Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viettelen vahingossa

Vierailija
15.11.2014 |

Olen naimisissa. Mutta minne tahansa menenkin vedän miehiä puoleeni jotenkin, ja vahingossa olemalla mukava heille saan heidät ihastumaan. En halua heiltä mitään. Kuvittelen itseni viattomaksi ja sisarelliseksi mutta ilmeisesti miehet eivät tätä näe, vaan toivovat jotakin enemmän. 

Haittaako?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla viaton jos on aikuinen?

Vierailija
2/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:35"]

Huiskautat vain huolettomasti vaaleita hiuksiasi pois olkapäiltä ja kikatat "oooooops i did it again!" ja heilutat hameenhelmaasi stringit vilkkuen ja käännyt korkeilla kannoillasi.

[/quote]

Minulla on keskiruskeat hiukset, yltävät kyllä olkapäille mutta usein nutturalla. Käytän yleensä farkkuja ja bokseripikkuhousuja (eivät näy kenellekään) sekä tennareita tai matalia saappaita. Olen mielestäni aika poikamainen. Ja silti.

[/quote]

Ehkä vastaat heidän fantasiaansa kiltistä naapurintytöstä tai au pairista, joka onkin seksipeto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vanhempasi opettaneet tapoja?

Vierailija
4/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy...

Ikisinkku

Vierailija
5/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Tämän vuoden työpaikan pikkujoulut on pakko jättää väliin, koska en halua enää joutua niihin tilanteisiin, joissa joudun tyrmäämään vapaita sekä varattuja miespuolisia työkavereita. Ei, me ei voida suudella, ei, en halua sinua luokseni yöksi. Minulla on myös miespuolisia ystäviä ja samalla tavalla olen kohdellut näitä työkavereitani. Mutta näköjään jotkut miehet pitävät naisen normaalia keskustelua ja hymyilyä flirttinä ja haluna johonkin muuhun. Ikääntymiseni ei myöskään ole helpottanut tilannetta, vaikka niin kuvittelin.

Vierailija
6/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta johonkin maahan, jossa nainen saa olla nainen!

Vierailija
7/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21. Tuon sitten kerrot aina pokkana kun joku kysyy tuletko / mikset ollut pikkujouluissa.

Vierailija
8/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vahingossa viettelevän miehen. Sillä on aina naisia ympärillä, eikä se oikeen tiedä mitä tekisi niiden kanssa. Mutta joka tapauksessa suosiota riittää. Viettelee sillä, että keskittyy intensiivisesti seuraansa ja käyttää kommunikoinnissa paljon katsekontaktia.

Itse ei pidä itseään suosittuna eikä tiedä katsoneensa silmiin. Mies on vielä nuori, mutta veikkaan, että tulee olemaan vielä pulassa naisten kanssa.

Vierailija
9/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 07:47"]Tunnen vahingossa viettelevän miehen.
[/quote]

Ja tää kuuluu suomeksi: Tunnen miehen, joka viettelee vahingossa.

Vierailija
10/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 03:15"]

Sama ongelma täällä. Tämän vuoden työpaikan pikkujoulut on pakko jättää väliin, koska en halua enää joutua niihin tilanteisiin, joissa joudun tyrmäämään vapaita sekä varattuja miespuolisia työkavereita. Ei, me ei voida suudella, ei, en halua sinua luokseni yöksi. Minulla on myös miespuolisia ystäviä ja samalla tavalla olen kohdellut näitä työkavereitani. Mutta näköjään jotkut miehet pitävät naisen normaalia keskustelua ja hymyilyä flirttinä ja haluna johonkin muuhun. Ikääntymiseni ei myöskään ole helpottanut tilannetta, vaikka niin kuvittelin.

[/quote]

Minun on varmaan pakko ensi vuonna tehdä sama. Varsinkin viime pikkujoulut olivat ihan superahdistavat kun sai koko illan torjua näitä kännissä jopa hyvin aggressiivisesti lähenteleviä työkavereita.

