Olen niin ihastunut - otanko ihastukseeni yhteyttä vai en?
Tapasin torstai-iltana baarissa aivan ihanan miehen. Tulimme todella hyvin juttuun, lähdimme hänen luokseen myös jatkoille. Rakastelimme koko yön. Aamulla vaihdoimme puhelinnumeroita ja lähdin hänen asunnostaan pois.
Hänestä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, kun erosimme. Olen aivan umpi-ihastunut. Otanko mieheen yhteyttä vai odotanko vielä vähän aikaa?
Kommentit (52)
2: Mies sanoi perjantaiaamuna, että olen yksi upeimmista naisista, joita hän on tavannut, joten luulisi, että hän ainakin vastaisi.
Lähetin just seuraavan tekstarin: "Moi xxxx! Mulla oli aivan ihana to-pe-välinen yö kanssasi! Haluan nähdä sinut uudelleen! Mennäänkö ensi viikolla kahville xxx:een? Pusi, hali. Olet aivan ihana. T. xxxx"
Vastausta odotellessa...
Tuskinpa sä niin upea olit. Miehet ottaa yhteyttä heti jo samana iltana tai viimeistään seuraavana päivä jos on olleet kiinnostuneita muustakin kun pillusta.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:36"]Jos oikeasti lähetit tuon viestin niin kaikki mahdollisuutesi meni.
[/quote]
Niinpä. Siis -kaikki-.
Mä poistin aina välittömästi niitten naisten numerot jotka tuommoisia lähetteli. Ahdistavaa ja noloa.
Ollaanpas täällä kannustavia! Vastausta vielä odottelen mieheltä...
ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:18"]
Tapasin torstai-iltana baarissa aivan ihanan miehen. Tulimme todella hyvin juttuun, lähdimme hänen luokseen myös jatkoille. Rakastelimme koko yön. Aamulla vaihdoimme puhelinnumeroita ja lähdin hänen asunnostaan pois.
Hänestä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, kun erosimme. Olen aivan umpi-ihastunut. Otanko mieheen yhteyttä vai odotanko vielä vähän aikaa?
[/quote]
Odota nyt ensteks kassien täyttymistä, kyllä hän taas käy vaihtelua hakemassa, kunhan hoitaa työasiat. Juuri nyt muijan ja lasten kanssa ulkoilemassa!
Joo, jos se sut uudelleen haluis nähdä, niin tuskin kahvittelun merkeissä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:31"]Lähetin just seuraavan tekstarin: "Moi xxxx! Mulla oli aivan ihana to-pe-välinen yö kanssasi! Haluan nähdä sinut uudelleen! Mennäänkö ensi viikolla kahville xxx:een? Pusi, hali. Olet aivan ihana. T. xxxx"
Vastausta odotellessa...
[/quote]
Minusta tämä oli hyvin kaunis, rohkea ja rehellinen viesti. Itse ilahtuisin kovasti, jos ihastukseni lähettäisi minulle tällaisen viestin.
M38
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:31"]
Lähetin just seuraavan tekstarin: "Moi xxxx! Mulla oli aivan ihana to-pe-välinen yö kanssasi! Haluan nähdä sinut uudelleen! Mennäänkö ensi viikolla kahville xxx:een? Pusi, hali. Olet aivan ihana. T. xxxx"
Vastausta odotellessa...
[/quote]
Aivan ihanan sikaupee. M.31;)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:31"]Lähetin just seuraavan tekstarin: "Moi xxxx! Mulla oli aivan ihana to-pe-välinen yö kanssasi! Haluan nähdä sinut uudelleen! Mennäänkö ensi viikolla kahville xxx:een? Pusi, hali. Olet aivan ihana. T. xxxx" Vastausta odotellessa... [/quote] Minusta tämä oli hyvin kaunis, rohkea ja rehellinen viesti. Itse ilahtuisin kovasti, jos ihastukseni lähettäisi minulle tällaisen viestin. M38
[/quote]
Minustakin viesti oli ihana. Tsemppiä ap:lle! Kerro miten asia etenee!
Nyt tuli vastaus! Olen ihan innoissaan!
"moi! oli tosiaan aivan mahtava yö. Haluaisitko nähdä jo tänään? Mulla ei oo mtn suunnitelmia tälle illalle. xxxx"
Ketju täynnä kyynikkoja, onneksi saatiin paikalle toinenkin näkökulma.
Pidän sulle peukkuja, AP!
No, voit ottaa, mutta valmistaudu siihen, että hän ei vastaa.