Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?
Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)
Kommentit (876)
Arbutin voiteet ja seerumi, XZ shampoot ja hoitoaineet, Leksands keltainen näkkäri ja Lidlin tummat sämpylät.
Mietinkin just kuuluuko auto suosikkituotteisiin. Vaihdan kaikkia tuotteita mutta yhdestä en luovu. BMW on minun juttu. Ollut vuosikymmeniä. En ole mikään varakas mutta autoon satsaan koska sen pitää olla hyvä ja turvallinen kun ei täällä maalla ole minkäänlaisia julkisia yhteyksiä.
Fairy, Pirkan nestemäiset pyykinpesuaineet, kermajuusto Pirkalta ja Rainbowlta, Arlan Lempi kermaviili, Doven sulfaatiton suihkusaippua, Ikean Nattjasmin aluslakana.
R-collectionin anorakki, Nokian Reef kumikengät, mummoni tekemät villasukat ja lapaset, Jalostajan hernekeitto, Lapin Saran kastikkeet (hilla, kaarnikka, karpalo jne), Coca Cola Zero, Humektan ja Aqualan L voiteet, Clarins huuliöljy ja Bio-karoten +E kapselit.
Fairy hajuton muut eivät kelpaa. HK.n leikkeleet marketti tuotteista tosin Kivikylän saunapalvi siivut makurasvalla on herkkua, mutta sitä saa vain kerran kuukaudessa markkinoilta Monia muitakin tuotteita on, joissa ei toinen vastaava kelpaa.
Kahta en vaihda- sukkia ja kalsareita.
t.jännämies
Jaloviina, Gambina, Koffin kolmonen.
Lada-auto, Ursus-traktori, venäläiset hapankurkut <3
Vierailija kirjoitti:
Bed Headin Superstar muotoilusuihke hiuksille. On ollut jo vuosia, muut eivät toimi minun ohuissa hiuksissani.
Tämä! Mutta en ole löytänyt enää tätä.
Blackjack kondomit. Niitä ei enää valmisteta, nyt on vaan jotain lateksi-juttuja mustana. Onneksi tuli aikoinaan ostettua kymmenen kappaleen paketti varastoon, niin ei tarvi olla selibaatissa, kuusi on vielä käyttämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten maksalaatikko, ehdottomasti rusinoilla. Mikään muu maksalaatikko ei kerta kaikkiaan maistu.
Pepsi Max. Mutta koska Pepsi tukee Venäjän hyökkäyssotaa Ukrainassa l. ei ole vetäytynyt RU-markkinoilta kuten Coca-Cola, niin merkki meni vaihtoon.
Mä lopetin kolajuomat kokonaan. Pepsi on moraalisesti arveluttava, cokis (ja muut merkit) pahaa.
Happy oliven oliiviöljy
Vichy-deodorantti
Sandels-olut
Mä maistoin lennollani Bivrost Arctic Giniä ja ihastuin siihen. Ehdottomasti hintansa väärti!
Valion rasvaton gefilus piimä. Parasta herkälle vatsalle.
Vierailija kirjoitti:
Oivariini, Atrian punainen lenkki, Putaan pullan ohut ruisohut tai siemenruisleipä, maustamattomasta kivenmäisvesistä Hartwallin Vichy. Joskus kokeilen muutakin, mutta palaan maun vuoksi entiseen. Helpompi luetella esim. vastaavista tuotteista, mitä en osta.
Aiemmin peruslenkki oli HK:n sininen, mutta se muuttui jotenkin mauttomaksi ja vetisiksi. Sitten huomasin kokeilla Atrian punaista, niin siitä tuli SE lenkki.
Mikä tunneside? Toiset tuotteet ovat vain paremman makuisia itse kunkin suussa. Syömistäni tuotteista kaikki ovat sellaisia, että niitä ei ollut kotona tai mummolassa!