Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suuseksin jälkeen suutelu

Vierailija
15.11.2014 |

Suuteletteko kumppanisi kanssa suuseksin jälkeen vai käyttekö esimerkiksi pesemässä suun ennen sitä yms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun puolesta tarvitse pesulla käydä. Tunnelma varmaan aika tehokkaasti liiskaantuisi jos pitäisi suuta lähteä huuhtomaan.

-n32-

Vierailija
2/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellaan. Tyyppi on juuri nuollut ja imenyt kaikki limat toisen ihmisen genitaaleilta, tuntuisi aika hassulta todeta siihen "hyyyi, en varmasti pussaa ennenku peset suus!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:17"]

Suudellaan. Tyyppi on juuri nuollut ja imenyt kaikki limat toisen ihmisen genitaaleilta, tuntuisi aika hassulta todeta siihen "hyyyi, en varmasti pussaa ennenku peset suus!"

[/quote]

Juuri näin. Minä ainakin suutelen vaimoani heti sen jälkeen kun hän on ottanut minulta suihin. Kuuluu asiaan.

Vierailija
4/5 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:17"]Suudellaan. Tyyppi on juuri nuollut ja imenyt kaikki limat toisen ihmisen genitaaleilta, tuntuisi aika hassulta todeta siihen "hyyyi, en varmasti pussaa ennenku peset suus!"
[/quote]
ihanan romanttista :) minun poikaystäväni pitää suutelua ällöttävänä, pitää pestä suu ja hampaat ennen kuin saan pusun kun olen ottanut suihin.

Vierailija
5/5 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai suutelen. Rakas vaimo tehnyt ihanan palveluksen niin kuka sitä nyt pakottais hampaita pesemään? Kyllä kunnon suutelu kuuluu asiaan. Ei ole väliä onko vielä ehtinyt niellä spermoja vai ei.