Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksi loppuu vauvan jälkeen vuosiksi/lopullisesti?

Vierailija
15.11.2014 |

Millainen tällainen suhde on muuten? Mies josta olen kiinnostunut kertoi hieman tällaista mutta tietyistä syistä en voi nyt udella häneltä entisen liiton yksityiskohtia enempää ja kysyn täällä koska musta tuntuu että mies vääristelee jotain tai mietin jotenkin että valehteleeko tää mulle tekemällä entisestä hirveän akan puheissaan mikä ei ole minusta hyvä merkki... :(

Sanoo siis että parin yhteisen vuoden jälkeen kun vauva tuli niin seksiä ei ollut enää ollenkaan yli viiteen vuoteen. Mulla ei ole kokemusta lapsiperheestä ja mietin miksi loppuu kaikki lopullisesti? Tietenkin nää ymmärrän kun lapsi on ihan pieni ja valvottaa jatkuvasti. Ilmeisesti muukin läheisyys oli aika olematonta. Meneekö suhde tällaiseksi jos mies on ns. henkisesti ja fyysisesti läsnä perheen asioissa ja hoitaa osansa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi myös olla että raskaus muuttaa naisen vartaloa niin paljon, että se vaikuttaa itsetuntoon. Ei tunne itseään seksikkääksi ja se vaikuttaa myös haluihin. Mulla itselläni rinnat lerpahtivat ja on pitkään kestänyt tottua uusiin muotoihin.

Vierailija
22/25 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia nyyhkytarinoita miehet kertoo, mutta totuus voi olla jotain ihan muuta. Esim. salarakkaille syötetään juuri tuota samaa satua, vaikka seksiä olisi kotonakin tarjolla vaikka päivittäin.

Meillä oli suu- ja käsiseksiä melko pian synnytyksen jälkeen ja jälkitarkastuksen jälkeen kaikkea seksiä normaalit määrät eli useamman kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kans eri nukkumaanmenoajat ja mua väsyttää koko ajan. Myös hormonaalinen ehkäisy saa kaikki halut katoamaan. Ei vaan huvita ja mies on niin huomaavainen ettei herätä sekaihommiin jos kerrankin saan nukuttua.

Vierailija
24/25 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaikuttaa se että vauva on koko ajan iholla. Sitten kun sen vihdoin saa pois niin haluan omaa tilaa enkä kyhnyttää kenenkään kyljessä enää. Mutta en ole kieltäytynyt kun pari kertaa vaikkei huvitakaan. Mitä pidempi väli seksiin tulee sitä suurempi kynnys aloittaa taad

Vierailija
25/25 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:38"]No ei pidä paikkaansa. Itse synnyttänyt kuukausi sitten ja ainakin jo kymmenen kertaa naitu. Ja lapsia on useampi. Yhdenkään synnytyksen jälkeen ei ole seksissä ollut taukoa kuin korkeintaan 3vkoa. Muutoin pisin aika ilman ehkä 3pvää...
[/quote]
Miksi alapeukutatte? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä