Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselkää 17 vuotiaalta tytöltä!

Vierailija
15.11.2014 |

Kysymyksiä tylsään la iltaan? 

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:45"]

Saanko haistaa sun peppua? :3

[/quote]

et :(

ap

Vierailija
22/94 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:33"]

Miksi kukaan haluaisi kysellä mitään 17-vuotiaalta pikkutytöltä?

[/quote]

samalla lailla kuin 20 tai 45 vuotiaalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:45"]

Saanko haistaa sun peppua? :3

[/quote]

et :(

ap

[/quote] :`(

Vierailija
24/94 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooks neitsyt? 

Vierailija
25/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysellään sitten uudestaan kun on tuota elämän koulua käyty enemmän kuin 17 vuotta,niin osaa sitten vastata kysymyksiinkin

Vierailija
26/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:57"]Ooks neitsyt? 
[/quote]
Kyllä olen.
Ap

Vierailija
27/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:06"]

kysellään sitten uudestaan kun on tuota elämän koulua käyty enemmän kuin 17 vuotta,niin osaa sitten vastata kysymyksiinkin

[/quote]

aijaa, 17 vuotiasko ei osaa vastata kysymyksiin? :D Huoh 

ap

Vierailija
28/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa aneemisia "kysymyksiä" :/ kyllä mua kiinnostaa, kun ei teinit ikinä vapaaehtoisesti mitään puhu. Jos sulla on tosi tylsää, niin tässä tulee kyssäreitä :D Kuinka vanhana suunnilleen kaverisi ovat alkaneet harrastaa seksiä? Onko moni vielä neitsyt 17-vuotiaana? Oletko tumblrissa? Tuntuu että siellä joka toinen teini on itsetuhoinen - miten koet tämän, onko oikeasti yleistä? Onko Suomessa teinien keskuudessa yleistynyt sateenkaarijutut, eli kannatetaan kovasti homojen, lesbojen, trans-ihmisten yms. oikeuksia ja ymmärretään ettei ole vain kahta sukupuolta? Tää on musta siis hyvä juttu, mutta mietin onko vaan tumblr-harhaa vai rantautunut jo meillekin. Kivaa lauantaita sulle, vaikka tylsää onkin ;)

Vierailija
29/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:14"]

No onpa aneemisia "kysymyksiä" :/ kyllä mua kiinnostaa, kun ei teinit ikinä vapaaehtoisesti mitään puhu. Jos sulla on tosi tylsää, niin tässä tulee kyssäreitä :D Kuinka vanhana suunnilleen kaverisi ovat alkaneet harrastaa seksiä? Onko moni vielä neitsyt 17-vuotiaana? Oletko tumblrissa? Tuntuu että siellä joka toinen teini on itsetuhoinen - miten koet tämän, onko oikeasti yleistä? Onko Suomessa teinien keskuudessa yleistynyt sateenkaarijutut, eli kannatetaan kovasti homojen, lesbojen, trans-ihmisten yms. oikeuksia ja ymmärretään ettei ole vain kahta sukupuolta? Tää on musta siis hyvä juttu, mutta mietin onko vaan tumblr-harhaa vai rantautunut jo meillekin. Kivaa lauantaita sulle, vaikka tylsää onkin ;)

[/quote]

mulla on pari kaveria, jotka ei oo enää neitsyitä. 16-vuotiaana tietääkseni ensimmäisen kerran seksiä harrastivat. Ja joo, kyllä aika moni on 17-vuotiaana vielä neitsyt. En ole tumblrissa. Mun mielestä itsetuhoisuus on todella surullista, ja vielä se että tosi monesti tuon asian annetaan vaan olla koska "ei kuulu mulle". Itselläni oli yläasteella yksi ystävä, joka viilteli ja kyllä se muhun jäljet jätti. Uskon että aika yleistä on. Ja kyllä on sateenkaarijutut yleistynyt! Itselleni on aina ollut nuo asiat ok, ja onneksi on mun kavereillekin. Yläasteella tosin mun luokalla oli paljon lestadiolaisia, jotka oli todella paljon homojen ym. Oikeuksia vastaan. Muistan vielä mikä haloo tuli siitä kun Haavisto haki pressaksi! :D hyvää lauantaita sullekkin! :)

Vierailija
30/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö jo mitä haluat elämältäsi? Uran/perheen/unelmien suhteen?

-ns

Vierailija
31/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:24"]

Tiedätkö jo mitä haluat elämältäsi? Uran/perheen/unelmien suhteen?

-ns

[/quote]

olen aikalailla hetkessä eläjä, mutta kyllä tiedän että naimisiin haluan, lapsia ja sairaanhoitajaksi pyrin, jos vaan amk pääsen :) onhan mulla unelmia, mutta ehkä se päällimmäisin on se, että haluan matkustella paljon ja nähdä maailmaa :)

Vierailija
32/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hetero? Sinkku?

