Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kerta raha ei tee onnelliseksi...

Vierailija
26.09.2021 |

Niin miksi et antaisi sitä minulle? Jos kerta olet niin onneton!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on yksi huoli vähemmän eli pidän itselläni.

Vierailija
2/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pitää olla tarpeeksi hyvään elämään. Sen yli menevä raha ei enää lisää onnellisuutta.

Itselläni on tarpeeksi, saan eläkettä neto 1540 euroa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raha lisää onnellisuutta ja varsinkin niin päin että rahan puute lisää onnettomuutta.

Vierailija
4/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee se.

Vierailija
5/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väite ei koske minua. Minut raha tekee onnelliseksi, mitä enemmän rahaa sen onnellisempi olisin.

Toki jossakin on raja jonka jälkeen rahaa ei enää välttämättä tarvitse enempää. Jos mulla olisi esimerkiksi yhtä paljon kuin Kimi Räikkösellä, niin en haikailisi enempää vaan elelisin niiden tuotoilla omaisuuttani kasvatellen.

Vierailija
6/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tee onnelliseksi, vaan ne 2 kymppiset instapyllistelijätytöt joita se raha houkuttelee ;)

Vierailija
7/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raha tekee onnelliseksi. Jos on paljon rahaa ei tarvitse miettiä mistä maksaa laskut, mitä lapset ja itse voi harrastaa, mitä on varaa syödä jnejne. Voi keskittyä mukavampiin asioihin ja tehdä mitä haluaa. Vapaus on onnellisuutta. Ainoa mitä rahalla ei voi ostaa on rakastava ja onnellinen parisuhde. Joskin parisuhdekin on todennäköisesti onnellinen, kun arjen murheet eivät sitä varjosta.

Ja kyllä. Rahan avulla on helpompi ostaa yksityiseltä terveyspalvelut ja tehdä terveellisempiä valintoja, eli jopa terveyden voi tiettyyn pisteeseen asti ostaa.

Vierailija
8/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vakuuttaa, että rikkaana on kivempi olla kuin köyhänä. Olen ollut molempia.

Vierailija
9/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raha tee onnelliseksi mutta rahan puute tekee takuulla onnettomaksi.

Vierailija
10/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole paljon rahaa (tilillä 50.000e) sekä kämänen omistusasunto, olen myös ollut työttömänä jo pian 5v. Sijoittaa en oikein uskalla kun pelkään köyhänä menettäväni nuo viimeisetkin. Ei todellakaan tee onnelliseksi mutta tuo turvallisuudentunnetta muuten synkkään arkeen. Parempi tuo on kuin ei mitään.

Vierailija
11/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, niin mieluummin itken Jaguarissa kuin ruuhkabusissa.