Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?
Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)
Kommentit (876)
Vierailija kirjoitti:
Sitten mitä en suostu ostamaan on ylipäätänsä kaikki Nestlen tuotteet. Se firma on läpikotaisin epäilyttävä, jonka historiaan lukeutuu mm. melamiinia äidinmaitokorvikkeessa kohu. Firma myös varastaa vettä luonnonlähteistä ja myy ne takaisin asukkaille pulloitettuina. Heidän toimitusjohtaja jopa sanoi, että vesi ei ole ihmisoikeus. Tähän vielä päälle kaikki lapsityö, pakkotyö, orjatyökohut, mistä firma ei millään tunnu pääsevän eroon.
Nestelen Suomessa myytäviin tuotteisiin lukeutuu muun muassa:
Perrier, Nestea, S.Pellegrino, Nescafe,, Nesperesso, Mövenpick, Kitkat, Smarties, After eight, Lion, Nesquik, Purina, Friskies, Felix, Ralph lauren, Giorgio Armani, YvesSaintLaurent, Diesel, Garnier, L'oreal, Vichy, Biotherm, The body shop, Maybelline, Nan, Maggi, Froneri (50%) (eli pingviini, Aino, classic, Puffet, mövenpick, Fazer, Pirulo -jäätelöt)
Täällä kans kyseinen suuryritys boikotissa. Kiitos tuosta listasta, monta brändiä jota en tiennyt mutta en ole onneksi juuri ostanutkaan.
Juon ainoastaan hätätapauksissa muuta teetä kuin Liptonin Pyramid Green Tea maustamatonta (vaikka on siinäkin kuitemnkin hienostuneesti appelsiininkukkaa: ei överisti. :)
Valmisruoista kelpaa vain Dr Oetker mozzarella pizza, Kokkikantanon janssoninkiusaus ja lohikeitto.
Limuista Coca cola tai San Pellegrino veriappelsiinin makuisena, sipseistä Pringles paprika.
Kosmetiikan kanssa kranttuilen enemmän: Sensodyne hammastahna, Nivea Magnesium dry-dödö, Clinique All about eyes rich-silmänympärysvoide, Lumene Overnight bright-yövoide ja NYX Micro brow pencil-kulmakynä + Dewy finish-meikinkiinnityssuihke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten mitä en suostu ostamaan on ylipäätänsä kaikki Nestlen tuotteet. Se firma on läpikotaisin epäilyttävä, jonka historiaan lukeutuu mm. melamiinia äidinmaitokorvikkeessa kohu. Firma myös varastaa vettä luonnonlähteistä ja myy ne takaisin asukkaille pulloitettuina. Heidän toimitusjohtaja jopa sanoi, että vesi ei ole ihmisoikeus. Tähän vielä päälle kaikki lapsityö, pakkotyö, orjatyökohut, mistä firma ei millään tunnu pääsevän eroon.
Nestelen Suomessa myytäviin tuotteisiin lukeutuu muun muassa:
Perrier, Nestea, S.Pellegrino, Nescafe,, Nesperesso, Mövenpick, Kitkat, Smarties, After eight, Lion, Nesquik, Purina, Friskies, Felix, Ralph lauren, Giorgio Armani, YvesSaintLaurent, Diesel, Garnier, L'oreal, Vichy, Biotherm, The body shop, Maybelline, Nan, Maggi, Froneri (50%) (eli pingviini, Aino, classic, Puffet, mövenpick, Fazer, Pirulo -jäätelöt)Täällä kans kyseinen suuryritys boikotissa. Kiitos tuosta listasta, monta brändiä jota en tiennyt mutta en ole onneksi juuri ostanutkaan.
Tää oli mulle kanssa uutta, että nuo kaikki on yhtedessä Nestleen. Monta suosikki brandiani on joukossa, kuten Pellegrino ja Mövenpick ja jopa Fazer (!). Tuo Nestlen kuitenkin yhteys vaatebrandeihin ihmetyttää?
Doven Go Fresh -antiperspirantti. Olen käyttänyt noita Doven stick-antiperspirantteja jo ainakin 10 vuotta ja muuta en huoli. Tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Valmisruoista kelpaa vain Dr Oetker mozzarella pizza, Kokkikantanon janssoninkiusaus ja lohikeitto.
Limuista Coca cola tai San Pellegrino veriappelsiinin makuisena, sipseistä Pringles paprika.
Kosmetiikan kanssa kranttuilen enemmän: Sensodyne hammastahna, Nivea Magnesium dry-dödö, Clinique All about eyes rich-silmänympärysvoide, Lumene Overnight bright-yövoide ja NYX Micro brow pencil-kulmakynä + Dewy finish-meikinkiinnityssuihke
Opettelepa tuota -merkin käyttöä välilyönnin kanssa.
Kevyt Levi, kevytmaito, coca cola.
Imperial Leather -saippua. Riittoisa, hyväntuoksuinen, pysyy "koossa" ihan viimeiseen saakka. Entinen poikaystävä käytti tätä kymmeniä vuosia sitten ja saippuan tuoksu ja koostumus hurmasivat minut (ei niinkään poikaystävä).
On. Minulle on äärimmäisen tärkeää että hankin esim. ladattavan taskulampun jostain aivan tietystä kaupasta 60 eurin hintaan, vaikka saisin saman kiinan kamppeen 6 eurin hintaan viereisestä kaupasta.
Käyn myös mieluummin sellaisessa tukkuliikkeessä, josta ei saa 8mm kierretappia ollenkaan mutta 8mm muttereita löytyy 7 hyllymetriä.
Tai sitten en.
Acon huulirasva
White system hammastahna
Mamas kananuudelit
Kaikesta muustaa kelpaa muukin kuin vakkarimerkki
Jo toki. Suomen poliisi ja palokunta sekä sairaanhoitohenkilökunta. Kun olen dokannut aivan liikaa ja mun maksa on tosi kipeä, voin aina soittaa palokunnan paikalle.
Minulla on oikeus kävellä kännissä vaikka moottoritiellä ja moottoritie saa vankeutta kun jään rekan alle.
Pidän tästä tuotteesta, en vaihtaisi edes pienempiin veroihin tai laadukkaampaan TV-tarjontaan.
Turun Sinappi. En voi syödä mitään muuta.
Ennen oli Sunlight-saippua, mutta sen koostumusta muutettiin. LOPETIN OSTAMISEN.
Ei ole. Suosin silti tiettyjä enemmän, kuin toisia. Olen aina valmis kokeilemaan uutta.
Aura Lempi kermaviili, Bats deodorantti, Sensodynen hammastahna, Jordanin hammasharja, Yhden tilan maito, o.b.n tamponit, Lambin tai Lidlin wc-paperi, Fairy, puhelin OnePlus, Dermosilin keittiösaippua, mausteet Santa-Marialta jne.