G.Monta tuntia nukutte öisin?
Kommentit (17)
10 tuntia. Nukkuisin kauemminkin, mutta vauva ei jaksa yhteen menoon nukkua tuon kauemmin. Hän tarvitsee aamupalan ja vaipanvaihdon ja sitten painutaan takaisin pehkuihin vielä pariksi tunniksi.
Nukkumaan menon ja nousemisen väliin jää n. 9 tuntia, mutta heräilyjen ja valvomisen takia tulee nukuttua n. 7½ tuntia.
6-7 tuntia ja se on ihan riittävä määrä. Herätyskelloakaan en tarvitse, paitsi varmuuden vuoksi, jos on lähtö aikaiselle lennolle tms.
9 tuntia näin pimeän aikaan, kesällä 8 tuntia.
8-10h, 8 on minimi mutta pääsääntöisesti nukun enemmän.
Hyvinä öinä 9, huonoina 3-4. Kärsin unettomuudesta, stressaavina aikoina se puskee päälle... Kuten nyt kun uusi duuni niin joinakin öinä nukkunut vain 22-01 :/
Viikolla 5-6. Kiitos päiväkodille, että suovat lapselleni päiväunet, joiden voimin lapsi jaksaa klo 21-22 asti illalla. Minä itse "raadan" lähes tauotta heräämisestä asti eli klo 5.30 sinne iltakymppiin yhdistelmällä työ klo 7-15 + päiväkodin kautta koti-ilta lapsen kanssa kotitöineen. Vasta iltayhdeksän tai -kymmenen aikaan saan hengähtää hetken ennen kuin menen nukkumaan noin klo 22.30-11.30 välillä. Nukahtamisessa saattaa mennä vähän aikaa. Ja herätys klo 5.30 ja sama uudestaan. Viikonloppuna nukun jopa 10-12 tuntia, jos menen nukkumaan pian lapsenkin mentyä.
9h. Voin henkisesti (ja fyysisestikin) hyvin, olen hyvällä tai vähintään ok tuulella koko päivän ja jaksan keskittyä vaativaan tietointensiiviseen duuniin.
vain pari tuntia maksimissaan-Näin on ollut lapsesta asti. Monia öitä kun en nuku lainkaan. Välillä ihan hetken. Olen hengissä edelleen. aika ihmeellistä mielestäni. Toki se vaikeuttaa mun elämää aika paljon, mutten itse ole valinnut tätä.
huonona yönä 4t, vähän parempana 6t ja normaalisti hyvänä yönä 7-8 t jolloin olen virkeä päivällä.
5-6. Olen joutunut käyttämään melatoonia. Silti jää liian vähiin unimäärä