Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkupoikien äiti pyytää rahaa Teemu Selänteeltä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:42"]Ihan uskomatonta kerjäämistä!

Jos ei ole rahaa niin sitten tehdään todellakin jotain muuta.
[/quote]

olen vähän samaa mieltä. Kyllähän sitä olisi kiva ratsastaa ja mitä vain tehdä mutta kun maksaa. Itse lapsena vain hiihdin ja juoksin. Saatoin vain haaveilla tenniksestä ja baletista.

Vierailija
22/29 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Pulkkasen rahastosta voi hakea avustusta juniorin jääkiekkoharrastukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soskusta ei siis tullu mitään tukia.

Törkeetä tuo kerjäys.

Harrastetaan sitä mihin on varaa.

Vierailija
24/29 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ärsytti tuo Ferrarijuttu.

Vierailija
25/29 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on inhottavaa kerjätä rahaa rikkailta milloin mihinkin hyväntekeväisyyteen. Selänne ja kumppanit ovat itse rahansa ansainneet ja itse saavat ne käyttää mihin haluavat, vaikka sitten veneisiin tai urheiluautoihin. Selänteen ja muidenkin urheilijoiden harrastuksen ovat aikanaan rahoittaneet heidän omat vanhempansa, joten jos joillekin jotain avustusta urheilijoiden pitäisi antaa niin sitten omille vanhemmille.

Vierailija
26/29 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:42"]Mun mielestä on inhottavaa kerjätä rahaa rikkailta milloin mihinkin hyväntekeväisyyteen. Selänne ja kumppanit ovat itse rahansa ansainneet ja itse saavat ne käyttää mihin haluavat, vaikka sitten veneisiin tai urheiluautoihin. Selänteen ja muidenkin urheilijoiden harrastuksen ovat aikanaan rahoittaneet heidän omat vanhempansa, joten jos joillekin jotain avustusta urheilijoiden pitäisi antaa niin sitten omille vanhemmille.
[/quote]

näin juuri. Heillä on sattunut olemaan varakkaammat vanhemmat ja harrastus on voinut jatkua. Maailma vain ei ole oikeudenmukainen paikka. Ehkä joku jujutsu tms voisi olla halvempi harrastus näillekin pojille.

Vierailija
27/29 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole velvollisuutta tehdä mitään. Mutta hyvä, että joku puhuu jääkiekon puolesta. Monessa ei jääkiekkoa harraster´ta, koska se ei niiden lapsille merkitse mitään. Joillekin lapsille jääkiekko on intohimo. Miksei sen harrastamiseen voisi olla joku mahdollisuus? 

Mutta tuo nainen ei taida tietää, että suomalaiset NHL pelaajat tukevat junnukiekkoa jo.

Vierailija
28/29 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:42"]

Ihan uskomatonta kerjäämistä!

Jos ei ole rahaa niin sitten tehdään todellakin jotain muuta.

[/quote]

Yritykset laittavat muutenkin väkeä pihalle - joko lomauttaen tai irtisanoen. Ja nyt pitäisi tukea juniorikiekkoa ?

Kovin tuntuu Ferrarit olevan edullisia Seinäjoella - lieneekö siellä joku Ferrari outlet-myymälä ?

Kai pojilla isäkin on joka voisi tukea poikiensa harrastusta ?

Vierailija
29/29 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on poikien isä/isät? Tämä yh voisi herätä todellisuuteen, ei kaikilla perheillä, ei meilläkään ydinperheenä ole varaa lasten kiekkoharrastukseen. Enkä todellakaan oleta, että jollain on velvollisuus jättää auto ostamatta ja kustantaa sillä minun lapseni harrastus. Meillä harrastetaan sitä mihin on varaa, ja aika tynnyrissä kasvanut saa olla jos ei tiedä kiekkoharrastuksen olevan yksi kalleimmista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän