Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitää järekeä testata kp 23/27

Vierailija
03.09.2006 |

Tiedän siis että ei ole, mutta mulla on tosi vahvat raskausoireet. ja oon ihan stressaantunut. Toivon siis, että en ole raskaana. Ja mä en kestä tätä odotusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole järkeä vielä testata.

Vierailija
2/5 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa vaan kun en osaa muuta ajatella. Mulla on siis jo kaksi lasta ja sain juuri työpaikan, missä en ole kerennyt aloittaa edes vielä.. Että siksi siis ahdistaa. Kuitenkin rakastan lapsiani ja tiedän, että raskaus nyt merkitsee sitten työhaaveista luopumista ja kotona kökkimistä vielä seuraavat kaksi vuotta.

oon sellainen luonne, että en pysty menemään sinne uuteen työpaikkaan kertomatta mikä on homman nimi. Ja eiköhän se homma oo sitten siinä. Olemme käytäneet vielä kaiken huipuksi ehkäisyä, mutta enpä enää suostu kondomia käyttämään jos olen nyt raskaana. Jos en ole niin varaan heti huomenna ajan lääkäriin luotettavampaa ehkäisyä varten. Mulle vaan ei hormonaliset ehkäisyt sovi, siksi ollaan toistaiseksi käytetty kondomia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aconin herkällä (10 IU) raskaustestillä. Eikä se nega enää muuksi muuttunut myöhemminkään, luojan kiitos. Menkat kun vielä sitten viivästyivät, luultavasti stressaamisen takia...

Vierailija
4/5 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ihan, minulla myös kaksi lasta... ensi kuussa piti aloittaa työt, ja ehkäisynä on ollut pillerit... mutta, mutta raskaustesti nyt kyllä oli plussa...

Vierailija
5/5 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä nyt tuntuu, osaatko jo iloita raskaudesta? Harmittiko työjuttu pitkään? Vai tuli nopeasti olo, että tämähän meni loppujen lopuksi hyvin koko homma.. Menetkö silti töihin vai jäätkö suoraan kotiin?

Onnea sinulle joka tapauksessa raskaudesta ja toivottavasti odotusaika menee hyvin!

T.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi