Häivyn tämän keskustelun jälkeen lopullisesti palstalta. Kysy vapaasti.
Viimeiset keskustelut ja sitten sanon morjens. Kysy.
Kommentit (24)
Oliko jokin tietty keskustelu(joukko), joka sai sinut tekemään päätöksesi?
(Oletan siis, että poistumisen syy on se, että juttujen taso meni niin matalaksi, että päätit vapaa-aikasi olevan liian kallista täällä notkumiseen.)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:43"]Viimeiset keskustelut ja sitten sanon morjens. Kysy.
[/quote]
Varmaan :) ...ja huomenna viimeistään oot täällä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:45"]
mitä jos tämä keskustelu ei lopu ikinä?
[/quote]
:D No sitten varmaan olen niin kauan, kun tämä keskustelu pysyy mielenkiintoisena.
Ap
Ku tääl liikkuu muitakin kuin oikeesti Aikuisia.Ja täällä on helppo purkautua jos tympii.Provo aloituksetkin kertonee jostain.
Onko sua loukattu palstalla niin että joku anonyymisti sanonut jotain todella törkeää? Esim. Kehottanut tappamaan itses.
Milloin sulla oli viimeksi alahengitystieinfektio? Saitko antibiootit?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:46"]
(Oletan siis, että poistumisen syy on se, että juttujen taso meni niin matalaksi, että päätit vapaa-aikasi olevan liian kallista täällä notkumiseen.)
[/quote]
Ärsyttää eniten se, miten mielenvikainen ilmapiiri täällä on. Ihan kuin naisten ylilauta.
Viimeinen niitti on homovastaiset aloitukset ja raamatulla päähän lyöminen (näitä kirjoituksia kirjoittavia tukin on montaa, mutta sitäkin loukkaavampia keskusteluja on tulut luettua). Moni muukin keskustelu on kyllä saanut korvat savuamaan.
Milloin aloitit palstailut? Tai kuinka päädyit tänne palstalle? Mä oon ite eksyny bloggaajakeskusteluiden kautta ja kaverin kanssa puhuttiin tän viihdearvosta ja koukussa ollaan isosti. :D
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:48"]
Onko sua loukattu palstalla niin että joku anonyymisti sanonut jotain todella törkeää? Esim. Kehottanut tappamaan itses.
[/quote]
Ei ole kehoitettu tappamaan itseäni, mutta hevettiin minut on täällä tuomittu moneen otteeseen. :p
Ap
Mitä mieltä olet tahattomasti lapsettomien haukkumisesta palstalla?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:52"]
Milloin aloitit palstailut? Tai kuinka päädyit tänne palstalle? Mä oon ite eksyny bloggaajakeskusteluiden kautta ja kaverin kanssa puhuttiin tän viihdearvosta ja koukussa ollaan isosti. :D
[/quote]
Vuosi sitten aloin palstailla. Sitä ennen eksynyt satunnaisia kertoja ja ärsytti suunnattomasti, kun yksi kaverini aloitti usein keskustelun sanoilla "av-palstalla kirjoitettiin että..." Viime aikoina olen valitettavasti tehnyt samaa. :'D Mutta nyt se loppuu.
Ap
[/quote]
Ärsyttää eniten se, miten mielenvikainen ilmapiiri täällä on. Ihan kuin naisten ylilauta.
Viimeinen niitti on homovastaiset aloitukset ja raamatulla päähän lyöminen (näitä kirjoituksia kirjoittavia tukin on montaa, mutta sitäkin loukkaavampia keskusteluja on tulut luettua). Moni muukin keskustelu on kyllä saanut korvat savuamaan.
[/quote]
Kiitos vastauksesta! Itsekin mietin samaa, täällä on keskustelujen taso laskenut selvästi viime aikoina. Itse asiassa en käynytkään täällä moneen kuukauteen, mutta nyt on ollut muutama viikkoa vapaata, ja pitkästynyt sairaslomalainen eksyi tänne. Uskon irtautuvani taas, kunhan pääsen takaisin töihin eikä ole vapaa-ajanvietto-ongelmia.
Homovastainen propaganda on selvästi lisääntynyt poissaoloni aikana, ja nämä aborttikeskustelut tökkivät kanssa. En varsinaisesti arvosta joltain toiselta keskustelupalstalta invaasion tehneitä naisvihamielisiä luukuttajiakaan, joita ei mielestäni aiemmin ollut. Esimerkiksi nykyisin jokainen uskottomuutta käsittelevä ketju saa vastauksia läskistä hakuttomasta miehen rahoilla loisivasta naisesta.
Esimerkkisi kannustamana päätin juuri, että kyllä mullekin taitaa tämä riittää jo nyt, miksi käyttäisin viimeistä saikkuviikkoanikaan täällä pettymässä. Munkin vapaa-aikani taitaa olla liian arvokasta :)
Kaikkea hyvää, AP!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:54"]
Mitä mieltä olet tahattomasti lapsettomien haukkumisesta palstalla?
[/quote]
En ole tähän kovin useasti törmäillyt, koska en hirveästi ole avannut lasten hankintaa koskevia keskusteluita. Mutta väärinhän se tietenkin on.
Vähän tähän liittyen minua on suunnattomasti ärsyttänyt palstan stereotyyppinen naiskuva ja käsitykset tavoiteltavasta elämänkulusta. Esim. yksin asuvat kauheita luusereita, mies on hommattava aivan viimeistään 25-vuotiaana ja lapset (huom. lapset, ei yksi lapsi) ehdottomasti hankittava alta 35-v:n. Muuten elämäsi ei ole mitään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:58"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos vastauksesta! Itsekin mietin samaa, täällä on keskustelujen taso laskenut selvästi viime aikoina. Itse asiassa en käynytkään täällä moneen kuukauteen, mutta nyt on ollut muutama viikkoa vapaata, ja pitkästynyt sairaslomalainen eksyi tänne. Uskon irtautuvani taas, kunhan pääsen takaisin töihin eikä ole vapaa-ajanvietto-ongelmia.
Homovastainen propaganda on selvästi lisääntynyt poissaoloni aikana, ja nämä aborttikeskustelut tökkivät kanssa. En varsinaisesti arvosta joltain toiselta keskustelupalstalta invaasion tehneitä naisvihamielisiä luukuttajiakaan, joita ei mielestäni aiemmin ollut. Esimerkiksi nykyisin jokainen uskottomuutta käsittelevä ketju saa vastauksia läskistä hakuttomasta miehen rahoilla loisivasta naisesta.
Esimerkkisi kannustamana päätin juuri, että kyllä mullekin taitaa tämä riittää jo nyt, miksi käyttäisin viimeistä saikkuviikkoanikaan täällä pettymässä. Munkin vapaa-aikani taitaa olla liian arvokasta :)
Kaikkea hyvää, AP!
[/quote]
Samoin sinulle. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:49"]
Milloin sulla oli viimeksi alahengitystieinfektio? Saitko antibiootit?
[/quote]
En muista. :o En siis varmaan ihan viime aikoina
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:51"]
Mikä sun koulutus on?
[/quote]
fysioterapeutti
En ole ap, mutta minulla tämä palsta lisää mielen kaaosta. Ei hyvä.
Ei ole minkään yksittäisen ketjun tai kokemuksen aikaansaannos, vaan kaiken yhteissumma. Tekisi mieli kyllä häipyä ap:n mukana.
mitä jos tämä keskustelu ei lopu ikinä?