Mieheni lähtee Leville
Voisiko joku kiva ja kaunis naisihminen vietellä mieheni Levillä. Kiitos.
Kommentit (49)
miehellä 12cm pili.
terveisin
himopilluinen AivoPieru
Mieheni lähtee isolla porukalla, joten ainakin metelistä tunnistaa. Vaalea, komea ja hyvä kroppa. Pitää itsestään huolen, joten ei ole mikään sohvaperuna. Tykkää tanssia. Jos lunta, niin saattaa lautailla, mutta luulen, että kuluttavat kaiken ajan ryyppäämällä+saunomalla.
-ap-
Kannattaa laittaa myydään/annetaan hyvään kotiin-ilmoitukset tori.fi:hin...tällä palstalla tuskin mammat innostuu kun on omakin myymättä...
Kyllä sen joku viimeistään baaritiskiltä nappaa, varsinkin jos ymmärtää ostella drinksuja naisille. Toivotaan että jää sille tielleen ja saat rauhan =) Laita sille varulta ylimääräistä rahaa mukaan ja kato että ottaa hyvännäköiset vaatteet ja kaikki tykötarpeet. Mutta jos rahaa on, niin kelpais vaikka olis rumempikin.
Nykyisinhän siellä on paljon maksullisiakin, oli yllätys huomata!:) Nuoria ja styleitäkin!
Miksi haluat työntää oman "kivirekesi" toisten naisten riesaksi? Pidä hyvänäsi, itse olet ukkosi valinnut. Ei huolita.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:26"]
Mieheni lähtee isolla porukalla, joten ainakin metelistä tunnistaa. Vaalea, komea ja hyvä kroppa. Pitää itsestään huolen, joten ei ole mikään sohvaperuna. Tykkää tanssia. Jos lunta, niin saattaa lautailla, mutta luulen, että kuluttavat kaiken ajan ryyppäämällä+saunomalla.
-ap-
[/quote]
Kuullostaa hienolle meiningille :) Ei ole naiset pilaamassa reissua.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:59"]
-ap-
[/quote]
Kuullostaa hienolle meiningille :) Ei ole naiset pilaamassa reissua.
[/quote]
No mun puolesta saisi naiset kruunata sen reissun :)
-ap-
Kivat ja kauniit naiset menee ihan muualle.
-ap-
[/quote]
Tanssitaitoisilla miehillä on kysyntää yleensä. Pidetään peukkuja, että mies lähtee kiertoon.
-ap-
[/quote]
Sesongin alkaessa täällä on nuo tuntomerkit täyttäviä miehiä aika paljon. Minua ei kyllä sytyttäny mutta ehkä joltaki muulta lohkeaa. Mutta eti sie nyt hyvä nainen joku toinen ittelles jos haluat, onhan nuita miehiä muitaki :) Tai tule tänne tyttöporukalla virkistäytymään....
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:26"]Mieheni lähtee isolla porukalla, joten ainakin metelistä tunnistaa. Vaalea, komea ja hyvä kroppa. Pitää itsestään huolen, joten ei ole mikään sohvaperuna. Tykkää tanssia. Jos lunta, niin saattaa lautailla, mutta luulen, että kuluttavat kaiken ajan ryyppäämällä+saunomalla.
-ap-
[/quote]
Luuletko että se innostuisi 45 plus rouvasta?
Miksi sen naisen pitäisi olla kaunis ja kiva?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:26"]
-ap-
[/quote]
Sesongin alkaessa täällä on nuo tuntomerkit täyttäviä miehiä aika paljon. Minua ei kyllä sytyttäny mutta ehkä joltaki muulta lohkeaa. Mutta eti sie nyt hyvä nainen joku toinen ittelles jos haluat, onhan nuita miehiä muitaki :) Tai tule tänne tyttöporukalla virkistäytymään....
[/quote]
Inge-Piret saattaa ottaa, jos sillä on poroja.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:26"]Mieheni lähtee isolla porukalla, joten ainakin metelistä tunnistaa. Vaalea, komea ja hyvä kroppa. Pitää itsestään huolen, joten ei ole mikään sohvaperuna. Tykkää tanssia. Jos lunta, niin saattaa lautailla, mutta luulen, että kuluttavat kaiken ajan ryyppäämällä+saunomalla. -ap- [/quote] Luuletko että se innostuisi 45 plus rouvasta?
[/quote]
Onko vartalo tallella:)?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:12"]
Mäkin oon menossa. Mut sun mies - mitä mä sillä?
[/quote]
No ottaisin siitä itsellesi miehen. Jos vaikka sinun kanssa seksi luistaisi :) Ihan on komea ja timmissä kunnossa.
-ap-