Kyselkää 17 vuotiaalta tytöltä!
Kommentit (94)
Seksikkäin kehon osa miehessä? ( ei alapää )
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:23"]
Seksikkäin kehon osa miehessä? ( ei alapää )
[/quote]
hartiat ja kädet :)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:33"]
Miksi kukaan haluaisi kysellä mitään 17-vuotiaalta pikkutytöltä?
[/quote]
Ei 17v mikää pikkutyttö ole. Pikkutytöksi voi sanoa niitä joilla ei vielä karvat ja tissit kasva.
[/quote]
t. 45v yrittäjämies
Onko pakko laittaa hymiö jokaiseen viestiin? :)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 05:43"]Onko pakko laittaa hymiö jokaiseen viestiin? :)
[/quote]
On :))
Ap
Vaikutat fiksulta ja kunnolliselta nuorelta naiselta! Asenne on kyllä kohdallaan. Saanko kysyä, että missä päin asustelet?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:26"]
Vaikutat fiksulta ja kunnolliselta nuorelta naiselta! Asenne on kyllä kohdallaan. Saanko kysyä, että missä päin asustelet?
[/quote]
kiitos! :D asun Pohjois-Pohjanmaalla! :)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:45"]
Juotko alkoholia? Poltatko? M22
[/quote]
en ja en. En ole koskaan ollut niitä tyttöjä, jotka pyörivät viikonloput juomassa, ei oo mun juttu. Eiköhän sitä aikuisena kerkeä alkoholia käyttää :) tupakka nyt on varmaan ällöttävin tapa mitä voi olla. Ymmärrän sen että kun mennään viihteelle, niin voi pari tupakkia polttaa, mutta säännöllinen tupakointi... Hyi!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:52"]
Oletko VL?
[/quote]
en ole :D
-Lempi tv-ohjelmat?
-Seurasitko bb?
-Kuka oli suosikkisi ja entä inhokkisi?
-Suosikki salkkareista?
-Onko sulla instaa? : )
oletko neitsyt? mikäli et niin seurustelitko?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:07"]
-Lempi tv-ohjelmat? -Seurasitko bb? -Kuka oli suosikkisi ja entä inhokkisi? -Suosikki salkkareista? -Onko sulla instaa? : )
[/quote]
katselen aika paljon sarjoja :) arrow ja kosto on lempparit! Katselen myös salkkareita ja possea :D seurasin bb kyllä jonkin verran, bb:n katsominen jäi vähemmäksi jo kaksi vuotta sitten. Tuntuu että huononee vaan vuosi vuodelta! :D andte se suosikki oli, inhokki taas Jonathan ja Jenna.. Hmm, ei mulla nyt mitään erityistä suosikkia salkkareista ooe, mutta sanotaan nyt vaikka Heidi! Ja kyllä mulla on insta.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:08"]
Poliittinen ideologiasi?
[/quote]
en edes tiennyt mitä tuo tarkoittaa, ennenkuin googletin. Jospa tämä kertoo jo :D
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:14"]
oletko neitsyt? mikäli et niin seurustelitko?
[/quote]
niinkuin olen jo sanonut, että kyllä olen. En seurustele :)
Onko vauvakuumetta vai miksi olet täällä?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:05"]
Mitä teet täl hetkel
[/quote]
katselen tv :)