Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ventovieras pyysi ulos

Vierailija
15.11.2014 |

Saisiko mielipiteitä tähän asiaan kiitos?
Eli olin kaupassa, kun ventovieras ulkomaalainen mies tuli juttelemaan. Kehui ulkonäköäni ja kertoi olevansa ihastunut. Hän olisi halunnut numeroni, mutta en mielellään jaa sitä tuntemattomille. Hän haluaa nyt tavata minut ja tutustua. Hän ehdotti tulevansa kotikaupunkiimme erään ravintolan luo.

Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa? Olen itse hyvin epäluuloinen, sillä se nyt vissiinkin kuuluu osana Suomalaisen persoonaan, tai ainakin omaani. Ulkomaalaisuudella ei ole asian kanssa tekemistä, ainoastaan ajatus siitä mitä tuo ventovieras todella haluaa. En ole mikään missi, joten heti mietin, miksi joku mies haluaisi minuun muka tutustua. Tämä mies on 12v mua vanhempi, itse olen siis 22v.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin epäluuloinen. En suostuisi tapaamaan henkilöä, koska arvioisin riskin liian suureksi. Siitä voi tulla suuria ongelmia, ja koska olen tähänkin asti pärjännyt mainiosti vaikken olekaan tuntenut sitä ihmistä, pärjään jatkossakin. Voihan toki olla, että hän olisi upea ja ihana, mutta koska en tiedä sitä, en varsinaisesti menetä mitään.Jättäisin menemättä tapaamispaikkaan. En olisi antanut numeroani enkä edes kertonut kotipaikkakuntaani, kiittänyt vain ja kuitannut jutun sanoen olevani imarreltu.

Vierailija
2/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt sentään numeroani antamaan. Olen valitettavasti perusluonteeltani sellainen liian kiltti ja mietin miten pahalta se tuntuu jos en tule tapaamaan. Mutta toisaalta, jos ensireaktioni oli "en halua" niin kai kuuntelen tätä. Luultavasti en näe tuota ventovierasta enää uudelleen, sillä harvoin käyn tuon paikkakunnan kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös täällä palstalla ole juuri varoiteltu innokkaista mamuista, jotka etsivät itselleen suomalaista tyttöystävää ja myöhemmin perhesiteiden perusteella oleskelulupaa. Jos kadulla kehutaan ulkonäköä ja pyydetään ulos, on kyse juuri tästä. Älä mene!

Vierailija
4/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonono

Vierailija
5/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen joku ruikutti kun ASIANAJAJA oli pyytänyt häntä ulos.

Kateelliset mammat käskivät ilmoittamaan asianajaliittoon, koska asianajajilla ei kuulemma saa olla yksityistä elämää.

Koita kestää.

Vierailija
6/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse lähtisi tapaamaan ketään satunnaista kaupassa tavattua enkä todellakaan ketään joka on "ihastunut" ihan vaan ulkonäön perusteella. Kuulostaa, anteeksi vaan, tosi ällöltä että jotkut miehet valkkailevat naisia hyvän ulkonäön perusteella niin kuin kaupan hyllyltä.

Vierailija
7/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:46"]

No eikös täällä palstalla ole juuri varoiteltu innokkaista mamuista, jotka etsivät itselleen suomalaista tyttöystävää ja myöhemmin perhesiteiden perusteella oleskelulupaa.

[/quote]

Niin tuota en tullutkaan ajatelleeksi. Ehkä työnnän tuon liiallisen kiltteyteni syrjään ja jätän vain menemättä

Vierailija
8/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Älä hyvä tyttö tapaa sitä miestä... Mitähän joku vahempi mamu sinusta haluaisi? Eiei, naurettavaa. Niiden pitää löytää joku höntti jotta saavat hölmöillä eikä voida potkia pois maasta.

Vierailija
9/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole noin sinisilmäinen? Tuskinpa se vanhempi maahanmuuttajamies sinuun oikeasti ihastui. Monet niistä yrittää tuota ja jotkut tyhmät siihen lankeaa. Juokse karkuun.

Vierailija
10/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja tullut täällä ja täytyy kovettaa oma naivi luonne ja miettii jären kanssa asiaa, josta mielipiteitä kyselin.

Vierailija
11/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen mies oli? Lähtisin ehkä siitä :D Jotain Hollantilaista tuskin tarttee karkuun juosta.

Vierailija
12/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa se haluaa. Inhottavaa mutta totta.Tai avioliiton saadakseen oleskeluluvan.

Vierailija
13/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tuo kotimaa lienee jokin Afrikan maa, ainakin ihon värin perusteella

Vierailija
14/14 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kyllä... siitä saattaa tulla ihan kauhea riippa... varsinkin jos sillä ei ole omia tulonlähteitä... Näissä asioissa musta merkkaa myös se kuinka kauan sitten on suomeen tullut ja miten on integroitunut. Onko työtä, osaako kieltä. Itsenäiseen mamuun jo uskaltaisi ehkä tutustuakin mutta jos se on pelastajaa vailla niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi