viettelen vahingossa
Olen naimisissa. Mutta minne tahansa menenkin vedän miehiä puoleeni jotenkin, ja vahingossa olemalla mukava heille saan heidät ihastumaan. En halua heiltä mitään. Kuvittelen itseni viattomaksi ja sisarelliseksi mutta ilmeisesti miehet eivät tätä näe, vaan toivovat jotakin enemmän.
Haittaako?
Kommentit (35)
Kunhan et ole mun miehen työkaveri
Miehille hymyilemistä pitää varoa, tämän miehet opettaa jo teinitytöille. Siksi monet naiset on jäykkiä ja takakireitä. Kaverillisuutta ei miehille ole olemassakaan.
Mullekin joskus käynyt näin. Enkä aattele, että miehet ois kiinnostunut musta vaan että joskus luulevat, että yritän jotain. Kamalaa... Joskus jotkut naisetkin alkaa levitellä huhuja, että oon ihastunut johonkuhun, vaikka en ole.
Mulla on Mette Mannos syndrooma. Metteki kävi vain työasioissa lounaalla Pekka Poudan kans ja heti alko huhut, että niiden välillä on jotain sutinaa
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:53"]
Miehille hymyilemistä pitää varoa, tämän miehet opettaa jo teinitytöille. Siksi monet naiset on jäykkiä ja takakireitä. Kaverillisuutta ei miehille ole olemassakaan.
[/quote]
Yleensä miehet opettavat joukolla mitä hymyilyllä saa...
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:04"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Tukun törkeyksiä ja apinamaista huutoa.
No haittaako itseäsi? Ei kai se ketään muutakaan haittaa jos se ei sua haittaa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:58"]Mullekin joskus käynyt näin. Enkä aattele, että miehet ois kiinnostunut musta vaan että joskus luulevat, että yritän jotain. Kamalaa... Joskus jotkut naisetkin alkaa levitellä huhuja, että oon ihastunut johonkuhun, vaikka en ole.
Mulla on Mette Mannos syndrooma. Metteki kävi vain työasioissa lounaalla Pekka Poudan kans ja heti alko huhut, että niiden välillä on jotain sutinaa
[/quote]
mettekin on viaton naapurintyttö.
Liekö vielä neitsyt?
[/quote]
[/quote]
Onko siis suomalaiset miehet samanlaisia kuin jotkut vitun musulmaanit joille naisen katse on lupaus ja hymy oikeuttaa seksiin? Hmmm...
Entäs jos ap olisi mies vailla seurustelukumppania? Mulle kävi niin. Miehellä ei ollut ketään, kaipasi seurustelukumppania ja vaikutti kiinnostuneelta, mutta sitten kun kerroin ihastuneeni, niin hän "ei tunne samoin". Olen vieläkin katkera. Jos vaikutat kiinnostuneelta, niin ole sitä myös tai anna ymmärtää, että ketään et etsi.
Vähän ymmärrettävämpää, jos ap on jo varattu, että ei pitäisi kenenkään luulla, että hän iskee. Mutta kai ne miehet luulee, että ap kaipaa vähän lisävipinää.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:11"]
[/quote]
[/quote]
Onko siis suomalaiset miehet samanlaisia kuin jotkut vitun musulmaanit joille naisen katse on lupaus ja hymy oikeuttaa seksiin? Hmmm...
[/quote]
Tarkoitatko asiallista joukkopanoa niin että ei enää hymyilytä kävellä kotiin?
Juu ei välttämättä kannata hymyillä ihan kaikille miehille. Miehillä on tapana opettaa tavoille. Yleensäkään ei kannata puhua tuntemattomille.
Varmaan rankkaa sulle, vaikka joku vois muuta kuvitella. Ei oo kivaa, jos kaikki varatutkin alkaa piirittää, vaikkei itse tarkoita mitään. Mutta jotkut naiset on vaan sellaisia, etteivät miehet osaa nähdä heitä kavereina vaan aina haluttais enemmän.
Vähän samoja kokemuksia. Hymyilen ja juttelen ihan samalla tavalla sekä miehille että naisille, mutta miehet joskus käsittäneet väärin. Ikääntyminen korjannee tilanteen ;)
En pidä itseäni kauniina, kotona ei koskaan kehuttu tai opetettu tyttömäiseksi. en ehkä ymmärrä ulkonäköni valtaa?
Hanki naiskavereita. Vai huumaatko heidätkin?