farkut laittaa sen kanssa. Millaista kroppaa tuo sitten vaatisi? Olen muutaman kilon (3) ylipainoin, siksi ajattelin leveää mallia.
[/quote]
Tuohan vaatii aika litteää mahaa ja ainakin vähän rintoja ja vyötäröä. Tuollainen kiiltävä ja hyvin yksinkertainen vaate helposti korostaa vääriä asioita ja pieniäkin virheitä.
[/quote]
Täsmennän, tuo saa helposti pyöreämmän näyttämään raskaanaolevalta tai omenavartaloiselta, jos niitä kiloja on mahassa yhtään.
Tarkoitatko 9, että esim.maha näkyy selkeämmin materiaalin takia? Rintoja on.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:28"]Tarkoitatko 9, että esim.maha näkyy selkeämmin materiaalin takia? Rintoja on.
[/quote]
Kyllä. Tuo ei meinaa antaa mitåän anteeksi, kun on niin yksinkertaistettu ja vielä kiiltävää matskua. Eli jos tuo sopii, se sopii tosi nätisti, mutta helposti kyllä korostaa mahaa väärällä tavalla.
Näyttää itsetehdyltä ja sähköiseltä, isorintaisen saa näyttämään lihavalta, niinkuin kaikki tuollaiset suorat mallit
Ei välttämättä tätimäinen, jos laitat pillifarkut ja korkkarit vaikka... Mutta huonoa materiaalia, polyesterissä jokainen näyttää halvalta.
Minun mielestäni tunikat on yksinkertaisesti meille ylipainoisille kehitetty ansa. Niissä näyttää aina raskaana olevalta, ei sille vaan saa mitään. Varsinkin sellainen empireleikkaus. Aina parempi pukeutua tummaan paitaan ja päälle joku neuletakki, bolero tms. Tumma suora linja hämäämään pitkittäin kaulasta alaspäin.
Ainakin se on kammottavan ruma. Huonolaatuinen viimeistely näkyy jo pikkukuvistakin selkeästi. Materiaali peruspolyesteria. Yök!
On