Vierailija
11/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että eksän kaveri sanoi suoraan, että menepä sinne uuden miehesi luo äläkä yritä lähennellä. Hymyillen kyselin kuulumisia. Puistattaa vieläkin kun ajattelen mitä se oikein kuvitteli.

Vierailija
12/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 07:47"]

Tunnen vahingossa viettelevän miehen. Sillä on aina naisia ympärillä, eikä se oikeen tiedä mitä tekisi niiden kanssa. Mutta joka tapauksessa suosiota riittää. Viettelee sillä, että keskittyy intensiivisesti seuraansa ja käyttää kommunikoinnissa paljon katsekontaktia. Itse ei pidä itseään suosittuna eikä tiedä katsoneensa silmiin. Mies on vielä nuori, mutta veikkaan, että tulee olemaan vielä pulassa naisten kanssa.

[/quote]

Mäkin tunnen tälläsen miehen ja olen itsekkin höyrähtänyt häneen, mutta pidän asin omana tietona, koska olemme molemmat varttuja.

Hänen tapaaminan saa hetkeksi nousemaan arjen yläpuolelle ja unohtamaan kaiken muun.

Vierailija
13/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:53"]Miehille hymyilemistä pitää varoa, tämän miehet opettaa jo teinitytöille. Siksi monet naiset on jäykkiä ja takakireitä. Kaverillisuutta ei miehille ole olemassakaan.

[/quote]

tää on muuten ihan totta. jos ihan normaalin ystävällisesti juttelee ja hymyilee niin mies luulee heti että olet romanttisessa mielessä kiinnostunut. varsinkin sellaiset tyypit, jotka ei ole mitään kauhean "suosittuja". mulla kun vielä on tapana huomioida ja ottaa juttuun mukaan niitä ujompiakin tyyppejä, niin aika monta musertunutta ilmettä olen nähnyt kun on selvinnyt että minulla on mies jo.

ja kohtelen siis miehiä ja naisia ihan samalla tavalla.

Vierailija
14/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiskautat vain huolettomasti vaaleita hiuksiasi pois olkapäiltä ja kikatat "oooooops i did it again!" ja heilutat hameenhelmaasi stringit vilkkuen ja käännyt korkeilla kannoillasi.

Vierailija
15/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:35"]

[/quote]

Minulla on keskiruskeat hiukset, yltävät kyllä olkapäille mutta usein nutturalla. Käytän yleensä farkkuja ja bokseripikkuhousuja (eivät näy kenellekään) sekä tennareita tai matalia saappaita. Olen mielestäni aika poikamainen. Ja silti.

Vierailija
16/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, viettelen vahingossa. Johtuu todennäköisesti siitä, että olen tilanteissa niin voimakkaasti läsnä, olen aika karismaattinen, katson silmiin ja liikun ja ilmehdin tahtomattani viettelevästi. Olen ihan normi näköinen. Yleensä tarkoitukseni ei ole herättää vastapuolessa noita tunteita ja tilanne on itsellenikin toisaalta nolo, vaikka siitä vähän vipoja saankin.:)

Vierailija
17/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:09"]

Mulla sama, viettelen vahingossa. Johtuu todennäköisesti siitä, että olen tilanteissa niin voimakkaasti läsnä, olen aika karismaattinen, katson silmiin ja liikun ja ilmehdin tahtomattani viettelevästi. Olen ihan normi näköinen. Yleensä tarkoitukseni ei ole herättää vastapuolessa noita tunteita ja tilanne on itsellenikin toisaalta nolo, vaikka siitä vähän vipoja saankin.:)

[/quote] Joo, läsnäolo ja huomion saaminen on harvinaista. Yleensä ei katsota silmiin, ollaan omassa sumuverhossa.

Vierailija
18/35 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kirjoittaa vinkkejä Cosmopolitaniin

Vierailija
19/35 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voi seurata vahinkoraskaus.

Vierailija
20/35 |