Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viettelen vahingossa

Vierailija
15.11.2014 |

Olen naimisissa. Mutta minne tahansa menenkin vedän miehiä puoleeni jotenkin, ja vahingossa olemalla mukava heille saan heidät ihastumaan. En halua heiltä mitään. Kuvittelen itseni viattomaksi ja sisarelliseksi mutta ilmeisesti miehet eivät tätä näe, vaan toivovat jotakin enemmän. 

Haittaako?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki naiskavereita. Vai huumaatko heidätkin?

Vierailija
22/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et ole mun miehen työkaveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille hymyilemistä pitää varoa, tämän miehet opettaa jo teinitytöille. Siksi monet naiset on jäykkiä ja takakireitä. Kaverillisuutta ei miehille ole olemassakaan.

Vierailija
24/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se naisen vika, 10?

Vierailija
25/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin joskus käynyt näin. Enkä aattele, että miehet ois kiinnostunut musta vaan että joskus luulevat, että yritän jotain. Kamalaa... Joskus jotkut naisetkin alkaa levitellä huhuja, että oon ihastunut johonkuhun, vaikka en ole.
Mulla on Mette Mannos syndrooma. Metteki kävi vain työasioissa lounaalla Pekka Poudan kans ja heti alko huhut, että niiden välillä on jotain sutinaa

Vierailija
26/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:53"]

Miehille hymyilemistä pitää varoa, tämän miehet opettaa jo teinitytöille. Siksi monet naiset on jäykkiä ja takakireitä. Kaverillisuutta ei miehille ole olemassakaan.

[/quote]

Yleensä miehet opettavat joukolla mitä hymyilyllä saa...

Vierailija
27/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:04"]

[/quote]

[/quote]

Niinpä. Tukun törkeyksiä ja apinamaista huutoa.

Vierailija
28/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haittaako itseäsi? Ei kai se ketään muutakaan haittaa jos se ei sua haittaa.

Vierailija
29/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:58"]Mullekin joskus käynyt näin. Enkä aattele, että miehet ois kiinnostunut musta vaan että joskus luulevat, että yritän jotain. Kamalaa... Joskus jotkut naisetkin alkaa levitellä huhuja, että oon ihastunut johonkuhun, vaikka en ole.
Mulla on Mette Mannos syndrooma. Metteki kävi vain työasioissa lounaalla Pekka Poudan kans ja heti alko huhut, että niiden välillä on jotain sutinaa
[/quote]

mettekin on viaton naapurintyttö.
Liekö vielä neitsyt?

Vierailija
30/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Onko siis suomalaiset miehet samanlaisia kuin jotkut vitun musulmaanit joille naisen katse on lupaus ja hymy oikeuttaa seksiin? Hmmm...

Vierailija
31/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ap olisi mies vailla seurustelukumppania? Mulle kävi niin. Miehellä ei ollut ketään, kaipasi seurustelukumppania ja vaikutti kiinnostuneelta, mutta sitten kun kerroin ihastuneeni, niin hän "ei tunne samoin". Olen vieläkin katkera. Jos vaikutat kiinnostuneelta, niin ole sitä myös tai anna ymmärtää, että ketään et etsi.

Vähän ymmärrettävämpää, jos ap on jo varattu, että ei pitäisi kenenkään luulla, että hän iskee. Mutta kai ne miehet luulee, että ap kaipaa vähän lisävipinää.

Vierailija
32/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:11"]

[/quote]

[/quote]

Onko siis suomalaiset miehet samanlaisia kuin jotkut vitun musulmaanit joille naisen katse on lupaus ja hymy oikeuttaa seksiin? Hmmm...

[/quote]

Tarkoitatko asiallista joukkopanoa niin että ei enää hymyilytä kävellä kotiin?

Juu ei välttämättä kannata hymyillä ihan kaikille miehille. Miehillä on tapana opettaa tavoille. Yleensäkään ei kannata puhua tuntemattomille.

Vierailija
33/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rankkaa sulle, vaikka joku vois muuta kuvitella. Ei oo kivaa, jos kaikki varatutkin alkaa piirittää, vaikkei itse tarkoita mitään. Mutta jotkut naiset on vaan sellaisia, etteivät miehet osaa nähdä heitä kavereina vaan aina haluttais enemmän.

Vierailija
34/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoja kokemuksia. Hymyilen ja juttelen ihan samalla tavalla sekä miehille että naisille, mutta miehet joskus käsittäneet väärin. Ikääntyminen korjannee tilanteen ;)

Vierailija
35/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni kauniina, kotona ei koskaan kehuttu tai opetettu tyttömäiseksi. en ehkä ymmärrä ulkonäköni valtaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän