Sunnuntai ja väsyttää yhtä paljon kuin perjantaina.
Ja huomenna taas alkaa työviikko. En vaan jaksa enää.
Kommentit (15)
Sama täällä, aivan kamala väsymys. Miten sitä taas työviikon jaksaa :(
Sama täällä. Just ajattelin että miten ihmeessä jaksan uuteen viikkoon kun olen näin väsynyt vkl jälkeen!?!
En käsitä tätä. Tätä jäätävää väsymystä kestänyt nyt jo reilun kuukauden. Perjantaina ajattelen, että ”ihanaa, huomenna saa nukkua pitkään”. Kattia kanssa, joka perhan lauantai herään klo 6. Eli normiaikaan.
Ap
Stressiä ja burn-out, tarvitset pitkää lepoa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Just ajattelin että miten ihmeessä jaksan uuteen viikkoon kun olen näin väsynyt vkl jälkeen!?!
Työttömänä tuntuu ihan utopialta että joku jaksaa käydä töissäkin. Väsyttää jopa läppärin äärellä. Taidan siirtyä hetkeksi sohvalle lojumaan.
Mitä olet tehnyt viikonloppuna?
Kannattaisi esim syödä terveellisesti ja vaikka valmistella hyviä ruokia tulevalle viikollekin, pitää samaa vuorokausirytmiä kuin arkena ja ulkoilla keskipäivän valoisaan aikaan (tänä vkl oli aurinkoistakin)
Ihan perusjuttuja, mutta tukevat jaksamista arjessa
Mä oon myös joka viikonloppu väsynyt. Lauantai yksinkertaisesti menee palautumiseen ja myös osa sunnuntaista. Nyt tänään jaksoin jo alkaa järkätä kotia ja pestä pyykkiä..
Kotihommista arkisin hoidan vaan pakolliset ja tietenkin ruoanlaiton.
Mutta olin ennen aivan järjettömän uupunut, nyt on alkanut jo helpottaa. Mun uupumus paheni siitä kun en jaksanut edes syödä tarpeeksi tai valmistaa itselleni ruokaa.
Aloitin ihan sillä, että pahimpaan nälkään syön omenan, banaanin, välipalakeksin tai muun jotta jaksan alkaa valmistaa sitä ruokaa.
Nukkumaan myös ihan viimeistään klo 23.
Mä olin perjantaina väsy, koska yövuorot loppu. Tänään väsy krapulasta johtuen, mut huomen virkeenä ennen kuutta ylös ja ulos.
Väsyttää kuin talvi-unista muumia. Voisipa nukkua edes viikon putkeen.
Huomenna alkava työviikko tuntuu kammottavalta.
Onko teillä lapsia ja miten nukutte yönne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömänä tuntuu ihan utopialta että joku jaksaa käydä töissäkin. Väsyttää jopa läppärin äärellä. Taidan siirtyä hetkeksi sohvalle lojumaan.
Mut saa väsyneeksi juuri se etten tee mitään. Vapaapäivät menevät sohvalla maatessa ja saatan nukkua paritkin päiväunet. Väsyttää niin, että oksettaa. Siis oikeasti.
Työpäivinä mussa on taas virtaa ihan eri lailla. Jaksan siivoilla ja järjestellä paikkoja, laittaa ruokaa ja leipoa. Pestä vaikka jääkaapin. En tiedä mistä johtuu. Annanko itseni vain olla viikonlopun väsynyt eli onko tää joku alitajuinen juttu?
Toivottavasti en joudu työttömäksi, koska itseni tuntien, en tekisi enää yhtään mitään.
Yli 50 v olen itse, ja kauantait on kauheita. Väsyttää. Koskee olkavarsiin ja polviin ihan koko viikon edestä, ja lonkkiin.
Rytmiä ei voi sekoittaa, ettei arki sitten pilaannu. Herään kahdelta- kolmelta, käyn nukkumaan klo 21- 22. Teen fyysistä työtä.
Sama ongelma, ahdistaa tämä jatkuva väsymys