hermot menee murrosikäisen kanssa!
onko muita kohtalotovereita? Poika, 13,5 vuotias, on ihan mahdoton. Hirveää uhmaa ja vihaa varsinkin minua, eli äitiä kohtaan. Miten tommosen kanssa tulee toimeen, vinkkejä?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:00"]
nosto: kuules kymppi, jonkun on sinuakin täytynyt kestää, että olet isoksi kasvanyt. Tämä on lapsiperheiden palsta, kyllä täällä saa hakea vertaistukea ja puhua rehellisesti tunteistaan. Ei kai se nyt ole mikään salaisuus että lapsiperheissä on haasteita ja onnen hetkia, surua ja iloa niinkuin kaikissa muissakin ihmissuhteissa. ap
[/quote]
Ei minun ihmissuhteissani ole lähellekään tuollaisia haasteita, ongelmia ja murheita kuin aivan normaaliin vanhemmuuteen liittyy. Enkä myöskään ajattele, että koska vanhempani ovat hankkineet lapsia, minukin pitäisi. Todella surullista, jos oikeasti kuvittelet noin. Minulle sopii paremmin elämä, jossa läheiseni eivät vittuile ja haistattele päin näköä, aiheuta jatkuvaa huolta, kehittele joutavia riitoja ja saa sellaisia raivokohtauksia, joita minun pitäisi erikseen varoa ja vältellä.
Lapsiperheellisille on muuten ihat oman palstat tuolla Aihe vapaan alapuolella. -10
[/quote]
Ihme, että pyörit vauva-lehden sivuilla ja pyörit murrosikäiset keskusteluissa. Kyllä kiinnostaa se mistä on puute.
Olen rauhallinen niin poikakin on.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:00"] nosto: kuules kymppi, jonkun on sinuakin täytynyt kestää, että olet isoksi kasvanyt. Tämä on lapsiperheiden palsta, kyllä täällä saa hakea vertaistukea ja puhua rehellisesti tunteistaan. Ei kai se nyt ole mikään salaisuus että lapsiperheissä on haasteita ja onnen hetkia, surua ja iloa niinkuin kaikissa muissakin ihmissuhteissa. ap [/quote] Ei minun ihmissuhteissani ole lähellekään tuollaisia haasteita, ongelmia ja murheita kuin aivan normaaliin vanhemmuuteen liittyy. Enkä myöskään ajattele, että koska vanhempani ovat hankkineet lapsia, minukin pitäisi. Todella surullista, jos oikeasti kuvittelet noin. Minulle sopii paremmin elämä, jossa läheiseni eivät vittuile ja haistattele päin näköä, aiheuta jatkuvaa huolta, kehittele joutavia riitoja ja saa sellaisia raivokohtauksia, joita minun pitäisi erikseen varoa ja vältellä. Lapsiperheellisille on muuten ihat oman palstat tuolla Aihe vapaan alapuolella. -10 [/quote] Nii, tällä mentaliteetillä me oltaisiin jo kuoltu sukupuuttoon. Ei niitä realiteettejä valitettavasti tiedä oikeasti, ennenkuin on sen kokenut. Meepä nuivis muualle täältä vauvalehden sivuilta. Ihan sinne kuivien korppujen kerhoon, ripi rapi!!
[/quote]
Sinusta ihmisten ei pitäisi päättää, mitä he itse haluavat elämältä, koska muuten lajimme kuolee sukupuuttoon? Arvojärjestys kai tuokin. -10
nosto. Kiitos kaikille tuesta :). Tänään on taas ihan mukava päivä, nämä päivät vain vaihtelee aika lailla. Sitten kun on itselläkin sairautta yms jaksamista, niin välillä koettelee :)
ap