Vierailija
33/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tyhmä kysymys, mutta menköön nyt kun tuli mieleen.

Ovatko kaikki nuoret (no, lähinnä mikä on tilanne lähipiirisi suhteen) sellaisia kuten nykyisin nuorten sanotaan olevan: somettajia, ihquttajia, jatkuvasti selfieitä ottavia itseään ja ulkoista kauneutta ja tykkääjien määrää hehkuttavia ja tärkeänä pitäviä?

Mikä sinun mielestäsi on suurin epäoikeudenmukaisuus tai harhaluulo nykynuorten suhteen?

-ns

Vierailija
34/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:33"]

Oletko hetero? Sinkku?

[/quote]

hetero ja sinkku joo :)

Vierailija
35/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:08"]

[/quote]

ap

[/quote]elämän koululla tarkoitin kokemusta elämästä itsestään,on ollut poikaystäviä on erottu menty naimisiin lapset on tehty,erottu,ystäviä on tullut ja mennyt on nähty maailmaa,kuolemaa,sairautta,elämää,tehty kaikenlaisia töitä,......jne.mutta jutellaan niistä sitten joskus tulevaisuudessa

Vierailija
36/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:41"]

[/quote]

ap

[/quote]elämän koululla tarkoitin kokemusta elämästä itsestään,on ollut poikaystäviä on erottu menty naimisiin lapset on tehty,erottu,ystäviä on tullut ja mennyt on nähty maailmaa,kuolemaa,sairautta,elämää,tehty kaikenlaisia töitä,......jne.mutta jutellaan niistä sitten joskus tulevaisuudessa

[/quote]

Miksi ihmeessä 17-vuotiaalla tytöllä pitäisi tai voisi edes olla tuollaisia kokemuksia?? Kai nuoren kanssa voi silti jotain jutella, vaikkapa siitä nuoren ihmisen maailmasta käsin? Inhoan ihmisiä, jotka näkevät kaiken vain ja ainoastaan omasta näkökulmastaan. Ihme ajattelua.

Vierailija
37/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:34"]

Onko sulla on päälle 30v. miesystävä?

[/quote]

45v, isäni kaveri, olemme rakastuneita.

AP
[/quote]

Haha.. nii varmaa

Vierailija
38/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:37"]

Periaatteessa tyhmä kysymys, mutta menköön nyt kun tuli mieleen.

Ovatko kaikki nuoret (no, lähinnä mikä on tilanne lähipiirisi suhteen) sellaisia kuten nykyisin nuorten sanotaan olevan: somettajia, ihquttajia, jatkuvasti selfieitä ottavia itseään ja ulkoista kauneutta ja tykkääjien määrää hehkuttavia ja tärkeänä pitäviä?

Mikä sinun mielestäsi on suurin epäoikeudenmukaisuus tai harhaluulo nykynuorten suhteen?

-ns

[/quote]

ei todellakaan! Onhan näitäkin todella paljon, mutta mun mielestä esim tuolla tykkäävien määrällä ei oikeasti ole mitään merkitystä :D saahan itsestään kuvia ottaa, mutta semmoinen 3 kuvaa päivässä niin menee jo yli ymmärryksen :D 

suurin harhaluulo on mielestäni se, että ns. Kympin oppilaan tai ihan kenen vaan nuoren vanhemmat luulevat ettei heidän pikku enkelinsä tee mitään pahaa. Siis se että luullaan että kun teini sanoo menevänsä kaverille 7 illalla ja sanoo tulevansa kotiin 4 aamulla TAI jää kaverille yöksi, niin vanhemmat on täysin sinisilmäisiä eikä niitä oikeasti kiinnosta missä heidän lapsensa liikkuu yöllä. Mulla on kaveri, joka saa oikeasti tehdä ihan mitä lystää, ei sen vanhemmat epäile mitään. Viikonloput kännissä ojassa naama paskassa, kun vanhemmat luulevat että lapsi on "yökylässä". Oon todella kiitollinen omista vanhemmistani, jotka on mulle olleet melko tarkkia kotiintulo ajoista, ja jos olen jossain myöhään ollut niin ovat kyllä soitelleet perään. Silloin pidin tuota rasittavana, mutta nyt osaan oikeasti arvostaa sitä. 

Hmm, en oikein osaa nyt sanoa mikä on suurin epäoikeudenmukaisuus nuorten suhteen!

Vierailija
39/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos sulla kik? :) t:17-v poika :D

Vierailija
40/94 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:41"]

[/quote]

ap

[/quote]

No, jos sun mielestä 17-vuotiaalta ei voi kysyä mitään ilman että on ollut naimisissa ja tehnyt kaikenlaista työtä niin tuo on kyllä aika surullinen ajattelutapa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan