Voisitteko vaan antaa sen kuitin?
Pitääkö joka kerta erikseen kysyä? Kun kone joka tapauksessa suoltaa sen kuitin, niin mitä jos vaan antaisitte sen? Osaan kyllä itse laittaa sen roskiin, jos en tarvitse.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:43"]
Yli-innokkaat virkamiehet kerääntyneet tänne? Mihin ihmeeseen sitä kuittia tarttette. Jos leivät on homeessa saat ne vaihdettua ilman kuittiakin? Jos muuten vaan on tähden väärässä asennossa ja mieli maassa, niin ei se kuitti sitä iloa elämään tuo. Ja jos sitä kuittia hingutte, testatkaa mistä sen saatte ja käytettte sitten sitä kauppaa jatkossa, ei ole noin vaikeaa. Meidänkin perhettä kohti on yksi töissä julkisella sektorilla, mitään en ole tosin koskaan pyytänyt sieltä, joten siellä on sitten ilmeisesti aikaa jonninjoutavuuksien pohdinnalle usean sadantuhannen ihmisen voimin.
[/quote]
Sun perhe maksaa veroja yli 60000 e/v? Aika kivasti sitten tienaatte, huomattavasti paremmin kuin suomalaiset keskimäärin.
Minä kysyn ainakin aina, meillä ei ole roskista siinä heti asiakkaan ulottuvilla (paitsi sellainen mihin ei kuitteja kuulu laittaa), joten mielummin laitan sen itse roskiin kuin keräilen lattialta tai väärästä roskiksesta. Ehkä 1/20 asiakkaasta ottaa kuitin.
no minäkin sitten pistän lusikkani tähän soppaan, ja kerron oman kokemukseni tästä kuittikyselystä. asutaan pienemmällä paikkakunnalla ja kävin aina meitä lähinnä olevassa K-marketissa ruokaostoksilla. sielläkin sitten alkoi kuittikysely, pienemmistä ostoksista en sitä ottanut mutta isommista otin. joka ikinen kerta kuittia tarkastaessani oli veloitettu 2-5€ liikaa, noh asia aina pahoitellen korjattiin eipä siinä mitään
mutta sitten paikallisen lehden yleisönosastolla alettiin kirjoitella juuri samaisen liikkeen kuittivirheistä, eli moni muukin oli huomannut saman liikarahastuksen. kyllä silloin tuli mieleen, liikkeen tarkoitusperät kuittikyselyssä. vahinkoja aina sattuu, mutta ei siinämäärin saa sattua kuin siinä kaupassa tapahtui. siksi olen kyseisen kaupan entinen asiakas ja aina nykyään joka kaupasta haluan kuitin.
te jotka siellä naureskelette, että mihin sitä kuittia tarvii miettikää kannattaisiko se kuitenkin tarkistaa.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:56"]Kaikissa paikoissa ei tulostu automaattisesti kuitti. Sellaisissa paikoissa kysytään ihan vain sen takia, ettei tarvi turhaa tulostella kuitteja.
[/quote]
Eeeeeeeeeeeeei. Tuli lakimuutos, että on PAKKO aivan joka kerta kysyä.
Ja jos sen tunkee kätee ni aika mojovia vastauksia ja loukkauksia voi tulla. "Pyh, siis mitähän mä tolla teen hehe."
SE ON NYKYÄÄN LAKISÄÄTEISTÄ. Eli on pakko kysyä.
Elämäänsä kyllästyneet täällä argumentoitte innoissaan, vaikka näin yksinkertainen vastaus.
En tarvitse kuittia.
Ja ymmärrän oikein hyvin yrittäjää joka myy kassan ohi -todella paha täällä verohelvetissä pärjätä.