Mies, rahoitetaanko sinua parisuhteessa?
Miehet haukkuu täällä naisia h ksi? Kuinka moni nainen on parisuhteessa ja maksaa noin puolet, eli elättää miestä eli rahoittaa miestä?
Kommentit (10)
Nämä hoorittelijat oo itse katkeria naistenvihaajia ja vanhoja poikia. Jollainhan heidän täytyy perustella pllunpuutteensa, syyhän ei ole heissä.
Missä on nämä miehet, jotka elättää naisen? En ole ik8nä semmoisen törmännyt.
50:50 maksan miehen kanssa, joten elätän miestä.
Ei. Ei ole koskaan rahoitettu. Tasa-arvoisimmissa suhteissani on maksettu omat menot itse ja yhteiset menot puoliksi. Rahoittava osapuoli olen ollut usein. Koskaan en ole ollut se "voittava" osapuoli taloudellisesti.
Toki osa naisista on minulle tarjonnut omasta pussistaan, kun minäkin olen niin tehnyt.
Ei, aina saa olla maksamassa. Maksais edes omansa, hoidan kyllä itteni ja lapset.
Suomessa nainen maksaa puolet menoista. Yleensä lasten menot ja tekee ebemmistön kotitöistä, joten eiköhån tuo ole selvää, kumpi on se hyötyvä osapuoli!
Tilastojen mukaan naiset käyttää 80% kotitalouksien rahoista joten siitä voi päätellä kuka rahoittaa ketä.
Mies käyttää minun aikaani. Se on yhtä arvokasta mitä raha.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan naiset käyttää 80% kotitalouksien rahoista joten siitä voi päätellä kuka rahoittaa ketä.
Hyvin monessa perheessä menot laitetaan puoliksi vaikka tulotaso olisi eri.
Minä, kuten niin moni muukin nainen. Me ei vasn haukuta täällä miehiä h...kuten miehet täällå tekee.