Eikö kapealanteisia naisia häiritse..
..että kaikki miehet haluavat naisellista naisvartaloa, kuten esim http://aijaa.com/dP5LFn ? Miten voitte elää?
Kommentit (22)
Mä olen ainakin huomannut, että luhyillä, kapealanteisilla ja pienirintaisilla naisilla on eniten vientiä.
Itse olen pitkä, suhteellisen leveälenteinen ja melko isorintainen.
Miksette te voi mennä jonnekin lassukkapalstalle naisvihanne kanssa?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:10"]
Yök mikä sellusisäreisi
[/quote]
Olet vaan kateellinen luupylly-reisivako-naikkonen :D
Ääh, mä en jaksa näitä provoja. Ihan huumorilla joo, mutta kun tämä jatkuva ulkonäkönegatiivisuus vaikuttaa ihan oikeasti siihen, miten ihmiset ajattelevat itsestään. Ettekö voisi keksiä jotain hilpeämpää provon aihetta? Se tietenkin vaatii hieman mielikuvitusta, tämmöiset avaukset eivät vaadi kekseliäisyyttä tai nokkeluutta.
Onpa lihakseton lady.
Pelkkää rasvaa rasvan päällä, ja luhistunut ryhti.
Ei jatkoon.
Ei häiritse. Haluajia riittää. Minulla on muita avuja..
Minulla miehenä tulee mieleen kapealsnteisisya naisista että heillä on tiukka pillu ja eivät vanhempanakaan ole valtavia laardiåerseitä. Pidän kapealanteisita naisista.
Leveälanteinen ei ole sama asia kuin paksureitinen. On naisia, joilla on leveät lanteet, mutta kapeat reidet.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:07"]..että kaikki miehet haluavat naisellista naisvartaloa, kuten esim http://aijaa.com/dP5LFn ? Miten voitte elää?
[/quote]
Ikävä päärynävartalo. :(
Onlo tuo ap:n kuva? Suurin osa miehistä ei halua tuota, en minäkään. Kyllähän naisella pitää muotoja olla mutta nope...
Hyi kai tuo kuva on muokattu? Ihan epäsopusuhtainen vartalo!
Jotenkin koominen kuva :D Itseä alkoi kauheasti naurattaa!
Virtaaks ton persuksissa kardashianien veri vai mistä tollanen puolivirtahepo on saanut alkunsa?
Kuvan nainen on löysä ja lihava. Naisellinen vartalo on kurvikas mutta timmi, eikä pelkästään yksi iso kurvi vatsan kohdalla...
Kapealanteinen nainen näyttää takaa mieheltä.
Treenaa vähän käsiä. Ja vatsaa. Ja muutamat kyykyt voisi auttaa. Hyi hitto...
Luulin olevani päärynävartaloinen, mutta olenkin hyvin sopusuhtainen tuohon verrattuna. Kuvan nainen on löysä ja kaipaa ehdottomasti liikuntaa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:38"]Minulla miehenä tulee mieleen kapealsnteisisya naisista että heillä on tiukka pillu ja eivät vanhempanakaan ole valtavia laardiåerseitä. Pidän kapealanteisita naisista.
[/quote]
Ei kaikilla kapealanteisilla ole "tiukka pillu", esimerkiksi aviomieheni exällä oli mieheni mukaan todella löysä, vaikka nainen onkin kapealanteinen ja muutenkin pienikokoinen.
Just joo.